نحوه طراحی پوسترReviewed by مدیریت on Oct 29Rating:
نحوه طراحی پوستر

نحوه طراحی پوستر

برای دعوت از دوستان و یا خانواده می توانید راه های زیادی را انتخاب کنید. شما می توانید دعوت نامه های خود در قالب پوستر بصورت کاملا ارزان به چاپ برسانید.شما می توانید با استفاده از عکس های هنری و شخصی دعوت نامه های خود را تزئین کنید.

نحوه طراحی پوستر

برنامه ماکروسافت word را در کامپیوتر خود باز کنید.

صفحه بندی سند خود را با استفاده از نوار بالا تنظیم کنید. اندازه سند را با توجه به نیاز خود تغییر بدهید. در قسمت Page Border نیز حاشیه سند خود را به صفر برسانید.

با  استفاده از گزینه  Background می توانید رنگ پس زمینه دلخواه خود را انتخاب کنید کنید همچنین شما می توانید با انتخاب Fill Effects نیز طرح های کاملا سفارشی را برای طرح خود انتخاب کنید و یک کارت دعوت شخصی را ایجاد کنید.

از رنگ های مختلف برای جلوه  دادن به کارت پستال خود استفاده کنید.همچنین شما می توانید در سربرگ insert و در بخش Illustration با استفاده از گزینه های Shapes اشکال مختلفی را بر روی پوستر خود ایجاد کنید و می توانید اشکال ایجاد شده را سه بعدی و یا سایه و جلوه های متنوعی به آن بدهید.

در قسمت جلو پوستر جمله دعوت نامه و تبریک و یا هرچیز دلخواه خود را بصورت درشت در مرکز پوستر بنوسید و در توضیحات و بخش عمده پیام را در پایین پوستر وارد کنید.

سعی کنید برای تبریک و دعوت نامه از یک فونت خاص و زیبا استفاده کنید.

در قسمت پایین پوستر تمامی اطلاعات در خصوص مکان، زمان و تاریخ و ساعت برگزاری را تایپ کنید.

مراحل چاپ

چاپگر رنگی خود را برای چاپ پوستر  تنظیم کنید. دستورالعمل و روی صفحه نمایش را برای تنظیم مناسب مطالعه کنید. همه پرینترهای رنگی برای نصب درایورها از تکنیک های مختلف استفاده می کنند.

کاغذ چابگر را در دستگاه چاپ بارگذاری کنید.

تعداد برگه های نسخه چاپی را مشخص کنید. نام چابگر را درست انتخاب کنید.

حال شما می توانید یک پوستر ارزان  و زیبا را به چاپ برسانید.