کلیه قیمت های وب سایت بروز می باشند.(و هم اکنون امکان ثبت سفارش آنلاین با قیمت های اعلامی وجود دارد)

چاپ کاغذ دیواری اختصاصی

پوستر دیواری قطعاتی هستند که در کنار یکدیگر برروی دیوار و یا هر سطح عمودی چیده شده و کاغذ دیواری را می سازند. معمولا پوستر دیواری و یا کاغذ دیواری ها شامل هر دو عنصر متن و گرافیک می باشند. هرچند یک پوستر ممکن است فقط شامل متن و یا یک طرح گرافیکی باشد ولی در هر صورت چاپ کاغذ دیواری اختصاصی در هر دوحالت می تواند چشم نواز و جذاب باشد و دیوار و سطح شما را با دیگران کاملا از دیگران متمایز نماید. از پوستر های دیواری برای مقاصد گوناگونی از جمله تبلیغ یک برند، معرفی یک محصول و علی الخصوص زیبا سازی محیط با استفاده از آثار هنری مشهور و یا طرح های گرافیکی برای محیط های مسکونی و اداری تجاری استفاده می شود.

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم و بدون واسطه

سفارش آنلاین چاپ کاغذ دیواری
چاپ کاغذ دیواری اختصاصی
چاپ عکس روی شاسی

دستگاه چاپ کاغذ دیواری اختصاصی

با پیشرفت روز افزون علم وصنعت چاپ در دنیا و با ظهور دستگاههای چاپ لارج فرمت امروزه این امکان برای ما بسیار سهل تر از گذشته شده که بتوانیم دقیقا و کاملا نیاز خود را متناسب با مد و شرایط دوران پیاده سازی و اجرا کنیم و طبیعتا هزینه ی بسیار کمتری را متقبل شویم. امروزه چاپ کاغذ دیواری اختصاصی از جمله چاپ های پرمصرف بازار دنیا محسوب شده و دستگاه های این علم و همچنین جوهر های اکوسالونت این تکنولوژی جز صنعت های بروز و البته گران قیمت دنیا به حساب می آید و همین امر سبب شده که دستگاه های چاپ پوستر دیواری اختصاصی در کشور عزیزمان ایران محدود باشد و برخی از دوستان به دلیل هزینه های بالای این دستگاه اقدام به تغییر کاربری سایر دستگاه ها می زنند که طبیعتا نتیجه مطلوب ندارند و با شکست مواجه میشود.

کیفیت به سـادگی به دست می آیـــد !!!

قــدری تــوجه می خـواهد…

چاپ پوستر دیواری اختصاصی

مجموعه تخصصی چاپ متین به عنوان یکی از بزرگترین بازیگران عرصه چاپ کشور اقدام به رونمایی و ورود به حوزه کاغذ دیواری و علی الخصوص چاپ کاغذ دیواری سفارشی نموده است. در حال حاضر دستگاه های اختصاصی این مجموعه دارای بالاترین تکنولوژی های روز دنیا و البته در حال استفاده از برترین رنگ های بادوام و با کیفیت در دنیا می باشد.

چاپ پوستر دیواری بعدچاپ پوستر دیواری قبل

اسکرول وسط تصویر را جابه جا کنید.

زیبایی به همین سادگی ست…

برای زیبا شدن خانه و یا محل کار، کاغد دیواری علی الخصوص چاپ کاغذ دیواری اختصاصی یکی از بهترین روش هاست. مسلما از ویژگی های کاغذ دیواری تنوع رنگی و نداشتن مشکلات رنگ است، که به راحتی می توانید با وسایل منزلتان ست شود.

لیست قیمت کاغذ دیواری

قیمت های ارائه شده در پایین بر حسب متر مربع می باشد و این لیست قیمت برای ۴ جنس کاغذ دیواری و به تومان می باشد.

جنس کلیه کاغذ ها به تحقیق مجموعه برروی بهترین متریال می باشند و از لحاظ ماندگاری فوق العاده و کاملا قابل شستشو می باشند.

کلیه چاپ ها کاغذ دیواری این مرکز به وسیله دستگاه های ژاپنی اکوسالونت و با بالاترین کیفیت انجام میشود.

جنس رولکشور سازندهزیر ۱۰ متر مربعبالای ۱۰ متر مربع
جنس چرمی (براق)ایرانی84.00082.000
جنس ماسه ای (مات)ایرانی84.00082.000
جنس پوشالی (فیبرو)ایرانیناموجودناموجود
جنس اکلیلیایرانیناموجودناموجود
جنس ترکیترکیهناموجودناموجود
جنس آلمانیآلمانیناموجودناموجود

هزینه ها  بر حسب مترمربع و به تومان میباشند.

خانواده گالری تصاویر پوستر دیواری

گالری پوستر دیواری گل هلندی
گالری پوستر دیواری سه بعدی
گالری پوستر دیواری کودک
گالری پوستر دیواری طبیعت
گالری پوستر دیواری هنری
گالری پوستر دیواری شهر

جنس کاغذ دیواری

چاپ کاغذ دیواری اختصاصی در حال حاضر در این مجموعه برروی 4 جنس متفاوت کاغذ بافت دار :

  • کاغذ دیواری جنس چرم
  • کاغذ دیواری جنس ماسه ای
  • کاغذ دیواری جنس پوشالی
  • کاغذ دیواری جنس اکلیلی

با عرض رول ۱۱۰ سانت انجام می شود که در آزمایش های اختصاصی مجموعه بالاترین ماندگاری و زنده ترین رنگ ها را در اختیار مشتریان گرامی قرار می دهد.(H5)

جنس کلیه کاغذ های دیواری ترک می باشند و به دلیل کیفیت پایین و ماندگاری ضعیف سایر برند در این مجموعه از آنها استفاده نمیشود.

از دیگر ویژگی های منحصر به فرد چاپ کاغذ دیواری های این مجموعه قابل شستشو بودن آنها می باشد که می بایست حتما در هنگام خرید به این نکته توجه ویژه شود.

سفارش آنلاین چاپ کاغذ دیواری
چاپ پوستر دیواری

چاپ کاغذ دیواری ۳ بعدی

چاپ کاغذ دیواری ۳بعدی

چاپ کاغذ دیواری اختصاصی 3 بعدی از خدمات منحصر به فرد و ویژه این مجموعه میباشد. امروزه نه فقط در کشور عزیزمان بلکه در دنیا گرایش به سمت چاپ پوستر دیواری سه بعدی با سرعت فزاینده ای رو به افزایش است. تنها ویژگی ای که یک طرح را در نگاه مخاطب ۳ بعدی می کند سایه هایی است که ایجاد می شود و دقیقا همین سایه هستند که به ما حس بُعد می دهند. و یکی از سختترین قسمت های چاپ کاغذ دیواری اختصاصی سه بعدی ، چاپ سایه های (کم رنگ و توسی) آنهاست و این امر دقیقا همان وجه تمایزی است که کیفیت دستگاه های چاپ را با یکدیگر نمایان می کند. همین امر و موارد مشابه است که تفاوت قیمت های در بازار را مشخص میکند. (H5)

برای دریافت قیمت تماس بگیرید
چاپ کاغذ دیواری

چــــرا چــــاپ مـــتیـن !!!

  • دارای دستگاههای بروز و پیشرفته روز دنیا
  • استفاده از متریال مرغوب با ماندگاری بالا
  • تخصصی ترین مرکز انواع چاپ در ایران
  • مشاوره خرید رایگان
  • دارای گالری تصاویر بیشمار در هر تم و زمینه

دریافت مشاوره رایگان قبل از خرید محصول و اطلاع از هزینه های چاپ

برای دریافت قیمت تماس بگیرید