بهترین مراکز پخش کارت ویزیتReviewed by چاپ متین on Dec 14Rating: 4.5مزایای چاپ فاکتور
بهترین مراکز پخش کارت ویزیت

بهترین مراکز پخش کارت ویزیت

توزیع و پخش کارت ویزیت یک نکته بسیار مهمی است که نسبت به چاپ آن اهمیت بیشتری نداشته باشد کم اهمیت تر نخواهد بود. در این مقاله بهترین مراکز پخش کارت ویزیت یکسری ایده‌هایی جذاب برای توزیع کارت ویزیت برای شما بیان میکنیم که می‌توانید به شیوه‌ای معنادارتر و به یاد ماندنی‌تر در مراکز مهم و استراتژیک تبلیغات خودتان را انجام بدهید و هزینه ای که بابت چاپ کارت ویزیت انجام داده اید از بین نرود. شیوه و توزیع کارت ویزیت یک نکته بسیار با اهمیت و پرکاربردی می باشد که ما در این مقاله بهترین مراکز پخش کارت ویزیت قصد داریم بصورت بخش بخش برای شما بیان بکنیم. البته در خصوص توزیع تراکت یک مقاله مشابه این توسط گروه چاپ متین منتشر شده است مبنی بر مراکز مهم پخش تراکت که می توانید به آن مقاله مراجعه بکنید و مطالب مرتبط با تراکت را مطالعه بفرمایید.

به طور کلی کارت ویزیت یک ابزار بازاریابی بسیار پرقدرت که در هر کسب و کاری به آن احتیاج خواهید داشت. به نوعی کارت ویزیت معرف شخص یا برند هر کسب و کاری می باشد در نتیجه وجود و مزیت چاپ کارت ویزیت انقدر زیاد می باشد که ما در مقاله مخصوص مزیت چاپ کارت ویزیت بطور مفصل در مورد آن صحبت شده است.

مکان های بسیار زیاد و مهمی برای توزیع و پخش کارت ویزیت وجود دارد. در انتخاب محل توزیع کارت ویزیت خود باید دقت داشته باشید از مکان هایی استفاده شود که در آن افراد متنوع با سلایق مختلف حضور داشته باشند. که این موارد بیشتر سمینارها و یا اجتماع های تخصصی در این رابطه ایجاد می شود.

ما در این مقاله به شما آموزش توزیع مناسب کارت ویزیت را یاد خواهیم داد و با چند روش ساده مکان و شیوه مناسب توزیع کارت ویزیت را به شما آموزش خواهیم داد.

روش اول ) در بسته‌ها و پاکت‌ها قرار بدهید

با گذاشتن کارت‌های ویزیت درون بسته‌ها و پاکت‌های ارسالی قبل از تحویل به مشتریان حس شخصی و در عین حال حرفه‌ای را به محصولات خود تلقین می کنید. از این طریق، مشتریان به راحتی می‌دانند که در صورت تمایل به خرید مجدد چگونه با شما ارتباط بگیرند.

روش دوم ) نمایشگاه

در بسیاری از نمایشگاه ها بخصوص نمایشگاه های شناخته شده که بسیاری از مردم با سلایق مختلف در آن نمایشگاه ها شرکت می کنند مکان های بسیار مهم و کلیدی می باشد. در ایران بخصوص در تهران نمایشگاه کتاب یکی از پربازدید ترین نمایشگاه ها در دنیا می باشد و شما می توانید از این ظرفیت ها مهم و کلیدی در زمان روبرو شدن با مشتری های بالقوه کارت ویزیت فوری خودتان را به آنها بدهید.

برخی از نمایشگاه که مرتبط با مشاغل شما می باشد توزیع و چاپ کارت ویزیت در آن نمایشگاه بسیار مهم و کاربردی می باشد. مثلا شرکت های چاپ و تبلیغات در روز نمایشگاه نشر و تبلیغات مکان و فرصت بسیار مناسبی می باشد که تبلیغات خودشان را در آن نمایشگاه انجام بدهند زیرا افرادی که در آن نمایشگاه شرکت می کنند افرادی که دغدغه پیدا کردن یک شرکت خوب در عرصه صنعت چاپ می باشد پیدا بکنند. معمولا این نمایشگاه ها در انتهای سال که متناسب با تبلیغات آخرسال می باشد شروع می شود.

آموزش توزیع مناسب کارت ویزیت

سوم ) برروی بروشور و تراکت منگنه بکنید

اگر چاپ بروشور یا کارت پستال را از طریق پست ارسال می کنید، مطمئن شوید که کارت ویزیت خود را روی آنها منگنه کرده باشید. این به شما کمک می کند تا به مشتریان بالقوه بیشتری دسترسی پیدا کنید و برند خود را در محله خود افزایش دهید. شما می توانید در آن مراکز بسیار مهمی که در مقاله مراکز مناسب پخش تراکت برای شما بیان کردیم شما می توانید برروی تراکت و یا بروشور ، کارت ویزیت خودتان را با منگنه بچسبانید تا هم از ظرفیت های تراکت و کارت ویزیت برای تبلیغات خود بهره بگیرید.

روش چهارم )  کارت ویزیت را در جلسات توزیع بکنید

در جلساتی که شما میزبان و یا در آن بعنوان مهمان شرکت میکنید حتما کارت ویزیت با خود همراه داشته باشید که در شروع و یا پایان جلسه کارت ها را بین افراد شرکت کننده در آن جلسه توزیع بکنید. فراموش نکنید حتما در این جلسات که ظرفیت بسیار بالایی در جذب مشتری دارد با کارت ویزیت که برند سازمانی خودتان برروی آن است در بین افراد توزیع بکنید.

روش پنجم ) آنها را در ساک دستی خوب بگنجانید

رویدادها فرصتی عالی برای ارائه کیسه‌های خوب حاوی نمونه‌ها، اقلام تبلیغاتی و سایر کالاها هستند. با قرار دادن کارت ویزیت خود درون این ساک دستی ها کسب و کار خودتان را به یادماندنی بکنید. این کار باعث می شود که هدیه ای که به شرکت کنندگان داده اید شما را فراموش نخواهند کرد.

روش ششم) برروی بلیط استفاده بکنید

 کارت های ویزیت خود را به بلیط ورودی ها و یا جلسات و یا حتی بلیط هواپیما با منگنه بچسبانید. می توانید اطلاعات مکان، زمان و تاریخ رویداد را برروی کارت ویزیت چاپ و به کارت دعوت و یا بلیط بچسبانید و یکسری اطلاعات در خصوص کسب و کار خود را در طراحی خود بگنجانید تا شرکت کنندگان بیشتری را جذب کنید.

روش هفتم ) بعنوان بلیط قرعه کشی استفاده بکنید

برای شرکت در قرعه کشی و یا کارت قرعه کشی بهترین گزینه استفاده از این بلیط های قرعه کشی می باشد. این کارت ویزیت ها جایگزین بسیار خوبی برای ورق های قرعه کشی می باشد و شما با استفاده از این کارت ها علاوه بر کیفیت بسیار خوبی که نسبت به ورق های معمولی دارد می توانید اطلاعات کسب و کار و تبلیغات برروی آن انجام بدهید. با استفاده از این روش علاوه بر نگه داری این کارت تا زمان قرعه کشی کسب و کارخودتان را می توانید از این روش تبلیغ بکنید.

روش هشتم ) برروی میز قرار بدهید

در تمام جلسات و سمینارها و حتی دفتر کارتان حتما کارت ویزیت ها را در معرض نمایش قرار بدهید تا هرکسی که تمایل داشت یک مورد را برای خودش بردارد.

روش نهم ) برروی بطری آویزان بکنید

شما می توانید مانند تگ لباس کارت ویزیت ها را با یک نخ برروی نوشیندی ها از آب گرفته تا نوشابه با نخ به آنها آویزان بکنید تا علاوه بر استفاده از این نوشیدنی ها کسب و کار شما را هم تبلیغ بکنند.

کارت ویزیت خودمان را کجا توزیع بکنیم

روش دهم ) به بادکنک ها بچسبانید

روش دیگر استفاده از کارت ویزیت این است که پس از ثبت سفارش چاپ بادکنک ، کارت ویزیت ها را با گره به بادکنک آویزان بکنید و این کار باعث می شود شما از ظرفیت بسیار زیاد بادکنک در جذب مشتری استفاده بکنید و مطالب و اطلاعات در خصوص کسب و کار خودتان به آن بچسبانید.

روش یازدهم ) زمان بندی را برروی آن قرار بدهید

یک روش بسیار زیبا جذابی که کارت ویزیت شما را ماندگار می کند درج زمانبندی و تقویم برروی کارت ویزیت می باشد. این شیوه تبلیغات بیشتر برای مطب های پزشکی و بیمارستان ها و تعویض روغنی ها  و … بسیار مناسب می باشد این کار هم باعث می شود کارت ویزیتی که شما طراحی و چاپ کردید برای همیشه ماندگار بماند. شاید می توان گفت یکی از جاهایی که برای توزیع بسیار مناسب می باشد این مکان ها می باشد.

روش دوازدهم ) بعنوان کد تخفیف

شما می توانید کارت ویزیت خودتان را به شکل یک کارت کد تخفیف دار طراحی و سپس چاپ بزنید. با این شیوه علاوه بر اینکه کارت ویزیت خودتان را ماندگار می کنید می توانید در بسیاری از امکان بعنوان تراکت بصورت گسترده توزیع و تبلیغات خودتان را انجام بدهید.

روش سیزدهم ) در معرض دید قرار بدهید

روش دیگری که شما می توایند نهایت استفاده را از چاپ کارت ویزیت خودتان داشته باشید این است که آن را در معرض دید و مکان های شلوغ قرار بدهید. برای این کار کافی است کارت ویزیت خودتان را چاپ بزنید و آن را در میادین ، متروها ، تابلو اعلانات ، درب منازل و … توزیع و در اختیار مشتریان بالقوه قرار بدهید.

چاپ کارت ویزیت ارزان یک راه بسیار ساده و راحت و در دسترس همه افراد می باشد اما شرایط طراحی کارت ویزیت و بهترین مراکز پخش کارت ویزیت کار بسیار مهم و با اهمیتی می باشد. در طول روز میلیون ها کارت ویزیت در حال چاپ می باشد اما کارت ویزیت با طراحی جذاب و توزیع آن در زمان و مکان مناسب بسیار کم هستند در نتیجه نهایت دقت را داشته باشید در طراحی کارت ویزیت و توزیع کارت ویزیت نهایت دقت را باید داشته باشید.

امیدوار هستیم مقاله بهترین مراکز پخش کارت ویزیت برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله بهترین مراکز پخش کارت ویزیت برده باشید و تا پایان ما را همراهی کرده باشید.