بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهیReviewed by چاپ متین on Oct 8Rating: 4.5مزایای چاپ فاکتور
بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی

بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی

نمایشگاه ها و سمینارها مکان مناسبی برای معرفی و به‌روزرسانی‌ صنعت شما می باشد. شما باید در این فضاها شبکه بازاریابی خود را بسازید و مشتریان بالقوه را از آن خود بکنید. و چه فضایی بهتر از محیط های نمایشگاهی برای ارتباط با آنها؟ کنفرانس‌ها، نمایشگاه‌ها و نمایشگاه‌های تجاری همیشه برای شرکت‌کنندگان هیجان‌انگیز و جذاب می باشد و در این نمایشگاه ها سعی کنید تبلیغات برندی خودتان را بهمراه هدیه جذاب و پررونق بکنید. محصولات سفارشی شده با برند شما فقط بعنوان یک هدیه ساده در نظر نگیرید بلکه بعنوان یک ابزار تبلیغاتی بسیار مهم و کاربردی در نظر بگیرید زیرا قرار است برای مدت طولانی استفاده شوند. ما در مقاله بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی سعی میکنیم بهترین کادو تبلیغاتی را برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد.

هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی را میتوان مجموعه ای از هدایای تبلیغاتی نامید که در نمایشگاه ها اغلب به مخاطبان اهدا می شود. هدایای تبلیغاتی ارزان قيمت اغلب به صرفه برای شرکت ها هستند. هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی اغلب با نام برند شرکت در نمایشگاه ها به دسته بازدیدکنندگان و مخاطبین و مشتریان شرکت داده شده و به نوعی از آنها یک تشکر به عمل می آید. باید اغلب در نمایشگاه ها به دنبال هدایای تبلیغاتی ناب و خاص بوده تا بتوان توجه افراد بیشتری را در نمایشگاه ها معطوف برند خود کرده و شرکت را به آنها معرفی کنید.

جایزه دادن به مخاطبین

برخی از شرکت‌ها در برنامه‌ریزی‌های نمایشگاهی خود به منظور بازدید و شناخت بیشتر بازدیدکنندگان از برند آن‌ها، اقدام به برگزاری یک مسابقه یا بازی می‌کنند. در نهایت آن‌ها به برندگان این مسابقات هدایای تبلیغاتی که نام تجاری و یک جمله جذاب بر روی آن حک شده است، اهدا می‌کنند. این شیوه تبلیغاتی یکی از مهیج‌ترین روش‌های بازاریابی در نمایشگاه‌های تجاری است.

چرا هدیه ندادن اشتباه بزرگی می باشد

از گذشته تا به امروز هدیه دادن یکی از رسوم ایرانیان بوده است، ما همواره سعی داریم با ارائه هدیه به شخصی که دوستش داریم علاقه خودمان را به وی ابراز نماییم و به نوعی از بودنش در زندگیمان تشکر کنیم.

در دنیای کسب و کار و تجارت نیز هدیه دادن یکی از کارهای ویژه ای است که مدیران شرکت های کوچک و بزرگ برای جلب توجه کاربران و جذب مشتریان بیشتر از آن به عنوان یکی از ابزارهای قدرتمند تبلیغات و یکی از قلاب های مهم بازاریابی استفاده می کنند.

با وضعیت اقتصادی کنونی و رقابتی تر شدن بازار برخی از مدیران متاسفانه بجای مدیریت اثربخش هزینه های خود برای صرفه جویی بهتر موارد بازاریابی مهم خود از جمله ارائه هدیه تبلیغاتی را حذف می نمایند.

The best exhibition promotional gift

هر سال جشنواره ها و نمایشگاه های مختلفی در زمینه های متفاوت در ایران برگزار می شود از نمایشگاه های مرتبط با حوزه تکنولوژی و کامپیوتر گرفته تا نمایشگاه صنعت چاپ ، سرویس خواب و نوزاد و طلا جواهر و…

حضور در نمایشگاه ها همیشه سبب می شود تا برند شما بیشتر در دید مشتریان قرار گیرد و مشتریانی که قبلا از شما خریدی داشته اند با دیدن غرفه شما در نمایشگاه به آن سر زده و نسبت به خرید مجدد نیز اقدام نمایند.

بهترین زمان کادو تبلیغاتی چه زمانی می باشد

پس از اینکه حضور در نمایشگاهی خاص برای شرکتی قطعی می شود یکی از دغدغه هایی که مدیران شرکت با آن مواجه می شوند این است که چه هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی را برای ارائه به مخاطبین هدف شان در نظر بگیرند که بتواند بیشترین بازدهی و نتیجه را در آینده برای آنها داشته باشد.

فرایند تصمیم گیری که به نظر ساده می رسد، اما در عمل آنقدرها هم ساده نیست. ممکن است در همان لحظه ایده هایی به نظر مدیر مجموعه برسد، اما بهتر است قبل از اینکه تصمیمی برای تهیه هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی مناسب برای هدیه دادن به بازدید کنندگان غرفه تان اتخاذ کنید، ابتدا این مقاله بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی را تا انتها مطالعه نمایید.

برای حضور در نمایشگاه چه مواردی لازم است

برای هر حضور در نمایشگاه یکسری موارد ضرروی تبلیغاتی برای حضور در غرفه شما در نمایشگاه وجود دارد و ما در چاپ متین یکسری نکاتی را در این زمینه برای شما بیان میکنیم ولی به طور خلاصه برای برگزاری یک نمایشگاه نیازمند پرچم تبلیغاتی شامل پرچم رومیزی و چاپ پرچم تشریفات می باشد. مورد دوم چاپ پوستر دیواری و یا چاپ بنر و یا چاپ استند که سازه های لارج فرمت می باشد و باید در هر نمایشگاهی وجود داشته باشد.داشتن بک لایت ، تابلو برند بصورت های مختلف ، ال سی دی بزرگ حداقل موارد لازم برای حضور در هر نمایشگاه می باشد.

هدایای تبلیغاتی چه تاثیراتی دارد

هدیه (gift) یکی از مهمترین ابزارها برای جلب مشتریان جدید است. البته بر اعتماد مشتریان شما نیز بی‌تأثیر نخواهد بود.یک هدیه، حتی به ظاهر کوچک، میتواند احساس مهم بودن را به مخاطب شما القا کند. این حسی که بر روی مخاطب خود خواهید گذاشت، قطعاً شما را از دیگر رقبای خود متمایز میکند. توجه‌ها را به سمت شما معطوف خواهد کرد.

ما در ادامه مقاله بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی سعی میکنیم بهترین و شاید کاربردی ترین هدایای تبلیغاتی نمایشگاهی را بطور مختصر با شما در میان بگذاریم و هر کدام از این موارد که برای شما کاربردی و مفید می باشد در غرفه نمایشگاهی خود استفاده و به دیگران هدیه بدهید.

مورد اول: ساک دستی

مشتریان آینده شما احتمالاً از یک غرفه به غرفه دیگر می‌پرند، و شما می‌توانید با دادن ساک دستی به آن‌ها یک تبلیغات سیار برای خود ایجاد بکنید. یکسری هدایای تبلیغاتی را برای خود تهیه بکنید و آنها را درون یک ساک دستی تبلیغاتی قرار بدهید. البته براساس نوع و تعداد محصولی که قرار است هدیه بدهید سایز ساک دستی خودتان را تنظیم و سفارش بدهید.

مورد دوم: خودکار

ما ممکن است در دنیای دیجیتال زندگی کنیم، اما همچنان استفاده از خودکار برای کارهای روزمره ما رایح و بشدت کاربردی می باشد. علاوه بر این عمل نوشتن برای حافظه خوب است، بنابراین منطقی است که صفحه یادداشت یا دفترچه یادداشت خود را با یک یا دو خودکار همیشه همراه داشته باشید. برند تبلیغاتی سازمان خودتان را در نمایشگاه ها با خودکارهای مارک دار معرفی بکنید. چاپ خودکار همیشه ابزاری بعنوان یک ابزار بسیار مهم و کلیدی برای تبلیغات همیشه شناخته شده می باشد.

pen

مورد سوم : ماگ

یکی دیگر از هدایای تبلیغاتی مناسب نمایشگاه ها دادن ماگ به مشتریان شما می باشد. چاپ ماگ هم یک ابزار کاربردی بسیار زیبا و هم بسیار جذاب می باشد. شما می توانید با چاپ برند خود برروی لیوان برند خودتان را برای همیشه در ذهن مخاطبین خود حفظ بکنید.

مورد چهارم : فلش مموری

وقتی صحبت از فایل‌های دیجیتالی به میان می‌آید، کپی برداری از آن نسخه بعنوان نسخه پشتیبان به اندازه نان شب هم واجب است.  چاپ فلش تبلیغاتی یک نوع هدیه تبلیغاتی بسیار کاربردی و بشدت ارزشمند می باشد به خصوص اگر در نمایشگاهی شرکت می کنید که برای دانش آموزان، معلمان، کارکنان اداری، هنرمندان، گیمرها یا تولیدکنندگان محتوا برگزار می شود. لوگوی خود را روی یک فلش تبلیغاتی چاپ بکنید و آن را درون بسته تبلیغاتی مشتریان خود اضافه کنید.

Flash Memory

هدیه ای بدهید که فکر کنند با ارزش هستند

مشتریان شما برای همیشه باید برای شما ارزشمند باشند این مشتریان قرار است از ارتباط کلامی و یا با استفاده از تبلیغات در فضا های مجازی و … شما را پیدا کرده باشند باز در هر صورت باید برای شما با ارزش و مهم باشد و هدیه دادن به مشتریان خودتان که در نمایشگاه به بازدید از غرفه شما می آیند باید اهمیت ویژه ای برای آنها قائل باشید در نتیجه با هدیه دادن به آنها اهمیت دادن مجموعه خودتان به آنها را بیشتر به آنها نشان می دهید.

مورد پنجم: تقویم رومیزی

تقویم تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی یک ایده خوب است، زیرا این ابزار مفید و کاربردی برای مخاطبین است و همچنین برند شما را به مدت یک سال کامل مشهور می کند. تقویم تبلیغاتی یک ابزار روزانه است که مخاطبین می توانند از آن برای برنامه ریزی و مدیریت زمان خود استفاده کنند. این یک هدیه کاربردی است که مخاطبین می توانند به طور مداوم از آن استفاده کنند و در دسترس باشند.

چاپ تقویم رومیزی شما امکان می دهد تا لوگو، رنگ ها و اطلاعات مرتبط با برند خود را در طراحی تقویم استفاده کنید. تقویم تبلیغاتی می تواند به صورت هدیه قابل تنظیم باشد. شما می توانید تاریخ های مهم و رویدادهای مرتبط با برند خود را در تقویم اضافه کنید و آن را به مخاطبین خود هدیه دهید. بنابراین، استفاده از تقویم تبلیغاتی به عنوان هدیه تبلیغاتی می تواند یک راه موثر برای تبلیغ برند شما باشد و به مخاطبین کمک می کند تا به مدت طولانی با شما در ارتباط باشند.

مورد ششم : دفترچه یادداشت

ایده های درخشان ممکن است هر روز به وجود نیایند، اما ما باید آماده باشیم که این ایده ها به نتیجه برسد. برای تبلیغات خود یک دفترچه یادداشت طراحی کنید که این طراحی شامل حاشیه های رنگارنگ، واترمارک های جذاب، یک دفترچه یادداشت زیبا طراحی و چاپ بکنید. دفترچه یادداشت یک هدیه ماندگار و بسیار کاربردی می باشد که شاید برای هر شخصی می تواند جذاب باشد. به یاد داشته باشید راه های ارتباطی با مجموعه خودتان را درون این دفترچه ها قرار بدهید تا مشتریان شما به راحتی بتوانند با شما ارتباط برقرار بکنند.

Note

مورد هفتم : تیشرت و سویشرت

تی‌شرت‌ها کمک زیادی به تبلیغ برند شما می‌کنند، زیرا مردم تمایل به استفاده دائمی از آن‌ها دارند، در حالی که سویشرت و گرمکن‌ها برای استفاده در فصول سرد می باشد. شما با دادن تیشرت با نام و برند سازمانی خود یک تبیلیغات بسیار زیبا و ارزشمندی انجام دادید و همیشه مشتریان شما به یاد شما خواهند بود. به همکاران خود در غرفه سعی کنید حتما از تیشرت های سازمانی با برند و لوگوی خود استفاده بکنید.

مورد هشتم : اسپیکر

بلندگوهای بلوتوث یکی از پرطرفدارترین موارد رایگان در نمایشگاه‌های تجاری، برای تبلیغات برندی سازمان شما می باشد. آنها به مشتریانتان می‌گویند که به تفریح آنها اهمیت می‌دهید و مایلید برای برندسازی و تعامل با آنها هزینه کنید. ما در چاپ متین چاپ بلندگو را بعنوان یکی از هدایای تبلیغاتی در پایان سال عرضه میکنیم.

مورد نهم: پاور بانک

بسیاری از افرادی که زمان زیادی را پشت میز خود می گذرانند، معمولاً نیاز دارند که وسایل خود را مرتب نگه دارند، اما چیزی که بیشتر از آن قدردانی می کنند شارژ کردن تلفن همراه خود بدون سیم درهم و برهم است. یک پاوربانک با درج برند خود که به آنها امکان می دهد دستگاه خود را که با قابلیت شارژ بی سیم ساخته شده است پاوربانک بعنوان یک وسیله همیشه در جلوی دید مشتریان شما قرار خواهد گرفت.

مورد دهم : سررسید تبلیغاتی

ست سررسید تبلیغاتی یکی از هدایا تبلیغاتی با ارزش و دوست‌داشتنی در نمایشگاه‌های تجاری است که می‌توانید آن را به مخاطبان خاص خود اهدا کنید. با انتخاب طرح‌های خاص یا ظاهر چرمی، سررسید تبلیغاتی به یک هدیه لوکس تبدیل می‌شود. چاپ سررسید اختصاصی ممکن است یکم هزینه بر و گران تمام بشود ولی یک هدیه بسیار ارزشمند و کاربردی می باشد.

در پایان باید گفت

نمایشگاه‌های تجاری فرصتی عالی برای جلب نظر مثبت مخاطبان به سوی برند شماست. بنابراین بهتر است که آن‌ها را دست خالی از غرفه خود راه نیاندازید. با در نظر داشتن یک برنامه مناسب می‌توانید متناسب با بودجه خود، تعداد کافی هدایا تبلیغاتی آماده کرده و به بازدیدکنندگان ارائه کنید.

به طور قطعی نمی‌توان گفت که چه تعداد هدیه تبلیغاتی برای شما مناسب است. با این حال، اگر بودجه بازاریابی مناسبی در اختیار دارید، بهتر است تعداد بیشتری هدیه آماده کنید تا با کمبود مواجه نشوید.

دادن هدیه به مشتریان خودتان قطعا برای مشتریان شما ارزشمند می باشد این هدیه حتی اگر ساده و ارزان قیمت باشد باز با این حال برای مشتریان شما که به غرفه شما سر زده است بسیار می تواند ارزشمند باشد.

امیدوار هستیم مقاله بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی برده باشید و تا پایان این مقاله بهترین هدیه تبلیغاتی نمایشگاهی ما را همراهی کرده باشید و توانسته باشیم ما در چاپ متین به شما کمک شایانی کرده باشیم.