بهترین هدیه آخرسال برای کارمندانReviewed by چاپ متین on Feb 2Rating: 4.5مزایای چاپ فاکتور
بهترین هدیه آخرسال برای کارمندان

بهترین هدیه آخرسال برای کارمندان

با نزدیک شدن به پایان سال بسیاری از شرکت ها به دنبال بهترین هدیه برای کارمندان خود میگردند. پایان سال همه افراد در تکاپوری پیدا کردن هدیه مناسب و جذاب که در تراز شرکت و سازمان خود باشند میگرند که این هدیه علاوه بر ارزشی بودن آن برای کارمندان شرکت و سازمان تان خاطره انگیز باشد.

مدیران شرکت ها همیشه نیز تلاش می‌کنند تا برای این جشن پایان سال بهترین هدیه‌ها را انتخاب کنند. هدیه‌هایی که برای کارمندان بسیار ارزشمند است و یادبودی‌ست از دوران فعالیت کارمندانتان با شما باشد.

هدیه آخر سال باید منحصفربفرد باشد. هدیه‌ای ارزشمند، که به عنوان یادبود برای همیشه آن را داشته باشند تا روزهای خوب را برایشان تداعی کند.

ما به شما در این مقاله بهترین هدیه آخرسال برای کارمندان سعی میکنیم گزینه ای مختلفی در این زمینه برای شما بیان بکنیم و یکی از این موارد که فکر میکنید برای شما مفید می باشد را انتخاب بکنید. امیدوار هستیم تا پایان مقاله بهترین هدیه آخرسال برای کارمندان ما را همراهی کرده باشید. یکسری مقالات در این زمینه با عناوین مناسب ترین کادوی آخر سال و بهترین خدمات چاپی آخر سال برای شما منتشر کردیم و این مقالات در ادامه هم می باشد و هریک دارای موارد مخصوص به خودش را دارد که ما در این مقاله بهترین هدیه آخرسال برای کارمندان به یکسری دیگر از این موارد بصورت گام به گام اشاره میکنیم.

شاید سوال پیش بیاد که از بین این همه هدایای تبلیغاتی کدام هدیه همیشه برای آخر سال مناسب می باشد و کدام هدیه رو انتخاب بکنیم که عامه پسند باشد و برای همه کارمندان مفید و کاربردی باشد. انتخاب هدیه زیبا و قشنگ همیشه یک دغدغه می باشد همانطور که اشاره کردیم در مقالات گذشته به بخشی از آن اشاره کردیم در این مقاله به بخش ها و موارد دیگری اشاره میکنیم.

چاپ عکس

شاید برای شما سوال باشد ولی همیشه چاپ عکس یک هدیه ماندگار و به یادماندی و بسیار با ارزش می باشد شما می توانید چاپ عکس تان رو در کنار سایر هدیه ها هم هدیه بدهید. مثلا عکس دسته جمعی و یا عکس ها تکی خود شخص را بصورت اختصاصی می توانید هدیه بدهید. شما چاپ عکس با شاسی هم می توانید بعنوان یک هدیه ارزشمند به کارمندان خود هدیه بدهید. شما کافی است عکس برداری را در یک محیط خوب و مناسب با یک روتوش ساده انجام بدهید و به پرسنل خود هدیه بدهید. شما می توانید مقاله آموزش عکاسی به یادماندنی را مطالعه بفرمایید و با مطالعه این مقاله به ایده های جذاب در خصوص چاپ عکس برسید. اگر هم قرار است این عکس برداری ها با گوشی انجام شود می توانید مقاله آموزش عکاسی حرفه ای با گوشی را مطالعه بفرمایید تا با گوشی خود یک عکس با کیفیت و زیبا را به ثبت برسانید. داشتن یک عکس زیبا همیشه می تواند ماندگار و به یادماندنی باشد حتما بعد از عکس برداری همه شرایط مانند نور  ، زاویه عکس برداری ، حضور کامل همه افراد و … را حتما در نظر بگیرید تا یک عکس به یادماندنی را خلق و سپس به چاپ برسانید.

چاپ فلش و هدایای تبلیغاتی

شاید شما با سر زدن به صفحه چاپ فلش و هدایای تبلیغاتی به نتیجه مطلوب در زمینه انتخاب یک هدیه مناسب برسید. ما در چاپ متین سعی کردیم در این بخش تنوع بسیار زیادی را در قسمت چاپ هدایای تبلیغاتی عرضه بکنیم و شما می توانید بصورت اختصاصی طرح و شکل مورد نظر خودتان را برروی آن چاپ بزنید. بعضی از خدمات چاپ لیزری ، چاپ تمپو و داغی می توانید بر روی این هدایای تبلیغاتی به ثبت برسانید.

در قسمت هدایای تبلیغاتی چاپ متین گزینه های بسیار زیادی برای انتخاب کار شما وجود دارد که شما هر موردی را می توانید به دلخواه انتخاب بکنید این هدایای می تواند شامل فلش تبلیغاتی ، پاور بانک ، جای سوئیچی ، فلاکس ، باند ، خودکار و بسیار موارد دیگر که در این بخش به راحتی از روی سایت می توانید انتخاب بکنید و بصورت آنلاین سفارش بدهید.

gift

چاپ پازل و پدموس

یکی موارد بسیار زیبا و جذاب دیگری که در انتهای سال به عنوان یک هدیه ماندگار به کارمندان و یا مشتریان خود می توانید در نظر بگیرید چاپ پازل و یا چاپ پدموس می باشد. چاپ پازل امکان چاپ در بین سایز ها و جنس های مختلف وجود دارد. شما می توانید در جنس پازل خودتان را بصورت مقوایی ، مغناطیسی و چوبی و در سایز های مختلف 13 در 18 تا سایز 100 در 70 سفارش گذاری بکنید.

در خصوص چاپ پدموس هم دقیقا به همین شکل در دو سایز مستطیل و دایره امکان ثبت سفارش و چاپ وجود دارد. چاپ پدموس هم یک گزینه بسیار زیاد و جذاب برای هدیه آخرسال می باشد. هم قیمت تمام شده این محصول بسیار پایین و هم یک کالای ارزشمند برای ارائه به مشتریان و کارمندان خود در انتهای سال می باشد. شما می توانید تبلیغات و برند خودتان را بطور اختصاصی برروی پدموس ها به چاپ برسانید.

در انتهای این مقاله خوب است به این نکته اشاره بکنیم که در هنگام هدیه دادن شما به یک ساک دستی کاغذی یا پارچه ای نیاز خواهید داشت ما در چاپ متین سعی کردیم انواع این ساک دستی ها در جنس و سایز های مختلف برای سفارش گذاری در اختیار شما قرار بدهیم تا براساس نیاز و سلیقه ای خودتان یکی را به دلخواه انتخاب و سفارش بدهید.

امیدوار هستیم این مقاله بهترین هدیه آخرسال برای کارمندان برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید و تا پایان این مقاله بهترین هدیه آخرسال برای کارمندان ما را همراهی کرده باشید ما این مقاله بهترین هدیه آخرسال برای کارمندان را در ادامه سلسله مقالات هدایای تبلیغاتی که توسط گروه چاپ متین منتشر شده است برای شما بیان کردیم و امیدوار هستیم برای شما مفید و کاربردی بوده باشد.