بهترین خدمات چاپی آخر سالReviewed by چاپ متین on Jan 21Rating: 4.5مزایای چاپ فاکتور
بهترین خدمات چاپی آخر سال

بهترین خدمات چاپی آخر سال

در انتهای سال هرکسی به دنبال یک هدیه مهم و بسیار کاربردی برای هدیه دادن به مشتریان خود می باشد. ما در این مقاله بهترین خدمات چاپی آخر سال قصد داریم بهترین هدایای تبلیغاتی آخر سال را برای شما بیان بکنیم. در پایان سال شاید سخت ترین کار انتخاب گزینه یک هدیه مناسب تبلیغاتی می باشد ولی در این مقاله بصورت دو بخش به بهترین موارد هدایای تبلیغاتی مواردی را برای شما بیان میکنیم.ما در گذشته مقاله ای تحت عنوان بهترین هدایای تبلیغاتی آخر سال یکسری نکاتی را در این زمینه برای شما بیان کردیم و در این مقاله بهترین خدمات چاپی آخر سال یکسری نکات دیگری را برای شما بیان میکنیم.

گزینه های مختلفی برای این کار وجود دارد از بن کارت گرفته تا کادوهای کابردی مختلف که بسته به توانمندی مالی هر سازمان این هدایای مختلف می باشد.

ولی ما در این مقاله بهترین خدمات چاپی را برای شما بیان میکنیم. هدایای تبلیغاتی پایان سال یک شرکت به نوعی بیانگر کلاس کاری و میزان اهمیت آن ها به مخاطبان خود تلقی شده و می ‌تواند نقش به ‌سزایی در تداعی تصور مطلوب در ذهن مشتریان ایفا کند. با سفارش هدایای تبلیغاتی خود به چاپ متین می توانید از مشاوره ی کارشناسان ما برای انتخاب هدیه ی مناسب برای شرکتتان بهره مند شده و بهترین پیشنهاد هدایای تبلیغاتی آخر سال را از ما دریافت کنید.

بسیاری از اوقات هدف از دادن این نوع هدایا با رویکرد تحریک و تشویق مشتریان و مخاطبان برای ادامه ‌ی ارتباطات در سال کاری آینده ماست، پس اگر این امر ضروری به درستی اجرا نشود، حتی می‌تواند روابط کاری گذشته را تحت‌ الشعاع قرار داده و منجر به بروز سوء‌ تفاهم‌ های کوچک و بزرگ بعدی شود.

ما در این بخش از مقاله بهترین خدمات چاپی آخر سال به تعدادی از این خدمات چاپی مطالبی را برای شما بیان میکنیم.

چاپ تقویم رومیزی

شاید یکی از بهترین و ساده ترین گزینه های انتخابی هر شرکت استفاده از تقویم رومیزی می باشد. ما در گروه چاپ متین تنوع بسیار زیادی در خصوص چاپ تقویم رومیزی داریم که به دو دسته تقویم رومیزی عمومی و اختصاصی تقسیم بندی می شود. تقویم رومیزی عمومی یکسری تقویم های آماده با طرح و سایز های مشخص که می توانید طرح های خودتان را با کلیشه زیر تقویم بصورت طلاکوب و یا نقره کوب حک بکنید. مهم ترین مزیتی که تقویم عمومی دارد سفارش در تیراژ کم و حداقل 100 عدد می باشد.

تقویم های رومیزی اختصاصی تمام صفحات داخلی آن با طرح و شکل خودتان می توانید چاپ بکنید. مهم ترین مزایای چاپ اختصاصی استفاده از نام و برند برروی تمام صفحات می باشد. ولی معایبی هم دارد و آن این است که باید حداقل 250 عدد سفارش داده بشود که شاید برای بسیاری از افراد این میزان مورد تایید نباشد.

gift

چاپ تقویم دیواری

همواره با نزدیک شدن به پایان سال و ایام نوروز ، یکی از رسومات زیبای ما ایرانیان هدیه دادن به مشتریان و دوستان وفادار است که همیشه دادن تقویم چه به صورت دیواری و چه به صورت رومیزی یکی از محبوب ترین ها در بین صاحبان مشاغل خرد و کلان می باشد که باعث می شود برند و نام شما تا پایان آن سال در جلوی دیدگان مخاطبان عزیز شما باشد.

چاپ تقویم دیواری در مرکز تخصصی چاپ متین در سایز ها ، برگ ها و طرح های بسیار متنوع هر ساله آماده و به صورت آنلاین در اختیار مشتریان گرامی قرار گرفته می شود. کلیه تقویم دیواری این مرکز به صورت ۴ رنگ چاپ شده و شما مشتریان گرامی می توانید در قسمت های سفید این تقویم ها به صورت افست تک رنگ و یا به صوت طلاکوب برند و یا نام تجاری خود را حک ودر اختیار مخاطبان خود قرار دهید.

تقویم های دیواری ما در سایز های مختلف از 35×50 ، 25×35 ، 23×48 و سایز 33×70 می توانید سفارش بدهید.کاغذهای استفاده شد در تقویم دیواری در ضخامت 200 گرمی عرضه می شود که هر شخصی که بخواهد می تواند طرح و سایز خودش را انتخاب بکند و در سایت چاپ متین تقویم دیواری خودش را سفارش بدهد.

چاپ سررسید

شرکت‌ها و سازمان‌ها بر اساس نوع فعالیتی که دارند اقدام به سفارش سررسید و سالنامه حاوی اطلاعات عمومی، اطلاعات آماری مجموعه خود و موضوعات تخصصی مربوط به کسب وکارشان می‌نمایند. چاپ سررسید‌های دستیار، مهندسی، ورزشی و … در تمامی نقاط جهان مرسوم است. یکی از رایج ترین هدایای تبلیغاتی سازمانی است که هم کاربرد روزانه دارد و هم می‌تواند برای انواع سلایق مطلوب باشد سررسید می باشد. سررسید یک هدیه های بسیار قدرتمندی می باشد اگر شرکتی بخواهد یک میزان تقریبا زیادی هزینه بکند سررسید یک انتخاب بسیار خوب و عالی برای هدیه تبلیغاتی آخر سال می باشد.

چاپ سالنامه در سایز های مختلف در بازار موجود می باشد که رایج ترین آن سررسید رقعی ، سررسید اروپایی و سررسید وزیری می باشد. البته جدیدا سایز های جدید در شکل و اندازه های متفاوت عرضه شده است.

طراحی سررسیدها با توجه به هدفی که از چاپ آنها مورد نظر است از لحاظ کیفیت، محتوا و شکل ظاهری متنوع است که در قسمت چاپ سررسید در سایت چاپ متین به راحتی می توانید انواع آنها را ملاحظه و سفارش بدهید. سررسید یک ابزار بسیار پرقدرتی برای جذب مشتری می باشد شما می توانید با درج لوگو و آدرس خود برروی این سررسید ها یک چاپ سررسید اختصاصی با طرح دلخواه خود می توانید سفارش و چاپ بدهید.

سررسید ها مانند تقویم ها به دو دسته عمومی و اختصاصی تقسیم بندی می شود شما در سررسید عمومی هم می توانید در تیراژ محدود سررسید مورد نیاز خودتان را سفارش بدهید و طرح و لوگوی خودتان را برروی جلد آن حک و بخ چاپ برسانید.

سررسید های اختصاصی هم باید در تیراژ نسبتا بالا طرح و شکل مورد نظر خودتان را بصورت آنلاین در سایت چاپ متین می توانید سفارش بدهید. اما سررسید اختصاصی یک ابزار بازاریابی قدرتمندی می باشد که بعنوان هدیه آخر سال می توانید از آن استفاده بکنید.

بهترین خدمات چاپی آخر سال بسیار زیاد و متنوعی می باشد که ما در این مقاله بهترین خدمات چاپی آخر سال توانسته باشید مواردی رو که برای شما بیان کردیم مفید بوده باشد و در مقالات آینده مورد دیگری از این موارد چاپی را برای شما بیان میکنیم.