بهترین هدیه برای دفتر کارReviewed by چاپ متین on May 13Rating: 4.5مزایای چاپ فاکتور
بهترین هدیه برای دفتر کار

بهترین هدیه برای دفتر کار

شاید یکی از اصلی ترین دغدغه های هر فرد برای هدیه دادن به همکاران خود و یا دوستانی که دفتر کاری را افتتاح می کنند دادن یک هدیه مناسب و در عین حال کاربردی باشد. محیط دفتر کار هم یکسری محدودیت هایی وجود دارد که دادن یک هدیه زیبا و مناسب کار را برای شما سخت تر می کند. ما در این مقاله بهترین هدیه برای دفتر کار سعی کردیم بیش از ۸ مورد عیده مناسب ولی کاربردی را به شما معرفی بکنیم که هر کدام را که احساس می کنید زیبا تر و قشنگ تر می باشد را انتخاب و هدیه بدهید.

اگر شما نیاز مخاطب خودتان را بطور کامل بررسی بکنید و نیاز آن را بسنجید می توانید یک هدیه ماندگار به دوستان خود بدهید. انتخاب نوع هدیه بسیار مهم تر از هزینه ای که برای آن هدیه بپردازید ارزش دارد. یک وقت هستش با یک هدیه ارزان قیمت و در ظاهر ساده ولی به دلیل نیازی که فرد به آن دارد بسیار برای آن شخص با ازش باشد و بیشترین کارایی را داشته باشد.

ما در چاپ متین تا جایی که امکان دارد سعی کردیم هدایایی را انتخاب بکنیم که بتوانیم خودمان به بهترین نحو چاپ و اجرا بکنیم. چون زیباترین هدایای ارزان برای محیط کار گزینه های زیادی می تواند باشد ولی ما سعی کردیم مناسب ترین و با ارزش ترین هدایای تبلیغاتی که در این شرایط وجود دارد را برای شما بیان بکنیم.

هدیه اول : چاپ روی لیوان سرامیکی

درخواست چاپ روی لیوان شاید یکی از ساده ترین و ولی ماندگارترین هدایای تبلیغاتی می تواند باشد که شما به مخاطب خود هدیه بدهید. چاپ روی لیوان اختصاصی می تواند برند سازمانی آن شرکت باشد و یا عکس شخص آن فرد باشد. لیوان سرامیکی علاوه بر کارایی بسیار زیادی که دارد بعنوان یک هدیه ارزان قیمت ولی با ارزش از آن یاد کرد. در چاپ متین تنوع بسیار زیادی در خصوص چاپ لیوان وجود دارد و هرکسی براساس سلیقه و بودجه خودش می تواند یک مدل لیوانی را انتخاب بکند و در نهایت گزینه بسته بندی درون سایت را نیز فعال بکند تا با یک بسته بندی شکیل و زیبا لیوان شما را آماده بکنیم و برای شما ارسال بشود.

The most suitable gift for opening an office

هدیه دوم : چاپ روی پدموس

یکی دیگر گزینه های بسیار عالی برای هدیه دادن برای هر کسب و کاری چاپ پدموس می تواند باشد. چاپ روی پدموس اختصاصی می تواند یک هدیه ماندگار که همیشه جلوی چشم شخص مورد نظر قرار می گیرد استفاده کرد. پدموس های موجود در چاپ متین در دو شکل دایره ای و مستطیلی وجود دارد که در چاپ پدموس هم می توانید گزینه بسته بندی کادویی را فعال بکنید و بسته شما را به بهترین شکل بصورت کادو پیچ برای شما ارسال بشود. شما با عکس های خاص و زیبا می توانید یک پدموس خاص و ماندگاری را به دیگران هدیه بدهید.

هدیه سوم : چاپ کاغذ یادداشت

یکی دیگر از موارد بسیار پرکاربرد و زیبا و شکیل چاپ کاغذ یادداشت می باشد. شما می تواند این کاغذها را در قالب سایز های ۱۰ در ۱۰ و یا سایز ۱۰ در ۱۴ بصورت سایز A6 چاپ و در صورت نیاز از سمت بالا سرچسب بزنید. شما می توانید با یک طراحی ساده ولی زیبا و خاص یک کاغذ یادداشت زیبایی را به دوستان خود هدیه بدهید. برای سفارش کاغذ یادداشت می توانید در قسمت چاپ تراکت سایز مورد نظر خودتان را انتخاب و سفارش چاپ بدهید.

هدیه چهارم: عکس روی شاسی

یکی دیگر از مواردی که می توانید سفارش بدهید چاپ عکس و یا چاپ عکس روی شاسی می باشد. کافی است یک عکس قدیمی و یا یک اتفاق خاص و یا عکس یادگاری خودتان با شخص مورد نظر را چاپ و روی شاسی قرار بدهید. بعضی از شاسی ها بصورت دیواری هستش و بعضی از موارد می توانید روی میز کار خود قرار بدهید. شما می توانید در جنس و سایزهای مختلف در چاپ متین سفارش مورد نظر خودتان را انتخاب و چاپ بکنید.

The most beautiful cheap gifts for the workplace

هدیه پنجم: چاپ فلش تبلیغاتی

یکی دیگر از هدایای بسیار عالی و پرکاربرد دیگری که می توانید سفارش بدهید چاپ فلش تبلیغاتی می باشد. شما می توانید اسم خودتان را بهمراه یک جمله زیبا و قشنگ روی فلش چاپ بکنید. فلش تبلیغاتی یکی از بهترین هدایای هستش که برای همه افراد کاربرد دارد و شما با یک هزینه معقول و به اندازه یک هدیه ماندگار و به یادماندی به دوست خود هدیه می دهید.

هدیه ششم : سررسید اختصاصی

یکی دیگر قشنگ ترین هدایای ارزان برای محیط کار می توان به سررسید اختصاصی اشاره کرد. شما می توانید با درج اسم و یا یک جمله ای قشنگ برروی سررسید این هدیه قشنگ و زیبا را به دوستان خود هدیه بدهید. سررسید جز مواردی هستش ک اصلا دور ریز نخواهد بود بخصوص اگر مطالب های مهم را درون آن نوشته بشود برای همیشه این سررسید به یادگار خواهد ماند.

هدیه هفتم: سفارش پرچم

یکی دیگر از هدایای بسیار پرکاربرد و زیبا و ماندگار می توان به چاپ پرچم اشاره کرد. شما کافی است به لوگو شرکتی که قصد دارید برای افتتاح محیط کار دوستتان هدیه بدهید دسترسی پیدا بکنید در اینصورت می توانید بهترین هدیه را به دوستان خود بدهید. شما می توانید به دو شکل پرچم رومیزی و یا تشریفات سفارش خودتان را به ثبت برسانید.

هدایای بسیار زیادی هم وجود دارد که می توانید به دوستان خود بدهید شامل: ست اداری ( شامل جای کاغذ یادداشت ، خودکار ، تقویم و موارد دیگر) ، پاور بانک ، خودکار ، هولدر ، جاسویئچی ، فندک ، تابلو ، گلدون ، شکلات و بسیار موارد دیگر ولی ما در این مقاله بهترین هدیه برای دفتر کار سعی کردیم بهترین موارد که هم ارزش و کاربرد بسیار زیادی و همچنین امکان ارائه این موارد را داریم برای شما معرفی کردیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد و از این مقاله بهترین هدیه برای دفتر کار نهایت استفاده را برده باشید.