انواع نشانک کتابReviewed by چاپ متین on Sep 28Rating: 4.5مزایای چاپ فاکتور
انواع نشانک کتاب

انواع نشانک کتاب

در عصر دیجیتال و تکنولوژی بیشتر شرکت ها به دنبال یک هدیه و گیفت تبلیغاتی می باشند نشانک کتاب شاید بهترین گزینه و ماندگار ترین هدیه تبلیغاتی باشد که هر شرکت می تواند این مورد را جز سبد تبلیغاتی خودش بگنجاند.

در عصر حاضر با وجود موبایل ها، لپ تاپ ها ، آی پدها و … دیگر سیستم های الکترونیکی ، احتمالاً  شاید فکر می‌کنید که کتاب‌های فیزیکی اهمیت خود را از دست داده‌اند و اصلا چاپ نشانک کتاب صرفه اقتصادی و منطقی ندارد. در حالیکه شما نسبت به این موضوع در اشتباه هستید. به لطف پلتفرم‌های محبوبی مانند TikTok که به ویروسی شدن عناوین کتاب‌ها کمک می‌کنند، و البته عشق مداوم جهانی به ادبیات، جلدهای شومیز و جلدهای گالینگور همچنان کتاب به عنوان یک رسانه محبوب برای دوستداران آن شناخته شده می باشد. در نتیجه با این اوصاف همه کتاب‌های فیزیکی به نشانک کتاب احتیاج خواهند داشت. ما در این مقاله انواع نشانک کتاب سعی کردیم 4 روش مختلف برای چاپ و استفاده از نشانک های کتاب بطور حرفه ای مورد بحث قرار بدهیم.

برای چاپ نشانک ها شما می توانید در سایز و جنس های مختلف تولید بکنید و دقیقا براساس بودجه و هر ابعادی که در نظردارید چاپ و بصورت آنلاین در چاپ متین سفارش بدهید. شما می توانید تمامی خدمات خودتان را در قالب چاپ کارت ویزیت در جنس های کارت ویزیت سلفون دار ( مات / براق ) ، چاپ کارت ویزیت بافت دار ( کتان امباس ، کتان آلمان ) ، چاپ کارت ویزیت مخملی و بسیاری موارد دیگر انتخاب و طرح خودتان را در سایز و شکل مختلف چاپ بکنید. برای به صرفه تر شدن این موضوع شما توانید طرح خودتان را در قالب چاپ تراکت در سایزهای مختلف بگنجانید و با استفاده از یک قالب تراکت را برش خاص بزنید. برای داشتن سایز اختصاصی شما می توانید هم به شکل مستطیلی طرح خودتان طراحی بکنید و هم به شکل و شمایل خاص. ما در این مقاله انواع نشانک کتاب که امکان چاپ آن را دارید برای شما بیان میکنیم و شما می توانید از این متد و روش ها برای تولید یک نشانک کتاب زیبا و جذاب بهره بگیرید و تبلیغات سازمانی خودتان را با استفاده از آن گسترش و توسعه بدهید.

روش اول) آثار هنری خودتان را بفروشید

هیچ چیز جالب‌تر از داشتن یک نشانک نیست که به عنوان یک اثر هنری نیز عمل می‌کند. اگر طراح گرافیک یا هنرمند هستید، با چاپ و فروش بوکمارک ها هم می توانید طرح های خودتان را معرفی و هم از طرح های خود درآمد کسب بکنید. یکی از بهترین مکان هایی برای فروش این بوک مارکت ها سایت های فروش آنلاین کتاب می باشد. زیرا دوستداران کتاب دائماً در حال شکار همچین طرح های زیبا و خارق العاده هستند. همچنین بکار گیری از این طرح های زیبا و جذاب به افرادی که اهل کتاب نیستند می تواند نوعی انگیزه برای سوق دادن این افراد به سمت و سوی کتاب و کتاب خوانی بشود.

Different styles of book market book 2

روش دوم) بصورت سفارشی عمل بکنید

در حال برنامه ریزی برای یک مهمانی هستید و نمی خواهید از چیزهای معمولی و ارزان قیمت در مهمونی خود استفاده بکنید. نشانک‌های سفارشی یک هدایای بسیار جالب و زیبا می باشد ، به خصوص اگر با موضوع جشن‌ها و تولد ها طراحی شده باشد. نه تنها دادن این هدیه به مهمان ها و شرکت کنندگان در یک جلسه و یا کنفرانس به یادماندنی می باشد بلکه در بسیاری از موارد این نشانک ها به عنوان یک هدیه در جشن تولد ها می توان از آن استفاده کرد.

روش سوم ) چکیده ای از یک کتاب

برنامه ریزی برای معرفی کتاب یا چکیده از کل کتاب و یا همچین توضیحات کلی در خصوص نویسنده کتاب. نشانک های سفارشی کتاب بهترین دوست چاپ شما می باشد که بسیاری از اطلاعاتی را درون آن می توانید بگنجانید. شما می توانید مشخصات نویسنده ، چکیده کلی از کتاب ، و یا مشخصات سازمانی شما درون آن بوک مارکت قرار بدهید. بوک مارک ها یک ابزار بازاریابی خلاقانه برای نویسندگان هستند، چه باور کنید چه نکنید. نه تنها درست کردن و تولید بوک مارکت کار نسبتا آسان و مقرون به صرفه ای می باشد بلکه می توانید طرفدار بسیار زیادی را به خودتان جلب بکنید. می‌توانید محصولات بعدی خودتان را درون بوک مارکت طراحی و معرفی بکنید.

روش چهارم ) برش خاص و کاربرد اختصاصی

شما براساس برند و یا سازمانی که دارید می توانید این بوک مارکت ها را به شکل مورد نظر خود برش بزنید. برای نمونه اگر سازمان آموزشی دارید می توانید به شکل یک خط کش و یا به شکل یک مدرسه طراحی و سپس چاپ بکنید. اگر شغلتان فروش ماشین و یا دفاتر اجاره ماشین هستش می توانید کارت ویزیت را به شکل یک ماشین برش بزنید. ایده های بسیار زیاد و مختلفی وجود دارد که هر شخصی می تواند براساس سازمان خود یک طرحی را طراحی و چاپ و درنهایت برش اختصاصی بزند که ما در چاپ متین این قابلیت را داریم که هر شکل و شمایلی که بخواهید طرح مورد نظر خودتان را چاپ و برش بزنیم.

Different styles of book market-book 1

هزینه ای که شما برای چاپ بوک مارکت انجام می دهید همیشه یک هزینه برد بردی می باشد زیرا هم یک کالای تبلیغاتی بسیار پرکاربرد سفارش داده اید و هم سازمان و برند خودتان را تبلیغ کرده اید و همچنین ترویج سنت کتاب خوانی کرده اید و هم برند سازمانی خودتان را تبلیغ کردید. امیدوار هستیم مقاله انواع نشانک کتاب برای شما مفید بوده باشد و سبک های مختلف بوک مارکت کتاب را ملاحظه کرده باشید و به یک سبک خوب و ایده آل را رسیده باشید و سریع دست به اقدام برای چاپ این محصول بزنید.