اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتالReviewed by چاپ متین on Mar 21Rating: 4.5مزایای چاپ فاکتور
اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتال

چرا به کارت ویزیت نیاز داریم

با تمام صحبت هایی که در مورد اهمیت بازاریابی صحیح محصول یا خدمات انجام شده است ، مهم این است که از با ارزش ترین کالای تبلیغاتی در دنیای تکنولوژی غافل نشویم. همان اندازه که آن آگهی تبلیغاتی با ظاهر زیبا توجه شما را برای یک محصول تبلیغاتی جلب می کند ، یک کارت ویزیت طراحی شده زیبا و خاص هم همان کار را برای تصویر حرفه ای و هم به طور کلی شغل شما انجام دهد. ما در این مقاله قصد داریم به اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتال و اینکه چرا به کارت ویزیت نیاز داریم نکاتی را برای شما بیان بکنیم.

اما آیا چاپ کارت ویزیت ها هنوز هم در دنیای دیجیتال جایگاهی دارند؟ در عصری که به لطف ابزارهایی مانند شبکه های اجتماعی اینترنت و سایر موارد دیجیتالی یافتن شخصی از همیشه آسان تر شده است ، آیا هنوز هم مردم باید از طریق طراحی چاپ و توزیع کارت ویزیت خودشان را به دیگران معرفی بکنند. پاسخ این سوال ممکن است شما را متعجب کند.

کارت های کسب و کار: توسط شماره ها

با کنار گذاشتن آمار و ارقام به راحتی می توان پاسخ این سوال که اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتال تا چه میزان می باشد را ارائه داد. به طور قاطع می توانیم به این سوال بله بگوئیم که هر ساله حدود ۲ میلیارد کارت ویزیت در ایران چاپ می شود  یا تقریباً هر روز ۱۰میلیون کارت ویزیت چاپ و توزیع می شود.

آن چیزی که واضح تر هستش این است که کارت ویزیت ها عملکردی را انجام می دهند که فراتر از نشر اطلاعات تماس و مشخصات فردی افراد است. آنها در واقع نقش مهمی در تجارت شما نیز دارند. به ازای گذراندن هر ۲۰۰۰ کارت ویزیت ، می توانید انتظار داشته باشید که فروش شما به طور متوسط ۲٫۵ درصد افزایش یابد. کارت ویزیت ها همه کارها را انجام می دهند ، از نشان دادن جدی بودن شخصی برای افزایش شناخت و آگاهی از برند شخصی.

یکی از مهم ترین نقاط قوت بازاریابی بصورت سیستم چاپی و همچنین استفاده از کارت ویزیت فیزیکی بودن و قابل لمس بودن آن است. اینها چیزی ملموس است که مردم می توانند آن را در دست بگیرند و از همه مهمتر با دوستان و سایر اعضای خانواده به اشتراک بگذارند. در عصری که مردم بیش از هر زمان دیگر توسط پیام های دیجیتالی بمباران می شوند و می توان ایمیل ها را در عرض چند ثانیه پاک کرد (و می توان در سایت های شبکه های اجتماعی مانند توییتر افراد را بی صدا کرد) هرگز این واقعیت ساده و با اهمیت در خصوص داشتن یک کارت ویزیت زیبا و جذاب که چشم هر ببینده ای را به خود جلب می کند را ساده نگیرید.

اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتال

قدرت اولین برداشت

صرف این که کارت ویزیت ها به طور کلی به یک هدف می پردازند ، به این معنی نیست که همه کارت ویزیتها به طور یکسان ایجاد می شوند. تعدادی از نکات طراحی وجود دارد که باید شما در امر طراحی نکات آن را رعایت بکنید زیرا هرچه که ما از اهمیت داشتن کارت ویزیت برای شما مطالبی را بیان بکنیم ولی کارت ویزیت شما طراحی زیبا و خاصی نداشته باشد در نگاه اول به مخاطبین شما تاثیر بسیار زیادی میگذارد در نتیجه سعی کنید در طراحی کارت ویزیت خود نهایت دقت را داشته باشید زیرا نگاه اول برای هر مخاطب بیشترین اهمیت را دارد.

یک شرکت تحقیقاتی تخمین زده است که مشتریان کارت ویزیت های سفید را ده برابر بیشتر از کارت ویزیت ها تیره نگه داری می کنند.

رنگ ها همچنین تأثیر تعامل بر توانایی فرد در پیروی از دستورالعمل های ساده را افزایش می دهد. این یک مزیت بسیار قدرتمند است که نمی توان آن را نادیده گرفت.در نتیجه شما باید در انتخاب رنگ ها نهایت دقت را داشته باشید.

همین شرکت ها بررسی کرده اند که هفتاد و دو درصد افراد می گویند که شرکت یا سازمانی را که آن فرد برای آن کار می کند بر اساس کیفیت کارت ویزیت و رنگ طراحی شده، آن سازمان را قضاوت می کنند. به همین ترتیب ، سی و نه درصد از کسانی که به یک نظرسنجی پاسخ دادند ، گفتند که اگر کارت ویزیت با ظاهری ارزان و ساده داشته باشند اصلا آن شرکت را برای تجارت انتخاب نمی کنند.در نتیجه باید در انتخاب نوع رنگ و جنس کارت ویزیت نهایت دقت را داشته باشید.

در طراحی کارت ویزیت شما باید به یکسری اصولی اساسی در امر طراحی انجام بدهید که یک کارت ویزیت زیبا و جذابی را داشته باشید ما در مقاله اصول طراحی کارت ویزیت به یکسری از اصلی ترین نکاتی که شما باید در طراحی کارت ویزیت انجام بدهید برای شما بیان کردیم و می توانید با مطالعه این موارد به نکات مهم و مفید در امر طراحی کارت ویزیت برسید.

کارت ویزیت ها هنوز در دنیای دیجیتال ضروری و با اهمیت می باشد و این بدان معناست که شما باید وقت خود را برای طراحی کردن یک کارت ویزیت زیبا و شکیل صرف بکنید و در نهایت اقدام به چاپ کارت ویزیت با جنس مورد نظر با طراحی خود انجام بدهید زیرا داشتن کارت ویزیت در دنیای تکنولوژی هنوز از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است.

ما در شرکت چاپ متین سعی کردیم صفر تا صد همه این موارد را رعایت بکنیم از طراحی گرفته تا تنوع در جنس کارت ویزیت و زمان تحویل که هریک به نوبه خودش از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و سعی کردیم این موارد رو رعایت بکنیم. ما در مقاله اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتال سعی کردیم اصلی ترین و مهم ترین نکاتی که در طراحی و سپس چاپ کارت ویزیت فوری انجام بدهیم برای شما بیان کردیم و امیدوار هستیم این مقاله اهمیت کارت ویزیت در دنیا دیجیتال برای شما مفید و سودمند باشد.