چاپ تیشرت لیبلیReviewed by مدیریت on Jun 9Rating:
چاپ تیشرت لیبلی

چاپ تیشرت لیبلی

بسیار از افراد زمانیکه بخواهند طرحی رو روی تیشرت چاپ بکنند از اینکه تیشرتشون بصورت لیبلی چاپ بشود یکسری نگرانی هایی را دارند که مبادا بعد از یک مدت کوتاه طرح تیشرتشون از بین برود.

ما قصد داریم در این مقاله تجربیات خودمان را بصورت مختصر در خصوص چاپ تیشرت لیبلی با شما در میان بگذاریم و معایب و مزیت های آن را به شما گوش زد بکنیم.

برای چاپ روی تیشرت روش ها و متدهای متفاوتی وجود دارد که ما قصد داریم بصورت اختصاصی در خصوص چاپ تیشرت لیبلی نکاتی را برای شما بیان کنیم.

چاپ تیشرت لیبلی بیشتر برروی تیشرت های پنبه ای و تیشرت هایی که دارای به اصطلاح نخ بسیار زیادی هستند از این روش برای چاپ روی تی شرت از آن استفاده می شود. برای آگاهی بیشتر در خصوص جنس تیشرت ها شما می توانید مقاله جنس پارچه قابل چاپ را به دقت مطالعه کنید و به یکسری دانش کافی در این خصوص دست پیدا خواهید کرد.

تیشرت هایی که مواد کمتری دارند و مواد تشکیل دهنده آن نخ پنبه باشند شما نمی توانید بصورت مستقیم روی آنها چاپ انجام بدهید و چندتا راهکار برای این کار وجود دارد.

یکی از راهکارهای ممکن چاپ سیلک می باشد که شما می توانید چاپ سیلک روی تیشرتتان داشته باشید که نحوه عملکرد و معایب و مزایت های چاپ سیلک را در مقالات دیگر با شما در میان خواهیم گذاشت.

مفهوم چاپ تیشرت لیبلی بسیار گسترده و وسیع می باشد و وقتی حرف این نوع چاپ به میان می آید انواع مختلفی از چاپ لیبل وجود دارد که شما بسته به توان مالی و نوع کارایی شما از آن تیشرت می توانید از هر یک از این متدها استفاده بکنید.

یکی از این روش ها به این شکل می باشد که شما طرح مورد نظر خودتان را با هر شکل و طرح و رنگبندی که هستند می توانید بوسیله چاپ روی لیبل کاغذی شکل انجام بدید و سپس در دمای 160 درجه ای به مدت 10 ثانیه آن طرح را برروی تیشرت بچسبانید.

مزیت های این شیوه چاپ این است که هزینه این نوع چاپ نسبت به سایر روش ها بسیار ارزان تر و همچنین نیازمند تجهیزات بسیار ارزان قیمت تر و از همه مهمتر زمان آماده سازی آن بسیار کوتاه تر می باشد یعنی به راحتی می توانید چاپ تیشرت فوری داشته باشید که قیمت چاپ تیشرت نیز در این روش بسیار ارزان می باشد.

معایب اصلی آن ماندگاری بسیار پایین آن می باشد که در یک مدت کوتاه طرح شما پس از شستشو از بین می رود و دیگر اثری از طرح باقی نمی ماند. یکی دیگر معایت این طرح این است که شما احساس می کنید یک کاغذ مانندی روی تیشرت شما قرار گرفته و چسبیده شده است و به این احساس می رسید که انگار طرحتون روی تیشرت چسبیده است و به اصطلاح یک وصله ناجوری می باشد.

این شیوه چاپ بیشتر برای زمانی مناسب است که شما قرار است از آن تیشرت برای مدت بسیار کوتاهی استفاده بکنید و لذا نیازی نمی بینید هزیه بیشتر و مدت زمان بیشتر صبر بفرمایید. بطور کلی این یک شیوه بسیار سریع و با ماندگاری بسیار پایین می باشد.

نوع دیگر چاپ تیشرت لیبلی برای زمانی است که طرح شما تک رنگ باشد در این صورت شما می توانید طرح خودتان را توسط دستگاه کاتر طرح خودتان را دور بری بکنید و روی تیشرت قرار بدهید.

مزیت های این شیوه این است که شما بدون هیچ بکگراندی می توانید طرح خودتان را روی تیشرت قرار بدهید. مزیت دیگر این شیوه این است که به هیچ وجه رنگ طرح شما از بین نمی رود و ماندگاری بسیار بالایی نسبت به سایر شیوه های چاپ تیشرت های لیبلی دارد. هزینه این نوع شیوه هم به نسبت سایر روش ها از قیمت مناسب تری برخوردار است. طرح شما به هر تک رنگی هم که باشد شما می توانید به راحتی روی تیشرتتان قرار بدهید ولی نکته اصلی این است که حتما باید تک رنگ باشد. ضخامت این نوع چاپ هم به مراتب بسیار پایین تر از شیوه های دیگر می باشد و زیاد این برجستگی قابل لمس نیست.

معایب اصلی این نوع شیوه چاپ تیشرت تک رنگ بودن آن می باشد یعنی باید طرح شما حتما باید تک رنگ باشد ولی البته در شرایطی که تفکیک رنگ ها از هم جدا باشد نیز از این شیوه چاپی نیز می توانید استفاده بکنید.

نوع دیگر چاپ تیشرت لیبلی بصورت چاپ کاتر پلاتر می باشد یعنی اینکه علاوه بر اینکه طرح شما چاپ می شود دور آن طرح نیز پس از چاپ بریده و جدا می شود.

مزیت اصلی این نوع شیوه چاپی این است که شما هر طرح و با هر رنگی که بخواهید به راحتی می توانید روی هر نوع تیشرتی به چاپ برسانید بدون هیچ محدودیت در رنگ و طرح حتی در این روش نیز به هیچ وجه شما پس زمینه ندارید.

معایب اصلی این شیوه چاپی بالا بودن قیمت آن می باشد که مستلزم این می باشد که شما اصلا بحث هزینه برای شما مطرح نباشد. ایراد بعدی این نوع شیوه چاپی مدت زمان بالای آماده سازی آن می باشد که این نوع شیوه بیشتر برای زمانی می باشد که شما اصلا عجله برای آماده سازی تیشرت خود را نداشته باشید.

شیوه دیگر چاپ تیشرت بصورت مستقیم می باشد که یا توسط دستگاه های پیشرفته که روی انواع تیشرت ها قابل چاپ می باشند که این نوع دستگاه ها بجای چاپ روی کاغذ روی تیشرت بصورت مستقیم چاپ را انجام میدهند

توضیحات بیشتر در خصوص این نوع چاپ ها بصورت مختصر در مقاله دیگر با شما در میان خواهیم گذاشت.

امیدوار هستیم این مقاله برای شما مفید بوده باشد و بتوانید با استفاده از مطالب این مقاله چاپ تیشرت لیبلی برای شما مفید بوده باشد.