طرح تیشرت برای روز پدرReviewed by چاپ متین on Jul 6Rating: 4.5مزایای چاپ فاکتور
طرح تیشرت برای روز پدر

طرح تیشرت برای روز پدر

تی‌شرت‌ها (مخصوصاً تی‌شرت‌های سفارشی) یک ایده بسیار زیبا و جذاب برای هر پدر و پدر بزرگی برای مناسبت های روز پدر و یا حتی روز تولد می باشد که ما در مقاله طرح تیشرت برای روز پدر سعی کردیم بهترین ایده های طراحی را بعنوان نمونه در این مقاله برای شما نشان بدهیم البته ایده های طراحی تیشرت برای روز پدر بسیار زیاد می باشد ولی ما در این مقاله بعنوان نمونه چند مورد را نشان می دهیم. همکاران ما در تیم طراحی چاپ متین این قابلیت را دارند هر نوع طرح و ایده ای را بدون محدودیتی برای شما طراحی میکنند. در روز پدر، تولد و هر رویداد مهم دیگری ایده‌های هدیه‌ای عالی و منحصربه‌فرد وجود دارد که ما به بخشی از آن اشاره میکنیم. برای دیدن طرح‌های تی‌شرت، سویشرت و غیره می توانید در ادامه با ما همراه باشید. ما در چاپ متین انواع تیشرت را در جنس و سایز و رنگ های مختلف موجود داریم و شما هر طرحی را که بخواهید می توانید برروی هر یک از این تیشرت ها به چاپ برسانید.

در این مقاله توضیحات مختصری در خصوص انواع تیشرت های چاپی برای شما بیان می کنیم که براساس سلیقه و نوع طرحی که دارید می توانید یکی از این موارد را برای چاپ روی تیشرت انتخاب بکنید.

تیشرت های پنبه ای

چاپ روی تیشرت پنبه ای در 4 رنگ سفید ، مشکی ، قرمز و زرد موجود می باشد و هر شخصی براساس سلیقه خودش می تواند یک تیشرت را انتخاب و طرح دلخواه ش را برروی آن چاپ بکند. تیشرت های پنبه ای به 2 صورت کاتری و مدیا در سایز A4 و A3 به چاپ می رسد که چاپ کاتری برای طرح های تک رنگ و چاپ مدیا برای طرح های رنگی مورد استفاده قرار میگیرد. که هر دو مورد طرح روی تیشرت قرار میگیرد.

تیشرت های اسپان و ملانژ

این نوع تیشرت ها از الیاف مصنوعی پلی استر تشکیل شده است و شما می توانید هر طرحی را با هر جزئیاتی را برروی این تیشرت ها به چاپ برسانید. تیشرت اسپان به رنگ سفید و ملانژ به رنگ طوسی در سایت موجود می باشد. مزیت اصلی این تیشرت ها ارزان بودن و عدم محدودیت در چاپ طرح می باشد. مهترین معایب این نوع تیشرت ها جنس پلی استر بودن آن می باشد.

تیشرت جودون

تیشرت جودون در دو رنگ سفید و مشکی در سایز های مختلف از مدیوم تا دوایکس لارج موجود می باشد و سیستم چاپی آن هم مانند تیشرت پنبه ای هم بصورت مدیا و کاتری عرضه می شود. تیشرت های جودون مانند سایر تیشرت ها پنبه ای تمام نخ می باشد و از کیفیت بسیار بالایی برخوردار می باشد.

سویشرت پنبه ای

سویشرت های پنبه ای بصورت دورس دو نخ تمام پنبه می باشد که در دو رنگ سفید و مشکی تولید می شود و سیستم چاپی این نوع سویشرت هم به صورت مدیا و کاتری عرضه می شود. شما می توانید طرح دلخواه خودتان را برروی سویشرت چاپ بکنید و یک چاپ سویشرت زیبا و خاصی داشته باشید.

با ارائه یکسری توضیحات مختصر در خصوص تنوع تیشرت ها و سویشرت حالا قصد داریم نمونه ای از عکس ها و طرح های روز پدر در این مقاله طرح تیشرت برای روز پدر عرضه میکنیم.

T shirt designs for Father's Day 1
T shirt designs for Father's Day 2
T shirt designs for Father's Day 3
T shirt designs for Father's Day 4
T shirt designs for Father's Day 5
T shirt designs for Father's Day 6
T shirt designs for Father's Day 8
T shirt designs for Father's Day 7

امیدوار هستیم مقاله طرح تیشرت برای روز پدر برای شما مفید بوده باشد و با خواندن این مقاله به ایده های جذاب و قشنگی برای روز پدر و یا تولد پدر رسیده باشید و به قشنگ ترین طرح تیشرت برای تولد پدر رسیده باشید و بتوانید یک هدیه زیبا و ماندگاری را به پدر خود هدیه بدهید.