راهنما چاپ کارت ویزیتReviewed by مدیریت on Oct 29Rating:
business card10

راهنما چاپ کارت ویزیت

ابزارهای مورد نیاز

نرم افزار word

کاغذ

پرینتر

راهنمای چاپ کارت ویزیت

برای چاپ کارت ویزیت در کاربری های متنوع مثلا اعلام زمان مهمانی، تبلیغات تجاری، فروش منزل و … می توانید با استفاده از فونت های جذاب و مناسب، رنگ های گرافیکی و ایجاد مرز بندی در کل صفحه و در بخش هایی که نیاز به برجسته سازی آن قسمت را دارید. شما می توانید با ایجاد مرز بندی یک سند جذاب ، موثر  و حرفه ای را خلق کنید بدون هیچ گونه هزینه های اضافی.

یک سند جدید را در word و یا در سایر نرم افزارهای متنی باز کنید. اندازه صفحه را بسته به نیاز و احتیاج خود انتخاب کنید.

اطلاعات مربوط به کارت ویزیت را در سند تایپ کنید. با تغییر گزینه های قالب بندی که معمولا در نوار ابزار در بالای صفحه قرار دارند تغییراتی را اعمال کنید، سپس یک فونت جذاب را انتخاب کرده و اندازه قلم متنی را نیز بسته به نیاز و اهمیت متن انتخاب کنید.

در سربرگ word با انتخاب گزینه insert و سپس picture می توانید تصویر دلخواه خود را برای طراحی تراکت در سند آپلود کنید.

در سربرگ design و در بخش page background بر روی Page Borders کلیک کنید و در پنجره باز شده می توانید حاشیه بندی صفحه خود را ایجاد کنید. شما با ایجاد یک محدوده متنی و با انتخاب گزینه Page Borders می توانید برای آن محدوده متنی حاشیه را ایجاد کنید.

کاغذ دلخواه خود را درون دستگاه چابگر قرار بدهید و سپس دستورات لازم را برای چاپ کارت ویزیت خود را صادر کنید.

حال شما یک کارت ویزیت زیبا و ارزان قیمت برای بسیاری از مصارف خود دارید و می توانید برای دعوت نامه های خودتان از این نوع کارت ویزیت استفاده کنید در ضمن از این روش هم نیز می توانید برای تراکت بصورت خیلی ابتدایی استفاده و نیازهای خودتان را رفع کنید.