تکنیک های چاپ سربرگReviewed by مدیریت on Oct 25Rating:
تکنیک های چاپ سربرگ

تکنیک های چاپ سربرگ

شما با رعایت یکسری اصول در طراحی سربرگ و با استفاده از نرم افزارهای طراحی نظیر فتوشاپ و … می توانید یک سربرگ جذاب و با نهایت کیفیت و دقت، به چاپ برسانید. هرچه طراحی سربرگ شما بهتر باشد جذب مشتری و قابل اعتماد بودن به شرکت شما برای مشتریانتان راحت تر می باشد.وجود یک سربرگ مناسب این فرصت را به شما می دهد که در هنگام چاپ به حداقل مشکلی بر بخورد و یک چاپ سربرگ فوری داشته باشید.

سربرگ خود را به صورت صحیح قالب بندی کنید

فرم سربرگ شما باید با استفاده از فرایند چهار رنگ (CMYK) و با وضوح حداقل dpi 300 برای نتایج مطلوب طراحی شود. قبل از اینکه شما حتی شروع به طراحی سربرگ خود کنید، باید فرم قالب حرفه ای مخصوص چاپ سربرگ خودتان را که حاوی راهنماست، از سایت چاپ میتن دریافت کنید، درنتیجه می توانید مطمئن شوید طراحی شما تماما در لبه کاغذ قرار دارد و عناصر مهم سربرگ شما در منطقه ایمنی قرار دارند.

کاغذ مناسب را انتخاب کنید

وجود یک سربرگ با کیفیت نیازمند یک کاغذ خوب می باشد.مشتریان از طریق نوع سربرگ شرکتتان شما را ارزیابی می کند. بسته به نیاز خود وزن کاغذ، جنس و نوع کاغذ را برای چاپ سربرگ خود انتخاب کنید.

وجود پاکت نامه های مناسب

فرم سربرگ شما باید با پاکت نامه هایتان مشابه و هم شکل باشند.جنس و نوع کاغذ پاکت نامه با سربرگ شما باید مطابقت داشته باشد.

افزایش حجم سفارشات

وقتی حجم چاپ سربرگ تان را افزایش می دهید هزینه تمام شده آن برای شما کمتر می شود.چاپ سربرگ با استفاده از دستگاه های چاپ افست صورت می گیرد پس در نتیجه هرچه شما این تعداد را افزایش بدهید قیمت برای شما پایین تر محاسبه می شود در خصوص پاکت نامه ، چاپ تراکت و چاپ کارت ویزیت ، چاپ سررسید اختصاصی به همین صورت می باشد. سعی کنید نیاز یکسال یا دو سال آینده خود را بصورت یکجا سفارش بدهید.

اثبات کن

یک توصیه به شما این است که سعی کنید همیشه قبل از اینکه پروژه طراحی خودتان تمام شده ببینید یک کپی از طرح تمام شده بگیرید به این ترتیب اگر اشتباهی و یا خطای رخ داده باشد و یا از نظر هارمونی رنگی مورد رضایت شما نباشد می توانید به سرعت آن را تغییر بدهید گاهی اوقات هم ممکن است این اشتباه نرم افزاری و یا کامپیوتری باشد. توصیه دوم این است سربرگ چاپ شده به افراد دیگر هم نشان بدهید تا ایرادات آن گرفته شود. چاپ سربرگ یک فرایند بسیاری آسانی می باشد، پس این اصول را رعایت کنید تا بتوانید یک سربرگ بسیاری عالی داشته باشید.