بهترین سبک عکاسی عروسیReviewed by چاپ متین on Apr 4Rating: 4.5مزایای چاپ فاکتور
بهترین سبک عکاسی عروسی

بهترین سبک عکاسی عروسی

برنامه ریزی برای عروسی می تواند سخت باشد و انتخاب عکاس و شیوه عکاس هم سخت تر. قبل از اینکه شما با یک عکاس به توافق و قراردادی برسید مقاله بهترین سبک عکاسی عروسی را مطالعه اجمالی داشته باشید تا مطمئن شوید اون سکبی که شما دوست دارید عکاس شما قرار است اجرا بکند. شناخت کلی در خصوص انواع روش عکاسی عروسی بسیار می تواند به شما برای داشتن یک شب به یادماندنی کمک کرده باشد.

ما در این مقاله بهترین سبک عکاسی عروسی برخی از سبک های محبوب عکاسی عروسی را بررسی میکنیم و آن را به تعداد پنج مورد کاهش دادیم که فکر می کنیم این ۵ سبک جز محبوب ترین و رایج ترین شیوه های عکاسی می باشد را در این مقاله برای شما بیان بکنیم.

اگر شما عکس خوبی داشته باشید قطعا چاپ عکس عروسی شما هم بهترین و ماندگارترین چاپ عکس خواهد شد. و با خیال راحت می توانید عکس های عروسی خودتان را به معرض نمایش قرار بدهید

سبک کلاسیک

یکی از رایج ترین و شناخته ترین سبک های عکاسی عروسی سبک کلاسیک می باشد.اگر به دنبال ظاهری جاودانه هستید، سبک عکاسی عروسی کلاسیک می تواند انتخاب خوبی برای شما باشد.این سبک معمولاً با ژست های سنتی مانند یک عکس دسته جمعی و خانوادگی بصورت رسمی در کنار هم اتفاق می افتد. از آنجایی که این رایج‌ترین سبک عکاسی عروسی می باشد، عکاسان عروسی احتمالاً از بین سبک‌های مختلف عروسی قطعا چند نمونه عکاسی کلاسیک می‌گیرند. در عکاسی کلاسیک چون افراد زیادی در یک قاب حضور دارند اینکه چهره تمام افراد در حالت عیده آل باشد بسیار مهم و با اهمیت می باشد و فقط در این سبک های عروسی چهره عروس و داماد تنها ملاک نیستند بلکه اون جمعی که درون اون قاب عکس قرار دارند مهم و با اهمیت می باشند. در شیوه عکاسی این سبک به عکاس آزادی عمل بیشتر بدهید تا بتواند با ترکیب سبک های کلاسیک و مدرن یک عکس زیبا و فوق العاده ای را از شما بگیرد و در نهایت در یک قالب بزرگ به چاپ برسانید.

انواع روش عکاسی عروسی

سبک فتوژورنالیستی

در این سبک عکاسی عکاس بهترین زوایای عروسی را انتخاب و یک زوایا را برجسته می کند و باید مطمئن بشود که نورپردازی درست است اما سعی می کند خنده ها و لبخندهای ویژه مشترک بین زوجین را به تصویر بکشد و شخصیت آنها را به نمایش بگذارد. در این شیوه معمولا در بین شلوغی که دور عروس و داماد قرار دارد یک زاویه عکاسی را انتخاب می کند که در عین محیط بیرون ولی توجه ویژه به زوایای عروس و داماد باید داشته باشد. در این شرایط محیط بیرون بصورت پورتریت می باشد یعنی در حالت تاری و فقط خود عروس داماد بطور واضح در عکس دیده می شود.

عکاسی عروسی

سبک هنری

سبک هنرهای زیبا به راحتی قابل تعریف نیست، اما مطمئناً با دیدن آن متوجه خواهید شد. این سبک عکاسی عروسی اغلب از یک نمای نزدیک و برای بازتاب یک لحظه تاریخی رخ می دهد.این اتفاق می تواند از برش قاچ کیک ، لحظه عسل در دهان قرار دادن و هزاران اتفاق خاصی که از نمای نزدیک و فقط برای نمایش این اتفاق عکس برداری می شود. عکاس باید با ایجاد ترکیب بین نور، مکان، و ژست یک لحظه تاریخی را شکار بکند و این تماما به هنر عکاس بستگی دارد.

بهترین شیوه عکاسی عروسی

سبک مد تاریکی

این سبک به اسم خارجی Dark & Moody معروف می باشد. این سبک مطمئناً کمی هیجان‌انگیزتر از سبک‌های دیگر است. در این سبک با الهام گرفتن از محیط بیرون و انتخاب زاویه مناسب عکاسی یک عکس با نهایت آرامش را باید گرفته بشود. برای مثال با استفاده از زمین خاکی ، با استفاده محیط کاملا آرام که عروس و داماد همدیگر را در آغوش گرفته اند عکاسی صورت بگیرد. این سبک آرامش را شخص بیننده می دهد و جز جذاب ترین سبک های عروسی می باشد.

کدام سبک عکاسی عروسی مناسب است

سبک چشم انداز

این سبک مطمئناً جذاب ترین و باحال ترین سبک های عکاسی عروسی می باشد که عروس و داماد ها سعی می کنند حتما این سبک را در سبد عکاسی خود قرار بدهند. در این سبک ترکیب طبیعت و فضای شهری در آن دیده نمی شود و فقط طبیعت در این شیوه عکاسی رایج می باشد. اگر به‌دنبال فضایی آرام‌تر یا غیرعادی هستید، برای این کار از عکاس خود درخواست بکنید زیرا این شیوه عکاسی زیبایی مخصوص به خودش را دارد و چاپ عکس های بسیار زیبای در این شیوه عکاسی به وجود می آید.اما برای هر زوجی که دوست دارد از طبیعت انرژی صلح‌آمیزی و آرامش را به عکس های خود هدیه بکند جز بهترین سبک های عروسی می باشد.

بهترین شیوه عکاسی عروسی کدام است

در این مقاله بهترین سبک عکاسی عروسی سعی کردیم دید شما نسبت به بخشی از سبک های مختلف عروسی روشن کرده باشیم و شما با مطالعه این مقاله به راحتی بتوانید سبک های مختلف را ملاحظه بفرمایید مزایای و معایب آن را بررسی بکنید و یک انتخاب مناسب در یک شب به یادماندنی خودتان داشته باشید.دانستن این سبک ها به شما در چاپ عکس روی شاسی و یا آلبوم عکس عروسی تان به شما کمک بسیار زیادی می کند.