چگونه با موارد چاپی کسب و کار خودمان را تبلیغ بکنیمReviewed by چاپ متین on Jun 10Rating: 4.5مزایای چاپ فاکتور
چگونه با موارد چاپی کسب و کار خودمان را تبلیغ بکنیم

چگونه با موارد چاپی کسب و کار خودمان را تبلیغ بکنیم

آیا قصد راه اندازی یک کسب و کار جدیدی را دارید و می خواهید کسب و کار خودتان را تبلیغ بکنید؟

در دنیای مدرن شاید کمتر کسی برای تبلیغات برند خود به تبلیغات چاپی رجوع می کند و سعی میکند بیشترین تمرکز خودش را برروی تبلیغات به شیوه شبکه های اجتماعی ، وب سایت و … را انجام بدهد. اما در مقاله چگونه با موارد چاپی کسب و کار خودمان را تبلیغ بکنیم قصد داریم شیوه جدید و بهینه در بهره گیری از این شیوه تبلیغاتی سنتی برای شما بیان بکنیم.

تبلیغات چاپی در دنیای امروزی همچنان بسیار موثر می باشد. 82 درصد از مصرف کنندگان در هنگام تصمیم گیری خرید، به تبلیغات چاپی اعتماد بیشتری دارند. 77 درصد می گویند که تبلیغات چاپی باعث فراخوانی بالاتری می شود. امسال با بررسی های انجام شده متوجه شدیم که مواد چاپی شما را در رسیدن به اهداف بازاریابی و تبلیغات کمک بسیار زیادی می کند.

در بخش زیر چند راهکار مهم و کلیدی برای کسب و کارهای تازه تاسیس و کوچک بیان میکنیم. این مقاله چگونه با موارد چاپی کسب و کار خودمان را تبلیغ بکنیم شیوه های نوین در بازاریابی و بهره گیری از روش های تبلیغاتی برای شما بیان میکنیم.

روش اول: با بروشور و تراکت اعلامیه بدهید

چاپ بروشور و تراکت تبلیغاتی یکی از کاربرده ترین و مقرون به صرفه ترین ابزارهای بازاریابی برای افزایش آگاهی مردم از برند شما می باشد. اگر به دنبال تبلیغات ، پیشنهادات ویژه، رویدادهای مهم، محصولات یا خدمات هستید، بازاریابی به شیوه بروشور و یا تراکت تنها چیزی است که به آن نیاز دارید. ممکن است این تراکت و بروشورها از طراحی ساده و معمولی استفاده شده باشد اما اطلاعات ارزشمندی درون آن برای ترغیب افراد به خرید و یا جذب به محصولات شما داده می شود. شما در قالب بروشور تبلیغاتی می توانید کوپن های ارزشمندی را درون آن قرار بدهید مانند بن تخفیف ، کدهای QR و بسیار موارد دیگر را می توانید در آن درج بکنید.

برای طراحی بروشور و یا تراکت می توانید از طراحان تخصصی در چاپ متین کمک بگیرید تا با استفاده از این طراحان بتوانید بهترین عملکرد از چاپ بروشور و یا تراکت را بگیرید.

روش دوم: چاپ کارت ویزیت

کارت‌های ویزیت ممکن است یک ابزار تبلیغاتی قدیمی باشند اما ضروری هستند. این کارت ها نمایش ملموس و بصری برند شما می باشند. کارت ویزیت فوری اطلاعات ضروری شما را به دیگران منتقل می کنند تا مشتریان بالقوه شما به راحتی بتوانند در صورت تمایل به راحتی با شما ارتباط برقرار کنند. از طریق طراحی یک کارت ویزیت خوب و زیبا می توانید یک زنجیره شبکه ای بی پایان در ارتباط با کسب و کار خود ایجاد کنید. کارت ویزیت های خودتان را در همایش ها ، نمایشگاه ها ، مراسمات تجاری و … توزیع بکنید و اجازه بدید چاپ کارت ویزیت های شما از آنجا به بعد صحبت بکنند.

برای داشتن یک کارت ویزیت خوب وزیبا مستلزم داشتن طراحی حرفه و زیبا و شکیل می باشد که ما در گروه هنری چاپ متین سعی کردیم این نگرانی را از شما برطرف بکنیم و تیم بسیار خوب و حرفه ای را برای شما تشکیل بدهیم.

بهترین روش تبلیغات با کمک محصولات چاپی

روش سوم: از طریق سربرگ و پاکت

سربرگ و پاکت بطور مستقیم سرنخ های را به برند و شرکت شما ایجاد می کند که مشتریان به راحتی می توانند به شما دسترسی پیدا بکنند. چاپ پاکت نامه و چاپ سربرگ اداری پیام های کوتاه و مختصری را از برند و نام سازمانی شما به دیگران مخابره می کند و خواندن و درک پیام تجاری شما برای دیگران بسیار آسان و راحت می کند. اگر در طراحی خود نهایت دقت را داشته باشید با استفاده از این ابزارها در کوتاه ترین زمان ممکن پیامتان را می توانید به مشتریان خود منتقل بکنید.

روش چهارم: با لیبل ها و برچسب ها متمایز شوید

لیبل ها هم آموزنده و هم سرگرم کننده هستند. چسباندن آنها بر روی محصولات شما می تواند فوراً محصول شما را از دیگران متمایز کند. چاپ لیبل تبلیغاتی به ایجاد هویت برند شما کمک می کنند و آن را برای مشتریان جدید و مشتریان فعلی قابل تشخیص می کنند، بنابراین شما برای تبلیغات برندتان در این مسیر کمک تان می کند. چاپ چسب هم دقیقا مانند لیبل محصول شما را از دیگران متمایز می کند و بسته بندی شما را حرفه ای تر جلوه می دهد مخصوصا اگر در خصوص طراحی آن را به تیم حرفه ای در این کار بسپارید قطعا از این شیوه تبلیغاتی نهایت استفاده را خواهید برد.

روش پنجم: با استند و بنرها تشخیص باشید

چاپ استند و بنرها نه تنها قابل حمل و بادوام هستند، بلکه بزرگ هستند و به راحتی می توانید توجه همه را به خود جلب بکنید. از آنجایی که آنها فضای بسیار بزرگ یک محیط را به خود اشغال می کنند پس در نتیجه دیدن هریک از آنها باعث می شود مدت زمان بیشتر آن تصویر را در ذهن خود داشته باشد. اگر در نحوه نصب و طراحی تمام کارها به درستی انجام شود بنرها می توانند الهام بخش خریدهای فوری باشند و باعث افزایش ترافیک فروشگاه ها و در نهایت افزایش فروش بشود.

مواد بازاریابی چاپی به اشکال مختلف و با فرصت‌های منحصر به فرد برای دستیابی به سرنخ‌های جدید، ارتباط با مشتریان یا به دست آوردن مشتریان وفادار عرضه می‌شوند. در انتخاب شیوه تبلیغات چابی سعی کنید که به بهترین وجه آن را برای کسب و کار خود انتخاب بکنید و این شیوه تبلیغاتی را سعی کنید در کنار تبلیغات دیجیتالی با خود بهمراه داشته باشید.

نکته بسیار مهم دیگری که باید در خصوص موارد چاپی رعایت بکنید توجه و انتخاب یک شرکت چاپی و حرفه در این زمینه می باشد. که ما در چاپ متین سعی کرده ایم تمام این خدمات با تنوع بسیار بالا در کوتاه ترین زمان ممکن با قیمت مناسب عرضه بکنیم.

امیدوار هستیم مقاله چگونه با موارد چاپی کسب و کار خودمان را تبلیغ بکنیم برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله چگونه با موارد چاپی کسب و کار خودمان را تبلیغ بکنیم برده باشید و امیدوار هستیم در مقالات آینده مطالب بیشتر را در این خصوص برای شما بیان بکنیم.