نمایشگاه چاپ و ماشین آلاتReviewed by مدیریت on Nov 29Rating:
نمایشگاه چاپ ماشین آلات

نمایشگاه چاپ و ماشین آلات 96

بیست و چهارمین نمایشگاه بین المللی چاپ و ماشین آلات وابسته سال 96 طبق سنوات گذشته در نمایشگاه بین المللی تهران دایر خواهد بود.

در مهرماه سال 96 برای اولین بار نمایشگاه بین المللی چاپ و بسته بندی در  شهر آفتاب تهران آغاز به کار کرد و پس از سه روز به کار خود پایان داد.

نمایشگاه چاپ و ماشین آلات وابسته سال 96 با حضور چندین شرکت و تولیدکنندگان فعال داخلی بهمراه چندین شرکت به نام خارجی جدیدترین محصولات و خدمات خودشان در عرصه چاپ و ماشین آلات وابسته برای بازدیدکنندگان محترم در معرض نمایش قرار می دهند.

بازدید کنندگان محترم می توانند از تاریخ چهارشنبه ۹۶/۰۹/۲۲ ( 2017/13/12 ) لغایت شنبه ۹۶/۰۹/۲۷ (2017/16/12) از آخرین محصولات و تجهیزات عرضه شده در این نمایشگاه دیدن فرمایند.

تولید کنندگان و شرکت کنندگان محترم می توانستند جهت ثبت نام در نمایشگاه چاپ و بسته بندی در تاریخ دوشنبه 96/04/19 اقدام به تکمیل مشخصات خود بکنند.

انوع مسیرهای منتهی به نمایشگاه بین المللی چاپ و ماشین آلات وابسته سال 96

مسیر اول: درب شمالی نمایشگاه (مسیر پیاده): بزرگراه چمران به سمت چهار راه پارک وی – پل عابر پیاده – نمایشگاه بین المللی

مسیر دوم: درب شمالی نمایشگاه (ورودی شماره 2 پارکینگ طبقاتی نمایشگاه): خیابان یمن – خیابان رشید فضل الله

مسیر سوم: درب شمالی نمایشگاه (ورودی پارکینگ طبقاتی): بزرگراه چمران به سمت جنوب – بعد از پمپ بنزین – مسیر کنار گذر خیابان

مسیر چهارم: درب جنوب غربی نمایشگاه: بزرگراه نیایش – خیابان سئول به سمت شمال – جاده اختصاصی نمایشگاه- ورودی اول

مسیر پنجم: درب جنوبی نمایشگاه : بزرگراه نیایش – خیابان سئول به سمت شمال – انتهای جاده اختصاصی نمایشگاه – روبروی درب اصلی باشگاه انقلاب

چاپ متین امیدوار است همه افراد بتوانند از بیست و چهارمین نمایشگاه چاپ و ماشین آلات وابسته بازدید به عمل بیاورند و از دیدن این نمایشگاه نهایت لذت را ببرند.