ترفندهای تبلیغات انتخاباتیReviewed by چاپ متین on Apr 8Rating: 4.5مزایای چاپ فاکتور
ترفندهای تبلیغات انتخاباتی

ترفندهای تبلیغات انتخاباتی

با هربار نزدیک شدن به روزهای برگزاری انتخابات یکسری استرس و دلشوره ای برای هریک از نامزدهایی که پا به عرصه انتخابات گذاشته اند می افتد که برای معرفی و برندیگ خود از چه راهی استفاده بکنند و اصلا از کجا باید شروع بکنند و این تبلیغات را باید از چه زمانی راه اندازی بکنیم. ما در ادامه سلسله مقالات مرکز تخصصی چاپ متین مقاله ترفندهای تبلیغات انتخاباتی را در ادامه مقاله ایده های تبلیغات انتخاباتی را برای شما آورده ایم و قصد داریم در مقاله ترفندهای تبلیغات انتخاباتی به بخش دوم تبلیغات انتخاباتی یعنی بخش خدمات چاپی اشاره بکنیم و توضیحاتی در این زمینه برای شما بیان بکنیم. شما مطمئن باشید داشتن برنامه ریزی در انتخابات قطعا می تواند شاه کلید پیروزی شما در رقابت های انتخاباتی بشود. از این رو استفاده توامان از فناوری و خدمات چاپی می تواند از جمله ابزارهای موثر به منظور دستیابی به این هدف باشد.

اگر برنامه جامعی برای شهر خود دارید و خواهان حمایت مردمی برای رسیدن به اهداف خود هستید با هدف گذاری استراتژیک تبلیغاتی خود در انتخابات پیش رو و دسترسی به ابزارهای مناسب میتوانید توجه رای دهندگان را به سمت خود جلب کنید و امیدوار هستیم بتوانید بیشترین آرای ماخوذه را به خودتان جلب بکنید

روش های تبلیغاتی با توجه به نوع زندگی، فرهنگ و میزان نیازمندی های هر منطقه متفاوت است و دربرگیرنده ی هردو نوع تبلیغ مدرن و سنتی می شود. در جامعه امروز روش های تبلیغاتی مدرن مبتنی بر تکنولوژی همچون راه اندازی شبکه های مجازی که به طور کامل در مقاله ایده های تبلیغات انتخاباتی برای شما بیان شده است را سعی کنید در کنار تبلیغات سنتی قرار بدهید.

ما در مقاله گذشته به دو اصل قبل از ورود به کارزار تبلیغات برای شما بیان کردیم و در این مقاله به اصل سوم یعنی انتخاب و داشتن یک رنگ انتخاباتی می باشد. سعی کنید شما یک رنگی را انتخاب و تبلیغات خودتان را براساس آن تم رنگی انجام بدهید این تبلیغات می خواهد چه بصورت چاپی و چه بصورت مجازی باشد ، نکته حائز اهمیت داشتن یک تم رنگی برای تبلیغات است که حتما قبل از ورود به تبلیغات آن را به دلخواه انتخاب بکنید.

چاپ تراکت و پوستر

یکی از متداول ترین ، آسان ترین و سریع ترین شیوه های تبلیغاتی برای معرفی یک نامزد انتخاباتی چاپ تراکت و یا چاپ پوستر می باشد که بسیاری از نامزدها کافی است از یک طراح برای تبلیغات خود کمک بگیرد و اقدام به چاپ تراکت و سپس توزیع آن در یک محله و یا یک شهر بکند.این شیوه تبلیغاتی به دلیل اینکه به شخص تحویل داده و یا روی دیوار نصب می شود و فرد می تواند با خودش به هرجایی ببرد می تواند بسیار موثر و کارآمد باشد و باعث می شود تصویر نامزد در هنگام رفت آمد در سطح شهر در ذهن مردم حک بشود و این شیوه تبلیغاتی از قدیم بسیار مورد استقبال قرار میگرفت و در حال حاضر هم هنوز این شیوه تبلیغاتی کارایی لازم خودش را دارد.

چاپ بادکنک

شاید کمتر کسی به داشتن و چاپ بادکنک برای تبلیغات خود فکر بکند ولی مطمئن باشید این شیوه تبلیغاتی بسیار جذاب و پرمخاطب می باشد و توصیه ما بر این است که هر نامزدی برای تبلیغات خود حداقل یکبار از این شیوه تبلیغاتی برای خودش استفاده بکند زیرا این شیوه های تبلیغاتی بسیار می تواند مخاطبین را جذب بکند بخصوص برای کودکان ، این شیوه های تبلیغاتی مانند یک پیام بازرگانی می باشد که تا زمان رسیدن فرد به منزل این بادکنک را در اختیار دارد و در طول مسیر به بسیاری از مردم خواه ناخواه آن نامزد را معرفی می کند.این شیوه تبلیغاتی برای تمام انتخابات ها کارایی لازم را دارد.

شیوه نامه تبلیغات انتخابات

چاپ تیشرت و لیوان

چاپ تیشرت و یا چاپ لیوان یک شیوه تبلیغاتی بسیار زیبا و خاص می باشد که بهتر است حداقل افراد حاضر در ستادها تیشرت عکس نامزد مورد نظر را برتن داشته باشند. چاپ تیشرت و چاپ لیوان یک تبلیغات بسیار زیبا ولی تا حدودی گران قیمت می باشد که این شیوه تبلیغاتی بیشتر برای انتخابات ریاست جمهوری استفاده می شود زیرا به دلیل فراگیری این انتخابات بسیاری از مردم از پوشین تیشرت نامزد مورد نظر خود استقبال می کنند در نتیجه حداقل اگر قرار نیست عکس نامزد انتخاباتی در قالب لیوان و یا تیشرت در بین مردم توزیع بشود افراد حاضر در ستادهای نامزدهای انتخاباتی حتما یک تیشرت از عکس نامزد مورد نظر داشته باشند.البته چاپ لیوان کاغذی نسبت به چاپ لیوان های سرامیکی به صرفه تر و افراد بسیار زیادتری می توانند از این شیوه های تبلیغاتی برای نامزدهای خود استفاده بکنند.

چاپ شال و کلاه

یکی دیگر از تبلیغات برای انتخابات چاپ کلاه و یا چاپ شال می باشد که چاپ کلاه بیشتر برای آقایان و چاپ شال برای خانم ها مصرف بسیار زیادی و استقبال بسیار زیادی از آن می شود.شال و کلاه می تواند براساس تم رنگی نامزد و عکس و با شعار مخصوص کاندیدا برروی آن چاپ بشود.این شیوه تبلیغاتی هم ممکن است هزینه بر باشد ولی بسیار مورد استقبال قرار میگیرد و در کمپین های انتخاباتی نامزدها بسیار کارایی و جذاب می باشد و هواداران شرکت در این کمپین را به نوعی متحدالشکل می کند. استفاده از این شیوه تبلیغات حداقل برای ستادهای تبلیغات نامزدها مورد استفاده قرار بگیرد.

چاپ کارت ویزیت

یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین ابزارهای تبلیغات نامزدها بخصوص در انتخابات شورای شهر و روستا چاپ کارت ویزیت می باشد. چاپ کارت ویزیت هزینه بسیار اندکی برای نامزد دارد و افراد بسیار زیادی را می تواند تحت پوشش قرار بدهد. کارت ویزیت به دلیل فضای کمی که دارد بسیار قابل حمل می باشد و هر فرد به راحتی می تواند آن را با خودش حمل بکند. کارت ویزیت امکان معرفی نامزد ، تصویر نامزد ، کد انتخاباتی ، برنامه ها و بسیاری موارد دیگر را می تواند در خود جای بدهد. کارایی بسیار زیادی دارد و توصیه می شود حتما در هر نوع انتخاباتی هر یک از نامزدها اقدام به چاپ و توزیع کارت ویزیت بکند. در طراحی کارت ویزیت نهایت دقت را داشته باشید فضای کارت ویزیت بسیار محدود و کوچک می باشد به این خاطر سعی نکنید تمامی اقدامات ، شعارها ، برنامه ها ، سوابق و همه موارد را در قالب یک کارت ویزیت با فونت بسیار ریز بگنجانید. از چند نفر متخصص در امر طراحی بخصوص طراحی های انتخاباتی حتما مشورت بگیرید که بتوانید یک کارت ویزیت زیبا و جذاب برای خودتان داشته باشید.

چاپ ساک دستی

یکی از بهترین ابزار تبلیغات داشتن و وجود چاپ ساک دستی می باشد. این ساک دستی می تواند سوزنی و یا کاغذی باشد ولی اهمیت اصلی آن داشتن و وجود خود ساک دستی است. شما می توانید پکیچ تبلیغاتی خودتان از چاپ تراکت ، چاپ لیبل بهمراه سی دی تبلیغاتی شما که چاپ لیبل سی دی روی آن قرار گرفته است ، خودکار ، کلاه ، شال و بسیار موارد دیگر را می توانید در قالب آن ساک دستی قرار بدهید و توجه داشته باشید ساک دستی دقیقا همان قابلیت بادکنک را دارد به گونه ای که فرد با گرفتن یک ساک دستی و حرکت در بین شهر کار یک پیام بازرگانی سیار را برای شما بازی می کند و می تواند یک تبلیغات بسیار خوبی برای شما باشد.

ما سعی کردیم اصلی ترین شیوه های تبلیغات انتخاباتی را در قالب مقاله ترفندهای تبلیغات انتخاباتی را برای شما بیان بکنیم و ممکن است بسیاری از تبلیغات دیگر برای نامزدها وجود داشته باشد ولی ما سعی کردیم اصلی ترین و پرکاربردترین این تبلیغات را برای شما در قالب دو مقاله یکی ترفندهای تبلیغات انتخاباتی و دیگری در مقاله ایده های تبلیغات انتخاباتی برای شما بیان کرده باشیم. اگر بتوانید اکثر این ترفندهای تبلیغاتی که در دو مقاله برای شما بیان شد را رعایت بکنید مطمئن باشید خودتان را به راحتی می توانید به مردم معرفی بکنید و شما مطمئن باشید در هر انتخاباتی مهم شناختن خود و برنامه ها به مردم می باشد که با استفاده از این شیوه های تبلیغاتی به راحتی می توانید به اهداف خود برسید.