نکات لازم در طراحی ساک دستیReviewed by چاپ متین on Sep 25Rating: 4.5مزایای چاپ فاکتور
نکات لازم در طراحی ساک دستی

نکات لازم در طراحی ساک دستی

بازاریابی ستون محکم هر تجارت است. استراتژی های بازاریابی و تبلیغات بسته به آنچه که نیاز بازار می باشد همچنان در حال تغییر می باشد. کارشناسان بازاریابی فعال به شما می گویند که استفاده از مواد تبلیغاتی یکی از بهترین روش ها بازاریابی و جذب مشتری می باشد. مردم می توانند با استفاده از چاپ ساک دستی که توسط سازمان شما انجام می شود می تواند یک تبلیغ بسیار فراگیر در سطح جامعه انجام بشود و بطور گسترده برند خودتان را در جامعه باز نشر بکنید

ما قصد داریم  در مورد کیف های تبلیغاتی مواردی را برای شما بیان بکنیم. داشتن ساک دستی ها برای هر سازمانی بسیار کاربردی و مفید می باشد زیرا بسیاری از مردم برای خرید و رفتن به محیطی از این ساک دستی های زیبا استفاده می کنند. چاپ ساک دستی یک کار مقرون به صرفه و کاربردی در امر تبلیغات می باشد شما با پرداخت هزینه ای که برای چاپ ساک دستی انجام می دهید هم می توانید محصول و خدمات خودتان را درون آن قرار بدهید و هم می توانید برای خودتان برند سازی و تبلیغات بکنید.

در حوزه چاپ ساک دستی توجه داشته باشید هرچه تیراژ سفارشتون رو بیشتر بکنید هزینه تمام شده برای شما پایین تر محاسبه می شود.

چاپ ساک دستی مواردی هستش که تاریخ مصرف و محدودیت استفاده ندارد و شما به راحتی می توانید برای هر کالا و برای هر مشتری از آن استفاده بکنید به همین خاطر سعی کنید در هنگام سفارش چاپ ساک دستی اختصاصی بیشترین تیراژی که فکر میکنید شاید نیاز شما بشود سفارش بدهید. همانطوری که قبلا هم گفته شده است در چاپ افست هرچه تیراژ محصول سفارشی شما بیشتر باشد قیمت تمام شده هر ساک دستی برای شما کمتر خواهد بود.

ما قصد داشتیم یک پیش درآمد در خصوص مزایای ساک دستی تبلیغاتی و ضرورت این محصول برای هر سازمانی نکاتی را برای شما بیان بکنیم ولی هدف اصلی ما در این مقاله نکات لازم در طراحی ساک دستی این است که چه مواردی را ما باید در هنگام طراحی ساک دستی رعایت بکنیم که بعد از چاپ یک ساک دستی زیبا و خاصی داشته باشد.

Necessary tips in handbag design

ما در مقاله نکات لازم در طراحی ساک دستی قصد داریم اصلی ترین نکات لازم در طراحی ساک دستی را برای شما بیان بکنیم که شما با رعایت این چند نکته کلیدی و ساده یک ساک دستی زیبا و جذابی را داشته باشید.

ما در مقالات آینده آموزش طراحی ساک دستی با فتوشاپ را به شما آموزش می دهیم و سعی میکنیم در آن مقالات همه نکاتی که شما بتوانید با ابزارهای فتوشاپ یک ساک دستی زیبا ایجاد بکنید به شما آموزش بدهیم.

ما در مقاله نکات لازم در طراحی ساک دستی سعی میکنیم بطور گام به گام و مرحله به مرحله این سری اصول طراحی را برای شما بیان بکنیم.

نکته اول

اگر از نرم افزار های طراحی استفاده میکنید سعی کنید متناسب با سایز ساک دستی که قصد دارید آن را چاپ بکنید یک پنجره باز بکنید و هر مطلب و عکس و لوگویی که قصد دارید درون آن قرار بدهید متناسب با آن سایز بندی ابتدایی که قصد دارید آن را چاپ بکنید آن مطالب را درون آن بگنجانید.

نکته دوم

در طراحی ساک دستی اگر قصد دارید در تیراژ بالا و با استفاده از دستگاه های افست خدمات چاپ خودتان را انجام بدهید باید حتما Mode رنگی کار خودتان را در حالت CMYK قرار بدهید. ولی باز اگر قصد دارید بصورت محدود یک چاپ ساک دستی فوری و بصورت محدود با استفاده از دستگاه های دیجیتال انجام بدهید باید بصورت RGB سیستم نرم افزار خودتان را قرار بدهید.

نکته سوم

رزلوشن سیستم نرم افزاری خودتان را باید در حالت ۳۰۰ قرار بدهید.

نکته چهارم

باید از هر طرف ۵ میل متن و لوگوی خودتان را فاصله دهید که بعد از برش و پاکت سازی نوشته و متن و یا لوگوی شما توی خط و برش نرود.

نکته پنجم

در هنگام نوشته نباید فونت خودتان را زیر ۶ پیکسل قرار بدهید زیرا فونت کوچک تر از آن اصلا متن و نوشته شما دید نخواهد داشت.

نکته ششم

در طراحی ساک دستی سعی کنید یکسری نمونه های آماده را مشاهده بفرمایید و براساس این نمونه ها ایده برای طراحی ساک دستی خودتان بگیرید.

نکته هفتم

پس از طراحی سعی کنید از چند نفر نظرخواهی بکنید و نظرات دیگران را مد نظر قرار بدهید. ممکن است در هنگام طراحی نکاتی را به چشم شما نیامده باشد ولی یک نفر دیگه که طراحی شما رو ببیند شاید یک نقطه نظر و سلیقه ای به ذهنش برسد که برای شما مثمره ثمر باشد.

نکته هشتم

در طراحی ساک دستی به دنبال این باشید که از تصویر زیاد استفاده نکنید ولی باز اگر قصد داریم عکسی به کار بگیرید سعی کنید آن عکس زیبا تک و منحصر به فرد که به لوگو و برند سازمانی شما کمک بکند استفاده بکنید. از یکسری عکس های شلوغ و گیج کننده که لوگو و برند سازمانی شما رو مخدوش و درگیر خودش می کند اجتناب بکنید.

نکته نهم

سعی کنید یک طراحی ساده در ساک دستی خود بکار بگیرید و از طرح و نوشته و متن های شلوغ و گیج کننده اجتناب بکنید. ساک دستی قرار است بیانگر برند و لوگوی سازمانی شما باشد قرار نیست یک طراحی و یا یک مطلبی را از سازمان شما به دیگران منتقل بکند.

نکته دهم

نیاز بازار و نیاز مشتریان خودتان را در طراحی خود لحاظ بکنید. ببینید بازار هدف شما چه افراد و چه اشخاصی و چه سلیقه هایی دارند و متناسب با آن شروع به طراحی ساک دستی خود بکنید.

سعی کردیم در این مقاله نکات لازم در طراحی ساک دستی یکسری مطالبی را برای شما بیان کرده باشید و امیدوار هستیم با خواندن این مقاله نکات لازم در طراحی ساک دستی یک چاپ ساک دستی ارزان زیبا ، شکیل و جذاب و به یاد ماندنی داشته باشید.