مزایای ساک دستی تبلیغاتی

مزایای ساک دستی تبلیغاتی

شکی نیست که در مورد بازاریابی آنلاین برای مشاغل هیجان ایجاد شده است اما کارآفرینان و تیم های بازاریابی آنها هنوز نباید از بازاریابی آفلاین موثر مانند استفاده از کیسه های تبلیغاتی یا همان چاپ ساک دستی با آرم سازمان خود استفاده کنند. این یک استراتژی جذاب برای مشتریان بالقوه است زیرا آنها هنگامی که محصول را مصرف می کنند ، پیام بازاریابی شما را دریافت می کنند.

این استراتژی بازاریابی به دلیل مزایای بیشماری که برای شرکت به ارمغان می آورد ارزش دارد امتحان کنید. شرکت ها باید کیف های باکیفیت مانند کوله پشتی ، کیسه های حمل و نقل برای خرید ، کیسه های بسته بندی و حتی کیسه های دوقلوی که با نام برند آن چاپ شده را تولید کنند تا به مشتریان بالقوه خود هدیه بدهند. در زیر بزرگترین مزایای ساک دستی تبلیغاتی را برای شما بیان میکنیم و کامل به شما توضیح خواهیم داد مزایای ساک دستی تبلیغاتی چه امتیازاتی بصورت باالقوه برای سازمان ها خواهند داشت.

چاپ ساک دستی با لوگوهای سازمان ها قابلیت و کاربردهای بسیار زیادی برای مشتریان شما خواهد داشت شاید ساک دستی مانند چاپ کارت ویزیت انقدر مزایا نداشته باشد. ولی ساک دستی به دلیل مزایا و امکاناتی که دارد برای مخاطبین شما بسیار پرکاربرد و بسیار مورد استفاده قرار میگیرد.

به عنوان مثال ، از این کیف ها می توانند لوازم جانبی کودک ، لباس ورزشی و لوازم خرید را استفاده بکنند ، فقط به ذکر چند مورد که با قرار گرفتن مشتریان شما در معرض لوگوی شرکت نسبت به مشتریانی که از این امکانات برای بازاریابی استفاده نمیکنید بسیار تفاوت خواهند داشت. به گفته تحلیلگران بازاریابی ، از هر ۵ نفری که برای اولین بار آرم شما را می بینند ممکن است نسبت به برند شما کنجکاو بشوند.

ما به چندین نکته درباره اهمیت و مزایای چاپ ساک دستی تبلیغاتی برای شما مطالبی را بیان میکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد.

نکته اول: افزایش شناخت برند

تصور کنید وقتی شخصی در فعالیتهای روزانه خود از ساک دستی که لوگوی شما روی آن چاپ شده است استفاده بکنید، چند نفر نام تجاری شما را خواهند دید. به غیر از دیدن آرم سازمانی شما آنها همچنین کنجکاو خواهند شد که درباره این مارک اطلاعات بیشتری کسب کنند در نتیجه وجود ساک دستی می تواند کار ارتقا بخشی به سازمان شما را راحت بکند. ممکن است اگر نزدیک شخصی باشند که ساک دستی سازمان شما را حمل می کنند ، به احتمال زیاد در مورد مارک آن ساک دستی از آن شخص سوال میکنن و این برای شما بسیار می توانید مفید باشد.

نکته دوم: سکوی پرتاب تبلیغات رایگان

یک کیف دستی سفارشی که چاپ کرده اید و در اختیار مشتریان خود قرار می دهید می تواند بسیاری از پیام ها و مشخصات و خدماتی که می توانید شما ارائه بدهید را به مخاطبین شما به راحتی و رایگان ارائه بدهد و شما اصلا نیازی نیست کار خاصی انجام بدهید فقط کافی است تمامی مشخصاتی که باید روی ساک دستی قرار داشته باشد روی ساک دستی چاپ بکنید و مخاطبین خودتان در سطح جامعه به خودتان جذب بکنید.

بطور قطع در طولانی مدت اثرات بسیار مثبی برای عملکرد و شناخت سازمانی شما خواهد داشت.

نکته سوم: فروش بیشتر

نکته اصلی هر تجارت داشتن فروش بیشتر است. چاپ ساک دستی سفارشی به عنوان مواد تبلیغاتی با هدف جذب  مشتریان استفاده می شود. هنگامی که شرکت ها بطور مداوم به چاپ ساک دستی اختصاصی به مشتریان خود می دهد ، بسیاری از افراد وفادار می شوند و به مجدد به سمت شما باز می گردند.

برخی حتی به نوعی تعهد می دهند که کیسه به راحتی از بین نرود یا پاره نشود. چنین حرکتی در مشتریان قفل می شود زیرا آنها دوباره و دوباره به سازمان شما برمیگردند. به همین ترتیب ، مشتریان جدید هنگامی که برند شما را ببینند لوگو و برند شما برای آنها جدید نیست و راحت اعتماد می کنند.

نکته چهارم: تضمین هزینه

کارآفرینان مشتاق هستند بدانند که آیا هر گونه سرمایه گذاری در هر بخشی که انجام می دهند ، بازپرداخت می شود. همانطور که گفته شد ، این ساک دستی ها در افزایش فروش نقش بسزایی دارند.

به محض اینکه مشتری این کیف را به صورت رایگان دریافت کرد ، دو اتفاق می افتد. یک مشتریانتان شغل شما را به عنوان شغلی که به مشتریان خود اهمیت می دهد قدردانی می کنند و احتمالاً  در آینده باز می گردند. ثانیاً ، احتمالاً اگر ساک دستی شما از کیفیت خوبی برخوردار باشد از این کیف استفاده می کنند و این باعث می شود برند و محصولات شما به صورت رایگان در سطح جامعه عرضه بشود.

در مدت زمان کوتاهی ، ساک دستی ها از طریق افزایش فروش شما هزینه خودشان را پرداخت می کند این یک استراتژی بازاریابی آفلاین و تضمین شده می باشد.

نکته پنجم: ساک دستی باید دوستانه و جذاب باشند

ضروریت ندارد که یک شرکت از منابع مالی زیادی در استراتژی های بازاریابی خود استفاده کند. به عنوان مثال ، کیف های ارزان قیمت با لوگوی شما اغلب در فروشگاه های خرید استفاده می شوند بدون اینکه بودجه بزرگی را برای کارآفرین بدست آورند. اگر قابل استفاده مجدد باشد ، ارزش پول افزایش می یابد زیرا مشتریان بیشتر از آنها استفاده می کنند.

با مقایسه با سایر راهبردهای تبلیغاتی که در آنجا وجود دارد ، این استراتژی آفلاین مقرون به صرفه تر است. خرده فروشی ها و حتی مشاغل خدماتی که جدید هستند می توانند به راحتی از کیسه های چاپی استفاده کنند حتی اگر آنها را به صورت انتخابی به مشتریان ارائه دهند.

نکته ششم: بهتر از سازگار با محیط زیست باشد

همه ما می دانیم که محیط جهان از خوب به بد تغییر می کند. با توجه به مبارزات بی شماری که انجام شده است تا جهان به مکانی بهتر برای همه ما تبدیل شود ، مردم به این نتیجه رسیده اند که کیسه های پلاستیکی یکبار مصرف مدت زمان بسیار طولانی نیاز دارد که در محیط تجدید بشود ولی اکنون یکسری ساک دستی های وجود دارد که سازگار با محیط زیست و به راحتی تجدید پذیر هستند ساک دستی های کاغذی به مراتب از ساک دستی های کیسه ای تجدید پذیر تر می باشد و مشتریان شما نیز از این رفتار شما احساس رضایت می کند یک نکته مثبت در امر تبلیغاتی شما قلمدار می شود.

نکته هفتم: انتخاب گزینه های گوناگون

ساک دستی سفارشی که با آرم شرکت چاپ می شوند ، در طرح ها و رنگ های بسیاری زیادی وجود دارد. این وظیفه کارآفرینان می باشد که یک یا چند نمونه از این طرح ها را برای سازمان خود انتخاب کند. کیف های قابل حمل با رنگ های مختلف که در بسیاری از فروشگاه های خرده فروشی مورد استفاده قرار میگیرید از محبوبیت بالایی برخوردار است.

با این حال ، مشاغل های مختلفی در بازار مانند بانک ها و شرکت های بیمه ممکن است تصمیم بگیرند که کوله پشتی و کیف های مخصوص حمل بار را به مشتریان خود تحویل بدهند.

شرکت هایی از کیسه های تبلغاتی متنوعی استفاده میکنند در امر بازاریابی پیشتاز خواهند بود.

نکته هشتم: فروش کیف های گران قیمت

همانطور که اشاره کردیم ، ساک دستی تبلیغاتی محدود به کیف های کم هزینه نیستند که بصورت رایگان داده می شوند. کیف کاغذی، ساک دستی های کاغذی ، ساک دستی پارچه ای ، کیف لپ تاپ ، کیف های تبلت و غیره می باشد که شرکت ها به راحتی می تواند این سری کیف هایی که خیلی از افراد توانایی خرید آن کیف های را ندارند لوگو و یا برند خودشان را برروی آن بزنند و با قیمت کمتر بفروشند در عین حال هم سود کمی بگیرند. زیبایی فروش این کیف ها این است که آنها برای کاربران مفیدتر خواهند بود و این باعث افزایش شانس تبلیغ برند شما می شود و شما علاوه بر اینکه هر هزینه ای که بابت کیف ها کرده اید باز میگردد و هم به نوعی تبلیغاتی بسیار مفید و سودمند برای خود انجام داده اید.

در نیتجه

مزایای استفاده از ساک دستی تبلیغاتی با یک آرم چاپی به اینجا ختم نمی شود. مزیت های بیشتری وجود دارد که هنگام شروع استفاده از این استراتژی آفلاین تجربه خواهید کرد. با این حال ، تیم بازاریابی باید بداند که رقبا چه کاری انجام می دهند و شما باید یک گام جلوتر از رقبای خود عمل بکنید.

مزایای ساک دستی تبلغاتی بسیار زیاد هست ما قصد داریم داشتیم در این مقاله بیشتر به مزایای بکار رفته در چاپ ساک دستی فوری و یا چاپ ساک دستی ارزان برای شما بیان کرده باشیم ولی امیدوار هستیم در مقالات آینده در خصوص نکاتی که باید در ساک دستی گنجانده بشود که علاوه بر گویا بودن خدمات و مفاهیمی که شما توقع دارید مخاطبین خودتان با مشاهده با آن ساک دستی ببیند به راحتی پی به سازمان و عملکرد شما برسند.

امیدوار هستیم این مقاله مزایای ساک دستی تبلیغاتی برای شما مفید و سودمند باشد و نهایت استفاده را از این مقاله برده باشید.