ملزومات چاپ پاکت نامهReviewed by مدیریت on Dec 31Rating:
ملزومات چاپ پاکت نامه

ملزومات چاپ پاکت نامه

از نگاه حرفه ای به مقوله چاپ پاکت نامه، پاکت نامه‌ های چاپ رنگی بیشتر برای مکاتباتات رسمی بین شرکت ها و سازمان ها و ایجاد عقد قرار داد بین همدیگر و همچنین به عنوان اعتبار بخشی به یک سازمان از این نوع پاکت نامه ها استفاده می شود. طراحی پاکت نامه حتی در برخی از مواقع از چاپ پاکت نامه نیز با اهمیت تر است زیرا طراحی و چاپ پاکت نامه باید به اصطلاح به گونه ای باشد که هر مخاطبی را به خودش جذب کند و شعار و یا لوگوی سازمانی شما و یک طرح زیبا به همراه یک پس زمینه متناسب با رنگ سازمانی شما طراحی و سپس به چاپ برسد. در هنگام طراحی باید ابعادی که قرار است به عنوان پاک نامه از آن استفاده کنید بسیار مهم و کاربردی می باشد. یک طراحی زیبا و اصولی مبتنی بر سایزها و الگوهای استاندارد باعث می شود شما یک چاپ بسیار زیبا و جذابی نیز داشته باشید. شما باید هزینه چاپ پاکت نامه را نیز به دقت بررسی کنید که هزینه کمتری پرداخت کنید.

سعی کنید ملزومات چاپ پاکت نامه را به دقت مطالعه کنید زیرا رعایت این یکسری اصول ساده در هنگام چاپ پاکت نیز  به شما در اعتبار بخشی به سازمان و ادرات شما بسیار کمک می کند.

سایز پاکت نامه

سایز پاکت نامه شما به میزان اندازه کارایی و نوع طراحی شما به شدت بستگی دارد. یکسری پاکت نامه برای دعوت نامه ها می باشد یکسری دیگر از این پاکت نامه ها برای قرار دادن برگه هایی که قصد تا کردن آنها را ندارید. به طور کلی و بصورت استاندارد پاکت نامه ها در سایز های کاغذ A4  و A 5 ، A 6  و رایج ترین آن سایز 11 * 22 می باشد که به پاکت نامه ملخی معروف می باشند که در بسیاری از سازمان ها و ادارات از این نوع پاکت نامه نیز استفاده می کنند.

کاغذ

انتخاب نوع کاغذ بسیار در قیمت چاپ پاکت نامه و کیفیت آن بسیار موثر و با اهمیت خواهد بود. شما عزیزان بسته به میزان کاربرد و کارایی این پاکت نامه ها، می توانید جنس های مختلفی را انتخاب کنید. رایج ترین این نوع کاغذها کاغذ تحریز 80 گرمی می باشد همین کاغذ تحریرها کیفیت و جنس های مختلفی نیز دارند. علاوه بر کاغذ تحریر شما می توانید برای طرح ها و  یا پاکت نامه های خاص خودتان از کاغذ گلاسه 135 گرمی نیز استفاده کنید که این کاغذها مثل کاغذ تحریر از جنس های مختلفی برخوردار است.

انتخاب نوع کاغذ نیز بشدت برروی قیمت چاپ پاکت نامه تاثیر مستقیمی نیز دارد.

پست

شیوه ارسال نامه تان را بررسی کنید و ببینید قرار است به چه شیوه ای این نامه های را ارسال کنید.سعی کنید در زمان طراحی پاکت خود فضایی را برای گیرنده و فرستنده اختصاص بدهید تا در هنگام ارسال به راحتی مشخصات فرستنده و گیرنده قابل تشخص باشند و بدون هیچ گونه خطا و اشتباهی نامه شما به دست شخص مورد نظر برسد.

کیفیت چاپ

سعی کنید برای چاپ پاکت نامه خود تحقیقات بسیاری انجام بدهید زیرا شما ممکن است یک قیمت مشخصی را پرداخت کنید ولی کیفیت های مختلفی را دریافت کنید. کیفیت چاپ پاکت نامه در اعتبار بخشی به سازمان شما بسیار مهم می باشد زیرا هرشخص قبل از هرچیزی که نامه شما را مشاهده کند پاکت نامه، طراحی و کیفیت چاپ پاکت نامه شما را مشاهده می کند پس در نتیجه در انتخاب چاپخانه ای که قرار است با آن کار کنید بسیار وسواس و کمی حوصله به خرج بدهید تا در خاتمه از نتیجه کار رضایت داشته باشید. شما می توانید با کمی تحقیق و بررسی چاپ پاکت نامه ارزان و با کیفیت داشته باشید.

وجود چاپ پاکت نامه فوری و با کیفیت برای هر سازمانی بسیار موثر خواهد بود.

امیدوار هستیم با مطالعه ملزومات چاپ پاکت نامه بتوانید یک پاکت نامه بسیار زیبا و جذاب و با کیفیت داشته باشید.