مزیت چاپ مشReviewed by چاپ متین on Dec 18Rating: 4.5مزایای چاپ فاکتور
مزیت چاپ مش

مزیت چاپ مش

شیشه های جلو فروشگاه ها و مغازه ها یکی از ابزارهای بازاریابی زیبا و مناسب می باشد که اغلب توسط مشاغل کوچک نادیده گرفته می شود.بیشتر ما فکر میکنیم که مردم خیلی از ما دور و در دسترس نمی باشند  در حالیکه بشدت به ما نزدیک هستند و ما رو دنبال میکنند. شاید شما از پنجره مغازه خود استفاده نمیکنید و از پتانسیلی که پنجره مغازه شما دارد برای تبلیغات خود استفاده نمی کنید. ما در مقاله مزیت چاپ مش سعی میکنیم به اهمیت داشتن مش برای هر کسب و کاری نکاتی را برای شما بیان بکنیم.

ما در چاپ متین از بهترین جنس برای چاپ مش استفاده میکنیم و می توانید از بین انواع طرح های موجود در بازار و یا با استفاده از طراحان موجود در شرکت چاپ متین برای داشتن طرح اختصاصی در چاپ مش کمک بگیرید.

چاپ روی پنجره به شکل های مختلف امکان آن وجود دارد ما در این مقاله اهمیت چاپ مش در تبلیغات مطالبی در خصوص چاپ مش و چاپ استیکر به تفصیل مطالبی را برای شما بیان میکنیم و امیدوار هستیم برای شما مفید بوده باشد.

چاپ استیکر

چاپ استیکر نوعی لیبل می باشد که با پس زمینه سفید روی شیشه قرار می گیرد وجود پس زمینه سفیدی که دارد باعث می شود طرح با شفافیت هرچه تمام تر نمایان بشود و از جذابیت طرح اصلا کاسته نشود.

یکسری تبلیغاتی وجود دارد که بصورت موقت می باشد و شما هزینه ای که میکنید برای یک مدت کوتاهی کاربرد دارد مثل چاپ تراکت تبلیغاتی ، چاپ بروشور گلاسه و … ولی چاپ استیکر و یا مش این قابلیت را دارد که هزینه ای که شما انجام میدهید برای مدت طولانی می توانید از آن استفاده بکنید.

برای نصب استیکر بهتر است از نیروی متخصص استفاده بکنید ولی اگر قرار است خودتان این کار را انجام بدهید قبل از نصب با اسپری روی پنجره آب بپاشید تا به راحتی بتوانید طرح را جابجا بکنید.

چاپ استیکر به این شکل هستش که شما طرح دلخواه خودتان را در سایز و ابعاد های متفاوت چاپ می شود و پشت استیکر یک نوع چسب قوی وجود دارد که به راحتی روی شیشه نصب می شود. در خصوص طراحی استیکر باید سعی کنید از عکس های با نهایت کیفیت و با رنگ و لعاب های زیبا و قشنگ استفاده و در طراحی خود بکار بگیرید.

اهمیت چاپ مش در تبلیغات

چاپ مش

چاپ مش نوعی کاغذ پشت چسبدار مشابه استیکر است که روی آن دارای سوراخ هایی مشابه توری طور می باشد. مش ( mesh ) نوعی مدیای پشت چسبدار ( مانند وینیل یا استیکر ) است با این تفاوت که بر روی آن سوراخ های ریز ریزی وجود دارد که مزیت هایی نسبت به سایر استیکر ها دارد. مهم ترین ویژگی چاپ مش این است که به دلیل سوراخ های ریزی که روی آن دارد باعث می شود شخصی که از بیرون داخل مغازه را نگاه می کند طرح را با کیفیت بسیار بالا و با نهایت جزئیات مشاهده بکند و افرادی که درون مغازه مشغول به کار هستند محیط بیرون را با شفافیت هرچه تمام تر و وضوح بسیار بالا ملاحظه بکنند. فاصله هایی که بین هر نقطه با نقطه دیگر وجود دارد باعث می شود که کسایی که از داخل طرح رو نگاه میکنن بدون هیچ خلالی طرح رو با نهایت کیفیت ببینند و افرادی که از بیرون طرح رو نگاه میکنند با نهایت کیفیت طرح چاپی شما رو از بیرون با نهایت کیفیت ملاحظه میکنند. مزیتی که چاپ مش نسبت به چاپ استیکر دارد این است که علاوه بر اینکه شما امکان رویت دیدن محیط بیرون را دارید افراد از بیرون طرح مش اختصاصی شما رو با نهایت کیفیت می توانند رویت بکنند.

طرح های بسیار زیبا و خاصی می توانید در طراحی مش خود بکار بگیرید شما می توانید از تم یک محیط برفی و یا یک فضای پاییزی در طراحی خود بکار بگیرید.

اگرچه ممکن است این محصولات علائم مشابه به نظر برسند، اما همه آنها دارای کیفیت های متمایز هستند که هر محصول را منحصر به فرد می کند. چاپ مش متمایزترین از موارد گفته شده می باشد زیرا لایه پنجره سوراخ شده امکان دید دو طرفه را هنگام اعمال بر روی سطح شیشه ای فراهم می کند. برای چسباندن روی شیشه باید فضا را تمیز و بدون ایراد قرار بدهید و این مورد هم قبل از نصب بهتر است فضای شیشه ای ار خیس بکنید که بتوانید طرح را جابجا بکنید. بطور کلی چاپ مش این مزیت را دارد که تبلیغات خودتان را بطور ماندگار و همیشگی بدون هزینه اضافه داشته باشید و برای همیشه تبلیغات خودتان را به دیگران عرضه بکنید. امیدوارم هستم مقاله مزیت چاپ مش برای شما مفید بوده باشد و نهایت استفاده را از این مقاله مزیت چاپ مش برنده باشید.