درباره چاپ تیشرتReviewed by مدیریت on Nov 18Rating:
درباره چاپ تیشرت

درباره چاپ تیشرت

یک ‌تیشرت چاپی تی‌ شرتی است که طراحی ، تصویر یا حروف دلخواه شما بر روی آن به چاپ برسد. انواع مختلفی از چاپ روی تی‌ شرت‌ ها وجود دارند که بسته به نیاز خود یکی از این روش ها را انتخاب می کنید.

چاپ تیشرت کاربردهای متفاوتی دارد مثلا در کنسرت ها خواننده ها برای اینکه طرفداراشون به یک شکل وارد سالن بشن تیشرت های با عکس خودشون برای طرفداراشون چاپ میکنن و در بسیار جاهای دیگری از چاپ تی شرت استفاده می شود.

یک تی‌شرت معمولا از یک تصویر زیبا ، لوگوی شرکت و یا یک متن، توسط طراح حرفه ای بهره می گیرد. از پشت تیشرت ها هم نیز معمولا اطلاعاتی که اهمیت کمتری می تواندیک تصویر و یا یک نوشته باشد برخوردار است به چاپ می رسد.

شما می توانید از رنگ هایی که متناسب با سلیقه و یا تم محصول و شرکتتان باشد بهره بگیرید و یا همچنین می توانید از رنگ هایی که توجه بیشتر مخاطب را به خود جلب می کند بسته به نیاز خود در چاپ روی تیشرت از آن استفاده کنید.انتخاب نوع رنگ بکار رفته در طراحی بسیار باید با رنگ پیراهنی که قرار است روی آن طرحی را به چاپ برسانید بسیار مهم است.

تیشرت چاپی بعنوان سوغات

تی شرت بعنوان یک کالایی برای توریست ها تبدیل شده است به گونه ای که در این سال های اخیر بسیاری از مردم تیشرت های چاپی را بعنوان سوغات برای یکدیگر از کشورهای مختلف به یادگار می آورند.تیشرت های توریستی معمولا یک عکس و یا یک فضای مخصوص به آن شهر و یا کشور را بر روی تی شرت چاپ می کند که به نوعی یادآور آن شهر و یا کشور باشد.

بعضی از افرادی که در یک سازمان و یا در یک شهری مشغول کار و یا تحصیل هستند نماد لوگو  آن سازمان را برای یادگاری به دیگران هدیه می دهند.

همچنین بسیاری از مردم عکس هنرمندان و ورزشکاران محبوب خودشان را چاپ می کند و سعی می کند امضا آن هنرمند و یا ورزشکار محبوب خودشان را برروی آن بگیرند.

بسیاری از هنرمندان و یا ورزشکاران نیز تی شرتی که عکس خودشان و یا سازمان های معرف لوگوی سازمانشان بهمراه امضا خودشان برای کمک به هدیه دادن و یا کمک به دیگران به حراج می گذارند.

تی شرت ها در رنگ ها و جنس های مختلف بسته به نیاز شما در بازار موجود می باشد و فقط کافی است شما طرح مورد نظر خودتان را انتخاب کنید و آن را بر روی تیشرت به چاپ برسانید.

روش های مختلفی برای چاپ روی تی شرت وجود دارد: چاپ SCREEN – چاپ به صورت مستقیم – چاپ تی شرت حرارتی – چاپ سابلیمیشن و بسیاری از روش های دیگر.

از این روش ها هم نیز برای چاپ روی پارچه، چاپ روی لیوان ، چاپ پرچم و …. نیز بهره می گیرند که بسته به نوع کار و نیاز مشتری روش مورد نظر را برای چاپ آن بهره می گیرند.

در حال حاضر چاپ سابلیمیشن نسبت به سایر روش های چاپی از کیفیت و همچنین قیمت چاپ روی تی شرت برای شما کمتر تمام می شود و همچنین این شیوه از ماندگاری بسیار بالاتری نسبت به سایر روش ها چاپی برخوردار است.

شما هم می توانید چاپ تی شرت خانگی داشته باشید که بسیار آسان ولی از کیفیت  کمتری نسبت به شیوه های جدید که از دستگاه های بروز دنیا بهره می گیرند برخوردار است برای همین اگر قصد چاپ تیشرت در منزل را دارید از طرح های بسیار ساده برای چاپ استفاده کنید که تصویر چاپی شما از وضوح خوبی برخوردار باشد.