بهترین هدایای تبلیغاتی آخر سال

بهترین هدایای تبلیغاتی آخر سال

بسیاری از شرکت به هنگام رسیدن به ماه های پایانی سال به دنبال دادن یک هدیه تبلیغاتی کارآمد و مفید برای زیرمجموعه و کارمندان خود و حتی کسانی که در طول سال با آنها فعالیت اقتصادی داشته اند می افتند.

گزینه های مختلفی برای این کار وجود دارد از بن کارت گرفته تا کادوهای کابردی مختلف که بسته به توانمندی مالی هر سازمان این هدایا مختلف می باشد.

ما در یک مقاله بسیار مفصل در خصوص تنوع هدایای تبلیغاتی برای شما بیان کرده ایم. قصد داریم در این مقاله بطور مفصل تر در خصوص بهترین هدایای تبلیغاتی آخر سال بپردازیم که بخشی از هدایای تبلیغاتی شامل سررسید و تقویم بصورت مفصل تر با شما در میان خواهیم گذاشت.

بن کارت

بسیاری از شرکت ها برای آخر سال با شرکت های خدماتی مانند شرکت های پوشاک یا شرکت های مواد غذایی یکسری قرارداد هایی می بندند که با دادن یکسری بن کارت به پرسنل خود بعنوان یک هدیه ماندگار و به اصطلاح بصورت کمک خرجی برای پرسنل خود دست به اقدام می زنند.

وجود همچین هدایای برای پرسنل بسیار مفید و کارآمد خواهد بود و شاید جز بهترین هدایایی باشد که یک مجموعه می تواند به پرسنل خود بدهد ولی یکسری ایراداتی دارد که ممکن است دست پرسنل خود را در خصوص انتخاب کالای مورد نظر خود بسته نگهدارد ممکن است شما به پرسنل خود بن کارت خرید آجیل شب عید را می دهید ولی یکسری از افراد پرسنل شما اصلا نیازی به این بن کارت را نداشته باشند. شاید اقوامی داشته باشند که به واسطه این اقوام به راحتی بتواند با ارزان ترین و حتی بصورت رایگان این محصولات رو تهیه بکند و به اصطلاح اصلا نیازی به این بن کارت نداشته باشند و شاید خیلی در حوزه پوشاک نیازمند این بن کارت ها باشد. ایراد بعدی که ممکن است این بن کارت ها داشته باشند این است که که به سازمان ها بخصوص به شرکت های خصوص یک هزینه بسیار سنگینی وارد می شود که ممکن است هر شرکتی از پس مخارج آن برنیاید.

کارت هدیه

بسیار از شرکت ها برای باز گذاشتن دست پرسنل خود در انتخاب محصول مورد نیاز شب عید خود یکسری کارت هدیه هایی به پرسنل خود می دهند که وجود این کارت هدیه شامل کارت هدیه غذایی و یا کارت هدیه نقدی می باشد . کارت هدیه غذایی به این شکل است که برخی از سازمان ها با فروشگاه های بزرگ کشور قراردادی می بندد و یک کارت هدیه ای را برای این کارت تعبیه می کند و یک ارزشی برای این کارت قرار می دهند و حتی تاریخ انقضا برای این کارت ها مشخص می کند که افراد قبل از انقضا کارت به فروشگاه های تحت قرار داد بروند و محصولات غذایی خود از اون فرشگاه ها تهییه بکنند. برخی از فروشگاه ها بخش هایی از پوشاک را هم دارا می باشند که می توانند بن کارت خودشان را در بخش پوشاک خرج بکند.

برخی سازمان های دیگر براین عقیده هستند که با برخی از بانک ها قرار داد ببند و یکسری کارت هدیه ای را با مبالغ مشخص برای افراد مشخص تعبیه بکنند که وقتی به پرسنل خود هدیه می دهند بتوانند با این کارت هدیه هر خریدی که دوست داشته باشند با این کارت هدیه انجام بدهند از خرج کردن برای ماشین خود گرفته تا خرج پوشاک و محصولات غذایی که این شیوه هدیه دادن بسیار عیده ال برای پرسنل می باشد زیرا اختیار خرید کردن را به خود شخص واگذار می کنید ولی ایرادی که این شیوه هدیه دادن دارد این است که به سازمان یک هزینه بسیار سنگینی وارد می شود که بسیار از شرکت ها را ناچار به وام گرفتن های سنگینی از بانک ها می شود زیرا متاسفانه در این سال های اخیر کارت هدیه که قرار است سازمانی بدهد شخص پرسنل توقع دارد یک مبلغ قابل توجهی علاوه بر عیدی آخر سال خود دریافت بکند و مبالغ کم در این بن کارت ممکن است جنبه منفی به خود بگیرد تا اینکه جنبه مثبت داشته باشد به این خاطر معمولا سازمان ها برای اقدام به این کارت هزینه بسیار زیادی باید در این خصوص انجام بدهند که بیشتر شرکت های دولتی شاید از پس مخارج آن بر بیایند.

دادن هدیه

همانطور که اشاره شد ما بطور مفصل انواع هدایای تبلغاتی را برای شما بیان کردیم. ولی بسیاری از سازمان ها رو به دادن هدیه علاوه بر پاداش آخر سال پرسنل خود می کند یعنی دادن یکسری تقویم رومیزی یا تقویم های دیواری و یا دادن سررسید و یا دادن یکسری پک هایی مانند جاسویچی ، کیف پول ، کمربند برای آقایان و برای پرسنل خانم ها دادن روسری و ادکلن و یا مواد از این دست می کنند.

یا برخی از سازمان ها با دادن لوح ها و یا تندیس ها قشنگ بهمراه سررسید یا تقویم آن سال یا عکس های یادگاری از پرسنل خود در قالب یک عکس یا چاپ روی لیوان و یا عکس افراد برروی پتو یا چاپ پازل و بسیار موارد دیگر…

چاپ تقویم و یا چاپ سررسید یک هدیه بسیار مفید و کاربردی برای هر فردی می تواند باشد زیرا وجود تقویم یا سررسید بهمراه لوگوی سازمان شما و دادن آن به پرسنل خود و افرادی که با شما فعالیت اقتصادی می کند علاوه براینکه یک هدیه بسیار مفید و کاربردی می باشد یک هدیه است که همیشه جلو چشم افرادی که با شما کار می کند خواهد بود و همیشه به یاد شما می باشند و شما را از یاد نمی برند. یکی دیگر مزیت های چاپ تقویم و یا چاپ سررسید اختصاصی این است که هزینه بسیار کمی به شرکت وارد می کند ولی از نظر کاربردی بسیار می تواند برای سازمان شما حتی بعنوان یک کار تبلیغاتی هم بحساب بیاد .

شما می توانید در برگ برگ سررسید و یا تقویم های خودتان لوگو بهمراه شعار سازمانی تان و همچنین وب سایت و شماره تماس و آدرس و یا هرچیز دیگری که برای شما مفید می باشد را درج بکنید. به نظر ما بهترین هدایای تبلیغاتی آخر سال دادن هدیه های نقدی می باشد ولی اگر سازمان قادر به پرداخت این سری مخارج نیست بهترین هدایای تبلیغاتی آخر سال شاید تقویم رومیزی یا تقویم دیواری و یا سررسید می باشد که با کمترین هزینه یک هدیه بسیار ماندگاری برای اعضای مجموعه شما خواهد بود.

ما در چاپ متین سعی کردیم در این مقاله بهترین هدایای تبلیغاتی آخر سال را برای شما بیان بکنیم امید است این مقاله برای شما مفید بوده باشد و بتوانید یک هدیه بسیار عالی و ماندگار به پرسنل خود هدیه بدهید که هم بخشی از زحمات آن ها را در طول سال جبران کرده باشید و هم یک یادگاری به یاد ماندنی از شما داشته باشند.