آموزش چاپ پدموسReviewed by مدیریت on Feb 17Rating:
آموزش چاپ پدموس

آموزش چاپ پدموس

گاهی اوقات محیط پیرامونمون بسیار خسته کننده و کسل کننده می باشد و دوست داریم با تغییر و تنوع بخشی به محیط کاریمان باعث افزایش رغبت به کار و محیط اطرافمان بشود. یکی از این بخش هایی که زیاد در اطراف زندگی ما قرار دارد و بسیار تکراری و کسل کننده شده است پدموس است. چاپ پدموس ممکن است در ابتدا برای هرکسی سوال باشد که چه جوری میشود که ما بتوانیم عکس دلخواه خودمان را برروی پدموس چاپ کنیم. اما جواب این سوال بسیار آسان و راحت می باشد شما می توانید با رعایت گام به گام این متد ها چاپ پدموس فوری و زیبایی داشته باشید و بتوانید به محیط اطراف خود تغییر و تحول بدهید. امیدوار هستم آموزش چاپ پدموس برای شما بسیار مفید و کاربردی باشد.

در گذشته بصورت سنتی روی پدموس را می پوشاندند و شکل و طرح خاصی را برای آن در نظر می گرفتند اما شما در حال حاضر با استفاده از چندین متد راحت و پیش پا افتاده می توانید یک پدموس فوق العاده زیبا داشته باشید. این پدموس ها از بسیاری از پدموس های موجود در بازار برای شما زیباتر و خاص تر و جذاب تر خواهد بود زیرا انتخاب تصاویر باشماست و شما می توانید یک پدموس کاملا اختصاصی داشته باشید.

عکس این پدموس هایی که قرار است چاپ کنید بسیار مقاوم و نازک هستند و اصلا قابل تشخیص نیستند و عین پدموس های گرون بیرون می باشد.

شما با رعایت این یکسری از اصول چاپ پد موس می توانید در عرض 15 دقیقه یک پدموس کاملا اختصاصی و زیبا داشته باشید. بخصوص برای افرادی که با خیاطی آشنایی دارند این کار بسیار برای آنها راحت تر خواهد بود.

شما می توانید یک تیکه پارچه بسیار زیبا و خاصی را که علاقه دارید را انتخاب کنید و از آن برای طرح پدموس خود استفاده کنید. و یا همچنین می توانید با استفاده از کاغذهای لیبلی مخصوص برای این کار استفاده کنید.

موارد مورد نیاز

چسب پنبه ای که در بسیاری از فروشگاه های مرتبط با خیاطی موجود می باشد

یک تیکه پارچه در ابعاد پدموس شما

کاغذ مخصوص (کاغذ لیبلی )

اتو برقی برای قرار گیری برروی پارچه و یا برروی کاغذ لیبلی.

سایر لوازم مورد نیاز همچون قیچی و قلم

دو نوع آموزش بسیار شبیه به هم برای چاپ پد موس وجود دارد که همزمان سعی میکنیم هر دو را به شما آموزش بدهیم امید است که هر کدام برای شما راحت تر و در دسترس تر باشد بتوانید از آن استفاده کنید.

آموزش با استفاده از کاغذ لیبلی

مرحله اول: در این مرحله ابتدا طرح دلخواه خودتان را توسط پرینتر برروی این کاغذها با کیفیت بالا به چاپ برسانید.

مرحله دوم: در این مرحله کاغذ را برروی پد موس قرار بدهید. دقت کنید هیچ بخشی از کار خارج از محدوده پدموس قرار نگیرید.

مرحله سوم: در این مرحله با استفاده از کاغذهای بسیار نازکی که درون بسته های کاغذ لیبلی می باشد برروی کاغذ چاپی خود قرار بدهید.

مرحله چهارم: در این مرحله با استفاده از اتوی برقی برروی آن کاغذ لیبلی که برروی کاغذ پرینتری و آن هم برروی پدموس قرار دارد بکشید. سعی کنید در دمای 160 درجه و به مدت هشت ثانیه برروی هرنقطه از کاغذ قرار بدهید.

مرحله پنجم: در این مرحله پس از 60 ثانیه به آرامی آن کاغذ نازک را از روی کار خارج کنید. و شما می بینید به راحتی چاپ پدموس ارزان قیمت و سریعی خواهید داشت.

آموزش چاپ پارچه برروی پدموس

مرحله اول: یک تیکه کاغذ برچسبی را برخلاف پارچه قرار بدهید.

یک پارچه دقیقا در ابعاد کاغذ و پدموس خود را ببرید.

مرحله دوم: در این مرحله پارچه را به همراه کاغذ برروی پدموس قرار بدهید و قسمت های اضافی را با قیچی ببرید و دقت کنید که پارچه دقیقا برروی کار قرار گرفته باشد.

پس از مطمئن شدن محل قرار گیری پارچه برروی پدموس با اتو پارچه را برروی پدموس بچسبانید دقت کنید که پس از تماس اتو با پارچه دیگر امکان جدا کردن پارچه از پدموس را ندارید. ( سعی کنید با اتوی بخار پارچه را اتو نکنید زیرا باعث لول شدن پارچه برروی کار می شود )

مرحله سوم: مجددا نگاهی برروی لبه های کار بیاندازید و ببینید گوشه ایی از کار باقی مانده است یا نه که اگر مونده باشد با قیچی آنرا ببرید.

مرحله چهارم: در این مرحله به مدت 15 دقیقه صبر کنید تا کامل خشک بشود و سپس از آن بهره برداری کنید.

امیدوارم از این مقاله آموزش چاپ پدموس نهایت بهره برداری را برده باشید و بتوانید یک پدموس بسیار زیبا و خاص و جذابی داشته باشید.