آموزش نصب پرچمReviewed by مدیریت on Jan 28Rating:
آموزش نصب پرچم

آموزش نصب پرچم

قبل از نصب پرچم شما باید یک پرچم با کیفیت و چاپ پرچم با کیفیت داشته باشید به گونه ای مدت های متمادی وقتی شما چاپ پرچم تشریفات و یا چاپ پرچم اهتزاز سفارش می دهید بتوانید از آن استفاده کنید و باعث افزایش اعتبار بخشی سازمان و اداره شما بشود چون قبل از هر چیزی که نگاه ها به سمت نصب پرچم باشد به سمت کیفیت چاپ پرچم می باشد و اگر شما اقدام به چاپ پرچم ارزان قیمت بکنید بسیاری از زحماتتان در خصوص نحوه نصب پرچم از بین می رود.

در هر حال ما قصد داریم در اینجا به شما نحوه آموزش نصب پرچم را برای شما عزیزان یادآور بشویم امید است که مفید واقع شود و بتوانید علاوه بر چاپ پرچم بسیار باکیفیت یک نصب پرچم بسیار زیبا و قشنگی داشته باشید.

برای شروع یک محیطی که قصد نصب پرچم را دارید مشخص کنید به گونه ای که در دید باشد و از هر زاویه ای بتواند هر کسی آن را مشاهده کند. پس از انتخاب یک فضای بسیار مناسب چه از نظر ارتفاع و چه از نظر دید باید بسیار مناسب باشد. سعی کنید پرچم تان را پشت یک شی و یا پشت درخت و یا یک تابلو قرار نگیرد تا اینکه از جلو نظرها بیافتد.

محل ارتفاع قرارگیری پرچم هم نیز بسیار مهم است زیرا ارتفاع پرچم نیز به لحاظ قرارگیری مقابل نظر ها بسیار مهم می باشد.

برای نصب پرچم ابتدا یک جای بسیار مهمی را انتخاب می کنید و سپس توسط دریل برقی سوراخ هایی برای پایه پرچم تعبیه می کنید به نحوه ای که مطمن باشید که پس از نصب پرچم با وزش باد و طوفان سقوط نکند.

نصب پرچم

روش دیگر این است که شما می توانید بجای سوراخ کردن دیوار از سوراخ های آجر و کمی ملات برای گیر انداختن پرچم نیز استفاده کنید.

با پیچ آن را محکم کنید

قبل از بستن پیچ برای اینکه پرچم شما بسیار محکم و با دوام نصب شود توسط رول پلاک آن را مهار کنید به گونه ای که اول شما رول پلاک می زنید توسط دریل و بعد با پیچ پایه نصب پرچم را محکم می بندید.

نصب پرچم

میله پرچم را به آرامی و با فشار داخل پایه پرچم می کنید.

همچنین شما می توانید پرچم را بصورت عمود و یا ایستاده که به اصطلاح چاپ پرچم رومیزی و یا چاپ پرچم تشریفات از آن یاد می کند استفاده کنید که آن هم به نوبه خودش زیبایی های خاص خودش را دارد. همچنین شما می توانید پرچم ها را از پشت بام آویزان کنید که این روش آسان ترین راه ممکن برای شما می باشد.

امیدوار هستیم که توانسته باشیم آموزش نصب پرچم را به شما داده باشید و شما هم بتوانید علاوه بر چاپ پرچم زیبا یک نصب پرچم زیباتر داشته باشید.