کلیه قیمت های وب سایت بروز می باشند.(و هم اکنون امکان ثبت سفارش آنلاین با قیمت های اعلامی وجود دارد)

چاپ لیبل سی دی ( CD )

یکی دیگر از ابزار های اطلاع رسانی و ارائه خدمات به مشتریان برای انتقال اطلاعات و یا گزارشات امروزه همچان استفاده از لوح های فشرده CD و یا DVD می باشد. چاپ لیبل سی دی در مرکز تخصصی چاپ متین برروی جنس مختلف کاغذ های پشت چسب دار همچون لیبل با روکش یووی و یا لیبل با روکش سلفون براق می باشد. چاپ لیبل سی دی و یا دی وی دی در این مرکز به صورت فول رنگی انجام می شود و کلیه رنگ های چاپ شده بسیار شفاف و درخشنده خواهند بود. تحویل و چاپ لیبل سی دی هم به صورت برش خورده کامل و هم به صورت نیم تیغ میسر می باشد. علاوه بر چاپ لیبل سی دی ، چاپ پاکت سی دی هم در دو شکل و طرح زیبا امکان پذیر می باشد که می توانید به صورت آنلاین اقدام به ثبت سفارش آن نمایید.

چاپ متین ارائه دهنده تخصصی ترین خدمات انواع چاپ در ایران به صورت مستقیم

سفارش آنلاین چاپ لیبل سی دی
چاپ لیبل سی دی

دسترسی سریع خدمات چاپ لیبل سی دی

لیبل یووی
لیبل سلفون براق

چاپ لیبل سی دی ( CD ) با روکش یووی

یکی از رایج ترین و مرسوم ترین انواع لیبل های موجود برای چاپ لیبل سی دی ( CD ) چاپ لیبل با روکش یووی می باشد. این نوع لیبل هم به دلیل استقامت و هم به دلیل قیمت مناسب تر بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. چاپ لیبل CD یا DVD با روکش یووی مشابه چاپ لیبل عمومی با سیستم افست و روی شیت عمومی چاپ می شود و کلیه رنگ های چاپ شده کاملا سفاف و درخشنده هستند.

چاپ لیبل سی دی با روکش یووی با دو سرعت چاپی انجام می شود و سایز طراحی شما می بایست در سایز 13 در ۱۳ باشد که البته بعد از برش به ابعاد استاندارد 12 در ۱۲ برش خواهد خورد. لذا توصیه می شود برای طراحی ، از قالب آماده طراحی مجموعه که در جدول لیست قیمت موجود می باشد برای طراحی استفاده شود.

سفارش آنلاین چاپ لیبل CD با روکش یووی
چاپ لیبل یووی سی دی

مشخصات چاپ لیبل CD و یا DVD با روکش یووی :

  • ساخت لیبل یووی مخصوص چسباندن روی لوح های فشرده
  • چاپ در سایز استاندارد
  • برای طراحی و سایز بندی لیبل لوگو و سایر نوشته های مهم خود را ۳ میلیمتر از اطراف فاصله دهید.
  • چاپ استیکر در فرم عمومی عالی بوده و هیچگونه محدودیت رنگ ندارد.
  • قیمت های جدول برای تیراژ ۱۰۰۰ عدد می باشد.
  • کلیه قیمت چاپ لیبل به تومان می باشند.
سایز طراحی (cm)8 روزکاری۵ روزکاریقالب طراحی
13x131.230.0001.344.000

زمان های تحویل لیبل سی دی

  • روز قید شده تعداد روز های کاری هفته می باشد.
  • در صورت آماده شدن قبل از موعد اطلاع داده خواهد شد.

چاپ لیبل سی دی ( CD ) با روکش سلفون براق

یکی دیگر از خاص ترین و زیباترین سری های لیبل سی دی و یا دی وی دی مجموعه چاپ لیبل سی دی با روکش سلفون براق می باشد که با وجود افزایش قیمت جزیی نسبت به لیبل یووی استحکام و مقاوت فوق العاده ای به این محصول می بخشد که باعث درخشندگی و زیبایی دو چندان این محصول میشود. تفاوت این لیبل با لیبل یووی در نوع روکش آنهاست و از لحاظ چسبندگی و کیفیت چاپ در یک سطح هستند.

چاپ روی لیبل سی دی با روکش سلفون براق به صورت افست چاپ می شود و این محصول با ۲ سرعت چاپی ۵ روزکاری و ۱۰ روزکاری چاپ می شود و می بایست سایز طراحی شما در سایز ۱۳ در ۱۳ باشد که البته بعد از برش به ابعاد استاندارد ۱۲ در ۱۲ برش خواهد خورد. لذا توصیه می شود برای طراحی ، از قالب آماده طراحی مجموعه که در جدول لیست قیمت موجود می باشد برای طراحی استفاده شود.

سفارش آنلاین چاپ لیبل CD با روکش سلفون براق
چاپ لیبل سی دی سلفون براق

مشخصات چاپ لیبل CD و یا DVD با روکش سلفون براق :

  • ساخت لیبل سلفون براق مخصوص چسباندن روی لوح های فشرده
  • چاپ در سایز استاندارد
  • برای طراحی و سایز بندی لیبل لوگو و سایر نوشته های مهم خود را ۳ میلیمتر از اطراف فاصله دهید.
  • چاپ استیکر در فرم عمومی عالی بوده و هیچگونه محدودیت رنگ ندارد.
  • قیمت های جدول برای تیراژ ۱۰۰۰ عدد می باشد.
  • کلیه قیمت چاپ لیبل به تومان می باشند.
سایز طراحی (cm)8 روزکاری۵ روزکاریقالب طراحی
13x131.284.0001.398.000

زمان های تحویل لیبل سی دی

  • روز قید شده تعداد روز های کاری هفته می باشد.
  • در صورت آماده شدن قبل از موعد اطلاع داده خواهد شد.

همواره یکی از رایج ترین و متداول ترین ابزار برای معرفی یک محصول ، چاپ و چسباندن لیبل برروی آن می باشد. چاپ لیبل برروی کاغذ های پشت چسب دار در مرکز تخصصی چاپ متین برروی کاغذ های متنوعی انجام میشود که شما مشتریان گرامی می توانید به صورت آنلاین و از طریق اتوماسیون اختصاصی مجموعه نسبت به ثبت سفارش انواع لیبل در سایز ها و قطر های متنوع اقدام نمایید.

این وظیفه ایست که مجموعه تخصصی چاپ متین بر طبق اساس نامه بر خود لازم می داند که در گذر زمان و در هر موقعیت اقتصادی و یا سیاسی بالاترین کیفیت را در اختیار مشتریان گرامی و بزرگوار خود قرار دهد.

فرم سفارش چاپ لیبل

زمان تحویل چاپ لیبل CD و یا DVD

به طور معمول چاپ لیبل سی دی این مرکز در دو بازه زمانی ۵ روزکاری و ۱۰ روزکاری متناسب با انتخاب شما بزرگواران چاپ و در دفتر تهران آماده ارسال می باشد. ( طبیعتا جمعه و ایام تعطیل رسمی شابل روزهای کاری نمیباشد. )

انواع لیبل پشت چسب دار

در این مرکز انواع لیبل ها با برش مستطیل از سایز ۸٫۵x4.8 تا سایز ۳۴x48 انجام می شود. طبیعی هر لیبلی با برش گرد و یا برش خاص و یا لیبل سی دی که در این ابعاد قرار بگیرد امکان چاپ دارد.

چاپ لیبل سی دی