چاپ برروی یک تیکه کاغذReviewed by مدیریت on Oct 28Rating:
چاپ برروی یک کاغذ

چاپ برروی یک تیکه کاغذ

هنگامی که یک عکس یا چیزی شبیه به چاپ داشته باشید، به جای چاپ برروی کاغذ A4 استاندارد می توانید چاپگر خود را برای چاپ در یک سند کوچکتر تنظیم کنید کافی است با استفاده از تنظیمات موجود در چابگر ابعاد چاپ را کوچکتر کنید با بطور خلاصه شما می توانید ابعاد نسخه چاپی خود را تعیین کنید.

ابتدا سند یا تصویری که قصد چاپ آن را دارید در رایانه خود پیدا کنید.

بر روی فایل مورد نظر دوبار کلیک کنید،سپس در سربرگ “File”  روی گزینه  Print کلیک کنید تا تنظیمات مربوط به چاپ ظاهر شود.

روی منوی کشویی “Paper Size”  کلیک کنید و اندازه کاغذ خود را انتخاب کنید. اگر از اندازه های پیش فرض استاندارد استفاده نمی کنید، می توانید بر روی ” Custom” کلیک کنید.

در انتها بر روی پرینت کلیک کنید.

تبدیل سایز به ابعاد استاندارد A4

کاغذ A4 در اندازه گیری هایی در ابعاد 8.3 * 11.7 اینچ است و برای چاپ متن و تصاویر در حروف، کاتالوگ ها و مجلات استفاده می شود. این اندازه کاغذ یک سند استاندارد است که در سراسر جهان استفاده می شود. کاربران می توانند متن و تصاویر را برای چاپ بر روی این اندازه کاغذ انتخاب کنید. شما می توانید چاپگرها را متناسب با اندازه این صفحه تنظیم کنید.

سند یا فایل تصویری که قصد چاپ کردن آن را دارید باز کنید.و یا در نرم افزار word در سربرگ File بر روی Open کلیک کردن و سپس آن سند مورد نظر را انتخاب کنید.

تنظیمات چاپگر را برای چاپ سند روی کاغذ A4 تنظیم کنید. سپس در سربرگ Layout و در قسمت Page setup برروی Size کلیک کرده و بر روی اندازه استاندارد A4 کلیک کنید.

حال می توانید فایل مود نظر خود را از کارت ویزیت یا هر سند دیگری را ایجاد کنید.