ترفند جذب مشتری جدید با کارت ویزیتReviewed by چاپ متین on Nov 26Rating: 4.5مزایای چاپ فاکتور
ترفند جذب مشتری جدید با کارت ویزیت

ترفند جذب مشتری جدید با کارت ویزیت

مشتریان شما کارت ویزیت مشاغلی که محصولات یا خدمات آن کسب و کار را استفاده می کند نگه می دارند و از آن استفاده می کنند. این یکی از راه هایی است که شما به عنوان یک صاحب کسب و کار می توانید از آنها به نفع خود استفاده کنید. با دادن کارت‌های خود به مردم، به آنها این فرصت را می‌دهید که با استفاده از اطلاعات تماس موجود در کارت، هر زمان که خواستند با شما تماس بگیرند و از شما خرید کنند.

مقاله ترفند جذب مشتری جدید با کارت ویزیت سعی کرده مزایای چاپ کارت ویزیت و اهمیت داشتن یک کارت ویزیت برای هر کسب و کاری برای شما بیان بکنیم و امیدوار هستیم تا انتهای مقاله ترفند جذب مشتری جدید با کارت ویزیت را مطالعه بفرمایید.

با این حال اگر رقبای شما همین کار را انجام می دهند، تعجب نکنید. این احتمال وجود دارد که مشتریان بالقوه شما کارت هایی از مشاغل مشابه شما داشته باشند. این به آنها انتخاب های بیشتری برای نوع محصول یا خدماتی که ارائه می دهید می دهد. هر چه آنها انتخاب های بیشتری داشته باشند، شانس کمتری برای جذب مشتریان جدید خواهید داشت.

آنچه شما می خواهید بدانید این است که با طراحی کارت ویزیت های خود به روش های موثر و خلاقانه از رقبا پیشی بگیرید. با اجرای نکات زیر در استراتژی بازاریابی خود، می‌توانید با مشتریان آینده ارتباط برقرار کنید و تأثیرگذار باشید.

در این مقاله به ۴ ترفند اصلی جذب مشتری با کارت ویزیت را برای شما بیان میکنیم.

از روزهای خاص و فصل تعطیلات استفاده کنید

هنگامی که تصمیم به دادن تخفیف دارید، کارت ویزیت هایی که دارای کدهای تخفیف دارند توزیع بکنید. اگر این کار را در حوالی روز پدر، روز مادر، روز ولنتاین و غیره انجام دهید، می توانید کد مربوط به آن تعطیلات را برروی کارت ویزیت خود را ایجاد کنید. این کارت ویزیت ها را باید زودتر از موعد توزیع شوند و گیرندگان را تشویق کنید که کارت ها را به دوست ها و آشنایان و همکاران خود هدیه بدهند. در هنگام توزیع کارت ویزیت تعداد بیشتر از یک عدد به مشتریان خود بدهید که یکی برای خودشان و دیگری برای همکارانشان.

برای کنترل نحوه استفاده از این پیشنهادات تخفیف، سیستمی را برای ردیابی هر کد راه اندازی کنید. و این کدها را خودتان کد گذاری بکنید.

کارت ویزیت را بهمراه رزومه برای مشتریان بالقوه پست کنید

برای بازاریابی کسب کار خود نباید بیشتر وقت خودتان را برای کسب و کاری های جدید نو ظهور صرف بکنید. در عوض به دنبال کارفرمایان احتمالی در فهرست های مختلف کسب و کار بگردید و آدرس های پستی آنها را جمع آوری کنید. سپس، کارت ویزیت های خود را به همراه رزومه که سربرگ خودتان حاوی لوگو و برند سازمانی شما می باشد را به هر یک از آدرس های پستی ارسال کنید.

از آنجایی که موارد ملموس مانند محصولات صنعت چاپی در مقایسه با پیام‌های ایمیلی و پیامکی جذاب‌تر هستند، این به شما کمک می‌کند تاثیر قوی‌تری در بین کارفرمایان ایجاد کنید.

۴ ترفند اصلی جذب مشتری با کارت ویزیت

کارت ویزیت های خود را به بسته بندی محصول خود اضافه کنید

در بسته بندی محصول خود کارت ویزیت قرار دهید. با دادن کارت ویزیت های خود به آنها، مشتریان خود را تشویق کنید تا کسب و کار شما را به دوستان و همکاران خود معرفی بکنند. اینجاست که خدمات با کیفیت به مشتری برای تقویت بازاریابی و روابط با مشتری شما وارد عمل می شود. اگر مشتریان شما از خرید خود از فروشگاه شما راضی باشند، فروشگاه شما را به دوستان خود معرفی خواهند کرد. با دادن کارت ویزیت خود به همراه بسته بندی محصول معرفی سازمان خودتان به دیگران را راحت تر خواهید کرد.

کارت ویزیت ها را روی بیلبوردهای شهر قرار بدهید

منطقه هدف خودتان را مشخص بکنید. تابلوهای اعلانات عمومی آن منطقه را بررسی کنید.این تابلوها معمولا در مراکز عمومی نصب و نمایش داده می شود. این تابلوهای اعلانات به عنوان مکانی برای بازاریابی هدفمند چاپ کارت ویزیت عمل می کنند. به عنوان مثال، اگر بازار هدف شما دانشجویان دانشگاه ها هستند، قرار دادن طرح کارت ویزیت خود برروی تابلوی اعلانات نزدیک مدارس علاوه براینکه برند و محصول خودتان را تبلیغ می کنید طرح کارت ویزیت خودتان را نیز تبلیغ و نمایش میدهید.

آیا آماده به کارگیری نکات ما برای جذب مشتریان جدید با کارت ویزیت هستید؟ ترفند جذب مشتری جدید با کارت ویزیت یکسری نکات ساده ولی کاربردی را برای شما بیان کرده است و با رعایت و اهمیت داشتن یک کارت ویزیت مناسب به راحتی می توانید به اهدافتان در جذب مشتری برسید.در چاپ متین صفحه چاپ کارت ویزیت ما را بررسی کنید تا یاد بگیرید چگونه می توانید کارت ویزیت مناسب خود را انتخاب بکنید.