جشنواره تخفیف عید تا عید چاپ متین

با توجه به نزدیک شدن به اعیاد مبارک مسلمین یعنی اعیاد قربان و غدیر مجموعه چاپ متین به همین مناسبت اقدام به ارائه تخفیفی هرچند ناقابل به همین مناسبت برای مشتریان عزیز خود کرده تا بتوانیم به نوبه خود سهم کوچکی در شادمانی و ارائه خدمات مطلوب و شایسته به شما عزیزان داشته باشیم.

موارد تخفیف

این تخفیف در حال حاضر برای ثبت سفارشات آنلاین چاپ روی تیشرت و چاپ روی لیوان و کلیه زیر مجموعه های این دو محصول و بدون محدودیت در سفارش قابل ارائه می باشد.

درصد تخفیف و کد تخفیف

تخفیفی که مجموعه برای این ایام در نظر گرفته برای سفارشات چاپی روی تیشرت و لیوان ، ۱۰درصد می باشد که با کد تخفیف: ghadir97 و بدون محدودیت سفارش در تعداد و نوع کالا قابل استفاده می باشد.

تاریخ استفاده

همانطور که ذکر شد این تخفیف به مناسبت اعیاد قربان و غدیر ارائه شده و به همین خاطر از تاریخ ۳۰ مرداد ماه لغایت ۸ شهریور ماه قابل استفاده می باشد.

نحوه استفاده از کد تخفیف

در فرم های سفارش آنلاین هر دو محصول تیشرت و لیوان و بعد از انتخاب مشخصات سفارش و وارد کردن اطلاعات شخصی در مرحله آخر و در مرحله پرداخت آنلاین مشابه تصویر زیر یک قسمت وجود دارد که از شما کد تخفیف درخواست می کند. باید لطف بفرمایید در این قسمت کد تخفیف ghadir97 را وارد نمایید و برروی دکمه اجرا کلیک کنید. بعد از این کار به صورت اتوماتیک مبلغ ۱۰ درصد از مبلغ کل فاکتور شما (بدون محدودیت مبلغ سفارش) کسر می شود و بعد می توانید با انتخاب گزینه پرداخت آنلاین به درگاه بانک ملت متصل شده و سفارش خود را تسویه بفرمایید.

نکته بسیار مهم:

با توجه به حجم بالای روزانه و روتین سفارشات مجموعه و همچنین ارائه کد تخفیف جدید طبیعتا حجم سفارشات بسیار بالاتر خواهد رفت به همین خاطر ناگزیر کلیه سفارشات احتمالا با یک الی دوروز تاخیر نسبت به زمان ارائه شده روی وب سایت به شما عزیزان ارائه میشود. به همین جهت پیشاپیش از این روی از شما بزرگواران عذرخواهی می کنیم.

نحوه ثبت سفارش کالا

از طریق لینک های زیر مستقیما می توانید به فرم سفارش آنلاین هریک از محصولات مراجعه نمایید. ولی برای مشاهده قیمت های انواع تیشرت و یا لیوان می توانید به صفحات هر یکاز این محصولات در قسمت منو ، محصولات سابلیمیشن و صفحه چاپ روی تیشرت و یا چاپ روی لیوان مراجعه نمایید.

سفارش آنلاین چاپ تیشرت
سفارش آنلاین چاپ لیوان