بهترین ایده تبلیغاتی برای مشاغلReviewed by چاپ متین on Jul 25Rating: 4.5مزایای چاپ فاکتور
بهترین ایده تبلیغاتی برای مشاغل

چگونه با موارد چاپی کسب و کار خودمان را تبلیغ بکنیم

داشتن بودجه کم برای تبلیغات نباید کسب کارهای کوچک را از راه اندازی کمپین ها تبلیغاتی و بازاریابی منصرف کند. شاید شما تعجب کنید که چگونه برخی از شرکت ها از کمپین های بازاریابی غیر متعارف که نتایج برجسته ای به همراه دارند استفاده می کنند و نتایج بسیار خوبی از این تبلیغات هم دریافت می کنند. ما در مقاله بهترین ایده تبلیغاتی برای مشاغل سعی کردیم خاص ترین وخارق العاده ترین روش تبلیغاتی ممکن که درآمد هر کسب و کاری را می تواند متحول بکند برای شما بیان بکنیم. این روش ها می تواند به شکل معجزه آسایی درآمد شما را متحول و دگرگون بکند.

ما سعی کردیم در این مقاله بهترین ایده تبلیغاتی برای مشاغل در حدود 6 ایده های اصلی و کلیدی که برای هر سازمان و کسب و کاری می تواند مفید باشد را بیان بکنیم. و این ایده ها را سعی میکنیم به طور گام به گام برای شما تشریح بکنیم.

بروز باشید با استفاده از شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی در دنیای امروز ما بشدت در حال توسعه و گسترش در بین آحاد مختلف جامعه می باشد. بیشتر مشتریان شما حداقل دارای یک گوشی موبایل که بتواند یکسری شبکه های اجتماعی مختلف را برروی گوشی خود نصب و راه اندازی بکند را دارند. بسیاری از این شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن هایی چه ایرانی و چه خارجی که در بین بسیاری از مردم از محبوبیت زیادی برخوردار است دارای یکسری صفحات تجاری دارد که به راحتی شما می توانید یک صفحه تجاری  و خرید و فروش با هزینه بسیار ناچیز و فقط با صرف وقت و حوصله شروع به راه اندازی این یکسری از صفحات بکنید. اپلیکیشن های بسیاری این قابلیت را دارد مثل اینستاگرام و نرم افزار ایرانی مثل دیوار به راحتی می توانید خدمات و محصولات خودتان را عرضه و به فروش برسانید.

این نرم افزارها داراری قابلیت های بسیار زیادی می باشد. به راحتی می توانید با مخاطبین خود ارتباط بگیرید. می توانید نکات مربوط به خودتان را جستجو رو بازنشر بکنید. به راحتی می توانید کسب و کارتان را به معرض نمایش قرار بدهید. همچنین فضایی برای اظهار نظر مشتریان و نقد و بررسی عملکرد خود وجود دارد که از این فضاها برای ارتقای کسب و کار خود می توانید استفاده بکنید. همچنین از آینده و خدمات و یا محصولاتی که می توانید در آینده تهیه بفرمایید دیگران را آگاه بکنید.

شما با استفاده از این نرم افزارها به راحتی این امکان برای شما فراهم می باشد که تصاویرخودتان را بازنشر و به دیگران عرضه بکنید. با انتشار عکس به طور منظم به کاربران نشان دهید شرکت شما در چه کارهایی توانایی دارید و چه پروژه هایی را می تواند اجرا بکنید. داشتن عکس و روزمه کاری باعث ایجاد هیجان برای مشتریان شما می شود.

شما با استفاده از این نرم افزارها برای خودتان برنامه زمانبدی قرار بدهید و به راحتی این اطمینان را به مشتریان خودتان می دهید که زمان رسیدن سفارش شما چه وقت و چه تاریخی می باشد.

در انجمن های فعال باشید

قطعا یک تجارت کوچک باید در عمق جامعه و بخصوص در عمق یک محله فرو برود. لازم نیست به صورت اسپانسری شما در بین آن انجمن ها تبلیغات بکنید. انجام دادن یکسری کارهای داوطلبانه نیز می تواند دقیقا به همان اندازه موثر و کارایی داشته باشد. مطمئن باشید که طولی نمی کشد که مردم نام تجاری شما را در ذهن خود حک می کنند و به دیگران هم منتقل می کنند.

اشتیاق واقعی برای خدمت به اطرافیان خود مطمئن باشید تجارت خوبی برای شما هم همراه خواهد داشت. حتی می توانید با ارائه شغل به افرادی که واقعاً به آن نیاز دارند و افراد توانمندی هم هستند به جامعه و اقتصاد محلی خود کمک کنید.

مهم ترین ایده تبلیغاتی برای مشاغل کوچک

پخش و توزیع تراکت

اگر بودجه شما اندک است باید با تلاش و پشتکار بیشتر جبران کنید. روش بسیار ارزان قیمت ولی بسیار موثر مانند چاپ تراکت ، چاپ بروشور ، چاپ لیبل و در نهایت چاپ پوستر و .. می توانید برای  تبلیغات خود استفاده بکنید.این روش ها بسیار موثر و کارآمد می باشد و به راحتی هرکسی با کمترین هزینه می تواند از ظرفیت های چاپ لیبل و یا چاپ تراکت که این امکان برای شما قراهم است در محیط های پر رفت آمد برروی دیوار نصب بکنید استفاده بکنید.

تبلیغات تراکتی و یا لیبلی مناسب به مخاطبان شما اطلاع می دهد که شما کی هستید و شرکت شما در چه زمینه ای فعالیت می کند. این باعث می شود مردم مجبور نشوند که شما را آنلاین جستجو کنند.همه اطلاعات در همان زمان و سریع در دسترس آنها قرار می گیرد. برای انجام طراحی هم اگر شناخت و یا فرصت انجام طراحی را ندارید به راحتی می توانید انجام دادن این کار را به کسانی که توانایی وقت این کار را دارند بسپارید.

چاپ ساک دستی تبلیغاتی

داشتن یک ساک دستی زیبا و خارق العاده و اثرگذار می تواند یک تبلیغ و بازاریابی  بسیار خاص و خارق العاده باشد که هرکسی ممکن است از ظرفیت های آن آگاهی نداشته باشد. وقتی طرح و برند سازمانی شما به یک شخصی که از شما محصولی خریداری کرده تحویل می دهید تا زمانی که فرد به محل کار و یا کسب و کار خود می رود چاپ ساک دستی تبلیغاتی شما بعنوان یک آگهی و یا یک پیام بازرگانی به مردم عمل می کند.حتی شما می توانید ساک دستی خودتان را به جاهایی که بسیار پر رفت و آمد و خرید و فروش در آنها بسیار راحت و زیاد صورت می گیرد مثل سوپر مارکت توزیع بکنید. ممکن است احساس بکنید این کار برای شما هزینه بر است ولی مطمئن باشید یک تبلیغات بسیار عالی و ماندگار برای شما خواهد داشت.

تگ آویز در

اگر شما بخصوص در حوزه تحویل غذا فعالیت می کنید یک ایده بسیار زیبا و جذابی برای شما وجود دارد و آن این است که شما می توانید برای تبلیغ برند خود از آویزهای یا به اصطلاح اتیکت آویز در استفاده کنید. همانطور که افراد خانه پس از یک روز سخت و طاقت فرسا گرسنه خسته به سمت خانه می روند آویزهای درب رستوران شما بسیار می تواند انگیزه ای برای آن ها باشد که سریع با شما تماس بگیرند و غذا را سفارش بدهند. از بهترین پیشنهادات غذایی خود در طراحی آویز در استفاده بکنید تا مشتریان شما با دیدن این تصاویر سریع با شما تماس بگیرند.داشتن آویزدر برای تبلیغات برای سایر مشاغل هم کاربردی بسیار زیادی دارد مثل شرکت های خدماتی و تعمیرات و بسیار مشاغل دیگر می توانید از این ایده استفاده بکنید. حتما به یاد داشته باشید برای تاثیرگذاری بیشتر در طراحی های خود خلاقیت زیاد به خرج بدهید.

بسته بندی زیبا

سعی کنید اگر کسب و کار شما یک محصولی را عرضه می کند از یک بسته بندی خاص و زیبا بهره بگیرید. داشتن یک بسته بندی زیبا بسیار در ذهن و خاطره مشتری اثر می گذارد. یکسری ایده های بسته بندی براساس سایز محصول شما در فضاهای مجازی و اینترنت وجود دارد که شما می توانید از این بسته بندی ها الهام بگیرید. حتی اگر به خرید می روید و پس خرید فروشنده بسته شما را در یک محصول ویژه قرار داد می توانید از بسته بندی آن ایده بگیرید. به راحتی می توانید از طناب کناف ، کاغذهای کاهی ، و یک چسب نواری یک بسته بندی بسیار زیبا و تاحدودی ارزان قیمت ایجاد بکنید. که داشتن این بسته بندی بسیار می تواند برای مشتریان شما جذاب و به یادماندنی باشد و این کار می تواند یک بازاریابی و تبلیغ بسیار زیبایی برای شما داشته باشد.

ما سعی کردیم در این مقاله بهترین ایده تبلیغاتی برای مشاغل در حدود 6 ایده اصلی و کیلیدی که هر شخصی با رعایت هر یک از این موارد می تواند به کسب و کار خود رونق بدهد برای شما بیان بکنیم. مهم ترین ایده تبلیغاتی برای مشاغل کوچک رعایت این چند سری ایده و نکته می باشد که سعی کنید در طراحی خود آن ها را رعایت بکنید.