مزایای چاپ کارت ویزیت

مزایای چاپ کارت ویزیت

یکی از قدرتمندترین سلاح های بازاریابی چاپ کارت ویزیت می باشد.

روش های بسیاری برای جذب مشتری یا مشتری های بالقوه در مشاغل وجود دارد. می توانید یک کمپین تبلیغاتی راه اندازی کنید یک وب سایت ایجاد کنید ، میزبان یک رویداد باشید یا یک استراتژی در رسانه های اجتماعی را ایجاد  کنید. اما یکی از قدرتمندترین سلاح های موجود در امر بازاریابی چاپ کارت ویزیت شما می باشد.

حتی در این روزها با وجود رسانه های قدرتمند اجتماعی همچون اینستاگرام ، تلگرام ، توئیتر و بسیار دیگر رسانه های اجتماعی که یک ابزار قدرتمند در امر بازاریابی این روزها به حساب می آیند به اندازه مزایای چاپ کارت ویزیت و اهمیت وجود چاپ کارت ویزیت برای هر سازمانی نرسیده اند.

درست می باشد که فناوری های پیشرفته موجود چهره تجارت را تغییر داده است ، اما هیچ ابزاری نتوانسته است جایگزین کارت ویزیت بشود. ظرفیت های موجود در کارت های ویزیت انقدر پیشرفت کرده که اهمیت وجود چاپ کارت ویزیت روز به روز نمایان تر می شود.

در بسیاری از سازمان ها هنوز یک شرم و حیا وجود دارد و آن این است که افراد هر سازمان کارت ویزیت شخصی ندارند علت اصلی آن ندانستن مزایای چاپ کارت ویزیت و همچنین اهمیت داشتن کارت ویزیت که متاسفانه نمی دانند.

شما هر نامه و هر هدایای تبلیغاتی و هر دستوری را که می خواهید صادر بکنید باید کارت ویزیت خودتان را درون آن قرار بدهید که شخص گیرنده بتواند با شما ارتباط برقرار بکند و بتواند با شما صحبت بکند.

چاپ کارت ویزیت به ما در برجسته کردن خدماتی که شما ارائه می دهد کمک می کند و همچنین به شما کمک می کنند تا تصویر خوبی از شما به دیگران بدهید بلکه کارت ویزیت می توانند به ارتقاء تصویر شخصی شما به عنوان یک سازمان تجاری موفق کمک کنند. داشتن چاپ کارت ویزیت مشروعیت شرکت شما و کارهایی که انجام می دهید یا خدمتی که ارائه می دهید را بهبود می بخشد.

ما به دنبال این هستیم که مزایای چاپ کارت ویزیت و اهمیت داشتن کارت ویزیت را در این مقاله برای شما بیان بکنیم این اهمیت را بصورت گام به گام برای شما بیان میکنیم.

مزیت اول: مقرون به صرفه ترین راه برای تبلغ برند شما

شما می توانید با چاپ کارت ویزیت ارزان در حجم بسیار بالا بصورت چاپ افست سفارش بدهید. این عدد می تواند منعطف پذیر باشد هم می توانید در حجم بالا و یا پایین سفارش بدهید. شما می توانید این سفارش رو برای چند نفر از اعضای سازمانتان سفارش بدهید. می توانید برای تیم بازاریابی و تیم تحقیقات و … سفارش بدهید. هیچ تبلیغاتی در این حجم ارزان تر و مناسب تر از کارت ویزیت نمی باشد.

حتی می توانید در یک کارت اسامی مختلف اعضای سازمان خودتان برای به صرفه بودن کارت ویزیت خود سفارش بدهید. اگر قرار است این کار رو انجام بدهید شما می توانید در حجم زیادی سفارش بدهید.

مزیت دوم: استفاده در رویدادهای مهم

شرکت در نمایشگاه ها فرصت بسیار مناسبی برای هر سازمان و مشاغل که می خواهند برند و محصول خودشان را تبلیغ بکنند و از نمایشگاه بعنوان یک پایگاه ارتباطی برقرار بکنند بسیار مناسب و منطقی می باشد. وجود همچنین رویدادی برای دیدار با مشتریان جدید بسیار مناسب می باشد. وجود چاپ کارت ویزیت در این مراسامات بیشتر خودش را نمایان می کند. وجود کارت ویزیت این اطمینان را به شما و مخاطبین شما می دهد که درصورت نیاز بتوانند با شما ارتباط بگیرند و به راحتی بتوانند با شما در تماس باشند.

مزیت سوم: توزیع و انتقال سریع داده

چاپ کارت ویزیت برای شما می تواند به عنوان یک نمایشگر و یا یک وبسایت پر از مطالب برای شما عمل بکند که افراد با دیدن کارت ویزیت شما پی به همه مشخصات فردی ، حیطه کاری ، نحوه عملکرد ، راه های ارتباطی و بسیاری موارد دیگر می توانید در یک لحظه به مخاطبین خود منتقل بکنید.

مزیت چهارم: ایده آل برای سازمان ها و مشاغل خاص

ما در زندگی سرگرم گوشی و لپ تاپ هستیم و متاسفانه از ظرفیت هایی که در دیدار های رو در رو ایجاد می شود غافل هستیم. بسیاری از مشاغل در حالت رو در رو مشخص می شود و شما باید یک نام و نشان از خودتان داشته باشید که بتوانید با ارائه یک کارت ویزیت زیبا و شکیل مشخصات و راه های ارتباطی خودتان را که در آن درج کردید به شخص مخاطب خودتان بدهید.

مزیت پنجم: یادآوری راه های ارتباطی

شماره تماس و آدرس ایمیل و یا آدرس سایت مواردی هستش به دلیل مشاغل فکری خودمان سریع فراموش می شود ولی داشتن و وجود چاپ کارت ویزیت فوری این امکان را به ما می دهد که با دیدن یکبار کارت ویزیت همه مشخصات و مطالبی که مد نظرمون هست مجدد به آنها دسترسی پیدا بکنیم.

مزیت ششم: احساس حرفه ای بودن

با دادن کارت ویزیت در یک جلسه و یا سمینار به مشتریان تان احساس حرفه ای بودن و با اهمیت بودن سازمان شما به آنها دست می دهد و به راحتی می توانید با دادن یک کارت ویزیت به مشتریان خود این احساس با ارزش و اعتبار بودن سازمان خودتان را به مشتریان خود منتقل بکنید.

مزیت هفتم: قابل حمل بودن

کارت ویزیت این قابلیت بسیار بزرگی که نسبت به سایر موارد تبلیغاتی همچون به چاپ بروشور ، چاپ تراکت و … را دارد قابل حمل بودن و اینکه راحت مشتریان شما می تواند یک کارت ویزیت را در جیب و یا کیف پول خود جای بدهند و در کوچکترین جای ممکن می توانند آن را جای بدهند.

Benefits of Business Card Printing

مزیت هشتم: از نظر بصری در ذهن باقی می ماند

از نظر بصری وقتی مشتریان شما کارت ویزیت شما را در اختیار خود داشته باشند برند و لوگوی سازمانی شما در ذهن آنها حک می شود و تا مدت ها باعث می شود نام و برند سازمانی شما را در ذهن خود نگه دارند.

ما سعی کردیم در مقاله مزایای چاپ کارت ویزیت ، اهمیت داشتن کارت ویزیت و هم آشنایی با مزایای چاپ کارت ویزیت مطالبی را برای شما بیان بکنیم و امیداوار هستیم این مطالب برای شما مفید و سودمند باشد و شما را مجاب کرده باشد که یک چاپ کارت ویزیت ارزان و زیبایی و با کیفیتی داشته باشید.