مدل های مختلف تقویم

مدل های مختلف تقویم

بسیاری از سازمان و شرکت ها در ماه های منتهی به سال به دنبال یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند و کاربردی برای پرسنل و مشتریان وفادار خود می باشند.

و نیمه دوم سال رو به شرکت های تبلیغاتی برای انتخاب یک هدیه تبلیغاتی ارزشمند می کنند. انتخاب این هدیه بسیار سخت و زمان بر می باشد به دلیل تنوع بالای هدایای تبلیغاتی که بخصوص در این سال ها به وجود آمده انتخاب را برای مدیران بسیار سخت کرده است.

یکسری هدایای تبلیغاتی کلاسیک وجود دارد که سالیان سال است بخصوص در ایران رواج و بشدت کاربرد دارد که از جمله این موارد تقویم رومیزی و چاپ سررسید می باشد.

ما سعی کردیم در این مقاله در خصوص چاپ تقویم و مدل های مختلف تقویم به شما مطالبی را ارائه بدهیم.

مدل های مختلف تقویم ها را هم می تواند براساس سایز و طرح و هم براساس جنس و هم براساس طرح و شکل ظاهری دسته بندی کرد.

مدل های مختلف تقویم

تقویم رومیزی شرکت های تولیدی این محصولات سعی میکند برای جلب نظر مشتریان خودشان تقویم هایی را در سایز های مختلف طراحی و چاپ بکند. برخی در ابعاد های بسیار کوچیک که مناسب برای جاهایی که نیازمند فضای کمی هستند طراحی می کنند و هم برای مدیرانی که فضای بسیار بزرگی برای میز خود دارند طراحی می کنند. بعضی از این تقویم ها دارای فضایی کافی برای نوشتن مطالب خودشان دارند برخی یکسری کاغذی ها کوچیک ۱۰ در ۱۰ در جلوی خودش دارند برای کسانی که نوشته هایی را قصد دارند بنویسید از این مدل ها استفاده می کند و برای بخش های اداری بسیار مناسب و کاربردی می باشد.

یکسری دیگر تقویم ها بصورت ساده در ابعاد های مختلفی وجود دارد یکسری ها با طرح های کشیده یکسری با طرح ها افقی در تنوع های مختلفی که هر سال این طرح ها با استفاده از طراح های خلاق بروز می شوند که البته یکسری از این طرح ها به دلیل استقبال بالایی که در طول سالیان سال می شود به عنوان یک طرح کلاسیک شناخته می شود و هر سال آن شرکت آن طرح خودش را تجدید چاپ می کند.

 بسیاری از شرکت ها برای این منظور که تقویم را بخواهند بعنوان هدیه به مشتریان خودشان بدهند از تقویم های رومیزی ساده استفاده و چاپ میکنند که بیشتر جنبه ظاهری و بصری تقویم ملاک قرار داده بشود نه جنبه نت و نوشتاری برروی تقویم.

بسیاری از شرکت های چاپ تقویم در این سال های اخیر طرح های بسیار جذابی را برای تقویم رومیزی خود طراحی می کند از بکار بردن ساعت در تقویم تا شکل های تقویم به حیوان آن سال.

از نظر جنس هم تقویم ها توسط مقواهای سخت و با یک روکش سلفونی برای استحکام هر چه بیشتر تقویم از آن استفاده می کنند ولی باز با این حال خیلی از شرکت ها با استفاده از جنس های متنوع سعی بر تغییرات عمده در ظاهر آن می کنند.

ما سعی کردیم در این مقاله مدل های مختلف تقویم را برای شما بیان بکنیم و امید است مفید بوده باشد و سعی براین است در مقالات آینده بصورت مفصل و تخصصی تر در این خصوص وارد بشویم.