تاثیرات تبلیغات آنلاین بر فروشReviewed by چاپ متین on Aug 14Rating: 4.5مزایای چاپ فاکتور
تاثیرات تبلیغات آنلاین بر فروش

تاثیرات تبلیغات آنلاین بر فروش

در این تحقیق ، ما قصد داریم تاثیر اینترنت بر تصمیمات خرید آنلاین را بررسی کنیم. ما می خواهیم دریابیم که چه میزان از قرار گرفتن در معرض اینترنت در واقع می تواند منجر به باورپذیری و اطمینان شود. جدا از آن ما می خواهیم بررسی بکنیم که کدام یک از عوامل بیشترین میزان و تاثیرات بر تصمیمات در هنگام خرید دارد. بنابراین در این مقاله تاثیرات تبلیغات آنلاین بر فروش یکسری عواملی را بررسی و سپس مطالبی را برای شما بیان بکنیم.

اهمیت این تخقیق بر آموزش دهی به جامعه در خصوص خطرات و اثراتی که تبلیغات آنلاین می تواند بر روی جامعه بگذارد و همچنین ممکن است یکسری پیام ها و تبلغات گمراه کننده ای را به جامعه القا بکند را بررسی میکنیم. باید آموزش هایی در خصوص خدمات آنلاین به مردم داده بشود که در خیلی از اوقات این تبلیغات آنلاین آن طوری که تبلیغات و نمایش داده می شود در عمل اتفاق نمی افتد.

این مقاله در مورد تاثیرات تبلیغات آنلاین بر فروش و همچنین پیامدهای تبلیغات بر میزان خرید یکسری تحقیقات و بررسی های میدانی در این مورد صورت گرفته که چه میزان تبلیغات آنلاین و حتی تبلیغات آفلاین مانند چاپ کارت ویزیت ، چاپ تراکت ، چاپ بروشور و … می تواند بر تصمیم گیری شما در انتخاب کالا و شرکت موثر باشد.

بیان موضوع

بسیاری از محققان پدیده اینترنت و همچنین خرید آنلاین را مطالعه کرده اند. مهمترین عرصه هایی که به نظر می رسد مردم در دنیای مجازی زندگی خود را می سازند و یا حداقل تفسیر می کنند ، رسانه های جمعی است. با توجه به اینکه اینترنت بخشی از آن است ، تصمیمات خرید از طریق اطلاعاتی که در معرض آن قرار دارند شکل می گیرد یعنی به گونه ای بسیاری از مردم تحت القائات این تبلیغات شروع به خرید آنلاین می کنند.

پیامدهای تبلیغات بر میزان خرید

متأسفانه مصرف کنندگان با استفاده از رسانه درگیر اطلاعات بیش از حد و بسیار زیاد روبرو هست. این موضوع منجر به شک و تردید در استفاده از رسانه های جدید مانند اینترنت در هنگام خرید خواهد شد. این مقاله با هدف درک رابطه بین سطح تبلیغات آنلاین و تصمیمات خرید آنلاین تنظیم و آماده شده است.

هرچه میزان جستجو و تحقیقات بالاتر باشد میزان تصمیم گیری نهایی در بعضی از موارد سخت تر و در بعضی از موارد ممکن است دقیق تر باشد.

انواع تبلیغات آنلاین

رادیو و تلویزیون

تبلیغات تلویزیون و رادیو بخاطر فشارهایی که برروی این دو کانال های ارتباطی وجود دارد بیشتر حالت تعادل در تبلیغات را رعایت میکند. دقت و نظارت بروی این دو سازمان تبلیغاتی بیشتر می باشد. اعتماد برروی این نوع شیوه تبلیغاتی راحت تر می تواند باشد ولی بسیار محدود و با یکسری المان های خاصی باید تبلیغات انجام بشود.

محاسنی که می توان برای تبلیغات تلویزیونی و رادیویی بیان کرد نظارت بیشتر شفافیت و تمرکز برروی شیوه ها و شرکت های تبلیغاتی سبب می شود که اعتماد و همکاری با این شرکت ها راحت تر انجام بشود. عمده محاسنی که این شیوه تبلیغاتی نسبت به سایر موارد تبلیغاتی دارد جامعه آماری بسیار بالایی که رادیو و تلوزیون از آن برخودار است. و تبلیغات در این سامانه ها به شکل انبوهی در جامعه تکثیر و توسعه می باید.

ولی معایبی که این شرکت ها در مقایسه با سایر شیوه های تبلیغاتی آنلاین دارد این است که هزینه بسیار زیادی باید شرکت ها برای تبلیغات خدمات و کالای خودشان پرداخت بکنند. که این امر سبب می شود بسیاری از شرکت ها بخصوص شرکت های تازه تاسیس از مزایای استفاده از این شیوه تبلیغات محروم بشوند.

معایب دیگری که این شیوه تبلیغاتی نسبت به سایر موارد دارد محدودیت تبلیغات چه از لحاظ تبلیغات کالا و خدمات و چه از لحاظ شیوه نامه های تبلیغاتی می باشد که باید حتما از یکسری اصول و قواعد پیروی بشود.

تبلیغات آنلان و شبکه ها اجتماعی

به دلیل گستردگی بسیار زیاد و بیش از حدی که تبلیغات آنلاین و شبکه های اجتماعی وجود دارد متاسفانه اعتماد سازی در این موارد بسیار به سختی و کندی پیش می رود. محدودیت در راه اندازی یک کسب و کار و یا یک کالا در این شیوه اصلا وجود ندارد. هر شرکتی با هر حرفه و مهارتی به راحتی می تواند اقدام به راه اندازی کسب و کار بکند. هزینه راه اندازی و تبلیغات به این شیوه بسیار ارزان و مقرون به صرفه می باشد و هر کسی با به راحتی می تواند تبلیغات سازمان خودش را در شبکه های اجتماعی و همچنین در قالب یک وب سایت راه اندازی بکند. مزیت بسیار عمده ای که این شیوه نسبت به سایر موارد دیگر دارد راه اندازی سریع و تا حدودی گسترده آن می باشد.

در گذشته به دلیل اینکه مقبولیت و جذابیت فعلی را نداشت تبلیغات و رنک گرفتن در آن بسیار راحت و آسان بود ولی در حال حاضر با افزایش مقبولیت و محبوبیت و گستردگی بسیار زیاد در این حوزه تبلیغات و گرفتن رنک بالا در گوگل بسیار سخت و مشکل شده است. برای مثال ایستاگرام در گذشته برای انجام بکسری تبلیغات مستلزم یکسری هزینه های بسیار کم و ناچیزی بود در حالیکه در حال حاضر هزینه هایی که برای تبلیغات در پیچ های معروف انقدر بالا رفته که به مبالغ تبلیغات در تلویزیون رسیده است.

محبوبیت و جذابیت این حوزه سبب شده که برای معروفیت و کسب درآمد از این طریق مستلزم یکسری آموزش ها و تخصص های لازم در حوزه خدمات آنلاین می باشد که باید برای کسب درامد یکسری از اصول و قواعد تخصصی در حوزه شبکه های اجتماعی و سرچ به دست بیاورید. برای مثال سرچ گوگل هر سری متدهای متنوع و خاصی را که مستلزم آموزش های لازم در این حوزه می باشد ملاک عملکرد خود قرار می دهد.

مزایای دیگر این حوزه این است که تبلیغات اینترنتی و آنلاین به گونه ای هستش که ۲۴ ساعته می باشد و بطور مداوم در مقابل دید مخاطبین شما قرار دارد.

شما در خدمات اینترنتی به راحتی می توانید مانور تبلیغات بدهید به گونه ای که در عرض یک ساعت یک مطلب را بیان بکینم در ساعت دیگر یک تبلیغات و یک مطلب دیگری را بیان بکینم.

شما می توانید بازار را آنالیز و بررسی و بکنید و به راحتی می توانید روی محصولی که مخاطب و فروش بیشتر دارد مانور و تبلیغات و هزینه بیشتری در آن حوزه بکنید و حوزه ای که خواهان کمتری دارد هزینه کمتر و تبلیغات کمتری در آن حوزه بکنید.

شما به راحتی می توانید با هزینه کم به مخاطبین بسیار گسترده برسید و نسبت به خدمات چاپ ی هزینه تا حدودی کمتری پرداخت بکنید.

در عرض تکنولوژی و دورکاری و خریدهای از راه دور هستیم و شما باید از این موقعیت و فضا برای فروش و جذابیت هرچه بیشتر خدمات خود بکار بگیرید.  فروش بصورت سنتی در حال حاضر بسیار مشکل و سخت و زمان بر می باشد و شما اگر از این ظرفیت برای معرفی خودتان استفاده نکنید از سایر رقبای خودتان سریع عقب می افتید.

بعضی از حرفه ها و کسب کارهایی که از گذشته حضور و شناخته شده می باشند ممکن است نیازی به یکسری از تبلیغات آنلاین نداشته باشند ولی از حرفه ها و کسب و کارهایی که تازه تاسیس می باشند حتما برای شناخته شدن هرچه بیشتر در زمان کمتر مستلزم استفاده از خدمات آنلاین و فضای مجازی می باشد.

ما سعی کردیم در این مقاله تاثیرات تبلیغات آنلاین بر فروش و همچنین پیامدهای تبلیغات بر میزان خرید را به طور کامل و گام به گام برای شما بیان بکنیم امیدوار هستیم به اهمیت تبلیغات آنلاین بر فروش رسیده باشید و از این فضا برای کسب و کار و توسعه کسب و کار استفاده بکنید.