انواع اتیکت لباسReviewed by چاپ متین on Jul 17Rating: 4.5مزایای چاپ فاکتور
انواع اتیکت لباس

انواع اتیکت لباس

سبک های مختلفی در صنعت پوشاک برای اتیکت لباس وجود دارد و این تنوع سبک علاوه بر جذابیت که به لباس می بخشد باعث معروفیت و برند سازی لباس شما هم می شود. شرکت های معروف تولید پوشاک در دنیا سبک های مختلفی برای چاپ اتیکت لباس خود دارند و این اتیکت ها در قسمت های مختلف لباس به شکل های گوناگون قرار می گیرد. در مقاله انواع اتیکت لباس سعی کردیم انواع مدل هایی که شما می توانید بعنوان اتیکت لباس استفاده بکنید معرفی کردیم. این مقاله بیشتر بر روی انواع چاپ تک لباس کاغذی تمرکز دارد در صورتی سبک های مختلف بسیار زیادی درباره تگ لباس وجود دارد که ما به بخشی از آن را بطور مختصری اشاره میکنیم.

اتیکت لباس نه تنها هویت برند شما را نشان می دهد، بلکه به مشتریان بالقوه شما کمک می کند تا کیفیت کار شما را از سایر رقبا متمایز بکند.

علت اهمیت تک لباس

اتیکت لباس به عنوان پلی بین برند شما و مشتریان عمل می کنند. هنگامی که یک مشتری چاپ لباس ی را خریداری می کند، همیشه مشتاقانه منتظر دریافت اطلاعات و دستورالعمل های شیوه استفاده از لباس می باشد که در قالب یک تگ عرضه می شود. هر تولید کننده پوشاک یک برچسبی را انتخاب می کند که منحصر به سازمان خودش باشد. یک نکته بسیار با اهمیتی که در هنگام سفارش اتیکت لباس باید رعایت بکنید این است که با هویت سازمانی شما همخوانی داشته باشد.

اتیکت پوشاک را می‌توان با انواع جنس های مختلف تولید کرد تا دقیقا بر اساس نیاز مشتری شما بشود.

اتیکت پارچه ای

یکی از مرسوم ترین سبک اتیکت های لباس ، تگ های پارچه ای می باشد که معمولا این تگ ها بیشتر در پشت یقه و یا جدیدا در داخل تیشرت دوخته و همچنین این اتیکت ها بعنوان شناسنامه تیشرت بصورت چند ورقه ای عرضه می شود. تمام توضیحات و شرایط نگهداری تیشرت از جمله نوع شستشو ، الیاف پارچه در قالب این اتیکت عرضه می شود. اتیکت های پارچه ای مانند بسیاری از تگ های لباس از تنوع جنس ، طرح و سایز مختلف برخوردار است که ما در این مقاله انواع اتیکت لباس بیشتر تمرکز خودمان را برروی انواع چاپ اتیکت آویز کاغذی انجام داده ایم.

Types of clothing labels 1

اتیکت کاغذی

ما در چاپ متین سعی کردیم تگ لباس کاغذی در شکل و اندازه و جنس های مختلف عرضه بکنیم تا تولید کنندگان پوشاک در هر سبک و مدلی که بخواهند بتوانند به دلخواه یک موردی را انتخاب بکنند.

اتیکت آویز سلفون مات و یووی گنبدی

چاپ اتیکت آویز سلفون مات / یووی گنبدی جز پرفروش ترین محصولات اتیکت آویز می باشد. این نوع تگ ها دارای قالب های آماده ای می باشد که درون سایت چاپ در قسمت راهنمای طراحی اتیکت آویز می توانید فایل مورد نظر را دانلود و براساس آن طراحی را انجام بدهید. چاپ اتیکت آویز گنبدی به صورت افست فول رنگی انجام می شود و سپس با یک روکش سلفون مات و یا بدون روکش (یووی) تولید و چاپ می شود. این نوع اتیکت ها از کاغذ گلاسه ۳۰۰ گرم که یا باروکش سلفون مات و یا بدون روکش بصورت یووی تولید می شود و توصیه می شود برای چاپ این محصول از قالب های  طراحی استفاده شود. شما می توانید از لیبل های یووی بدون روکش برای مواردی که قصد دارید برروی لیبل خود با خودکار بنویسید استفاده و سفارش بدهید.

اتیکت آویز مدرن ( سلفون براق و یا مات )

چاپ اتیکت آویز سلفون مدرن که به ۲ صورت روکش سلفون مات و یا براق عرضه می شود این محصول نیز جز پر استقبال ترین خانواده اتیکت آویز مرکز تخصصی چاپ متین می باشد. سفارش این محصول امکان چاپ یکرو و هم دورو را نیز دارد. این تگ ها با پانچی که در بالای آن قرار دارد به راحتی می توانید بند آویز را از بالای آن رد بکنید و به محصول خود بچسبانید.قالب طراحی این محصول را نیز می تواند از داخل سایت دریافت بکنید و براساس آن طراحی بکنید.

Types of clothing labels 4

اتیکت آویز دایره ای ( براق / مات )

چاپ اتیکت آویز دایره ای یکی دیگر تگ های اختصاصی چاپ متین می باشد. این محصول در قطر 5 سانت و 4 سانت ارائه می شود. جنس بکار رفته در این اتیکت ها از یک گلاسه 300 گرم با روکش سلفون مات و یا براق عرضه می شود. ضخامت این کاغذ مشابه کارت ویزیت های سلفون مات و یا براق می باشد که به صورت افست فول رنگی چاپ و تولید می شود.این نوع تگ ها مانند اتیکت آویز مدرن امکان چاپ یکرو و دو رو را دارد.

Types of clothing labels 2

اتیکت آویز لمینت برجسته

چاپ اتیکت آویز لمینت برجسته یکی از زیباترین و خاص ترین اتیکت های موجود در بازار است که چاپ متین به لیست اتیکت های خود اضافه کرده است. چاپ این اتیکت آویز روی کاغذ مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم انجام می شود با روکش سلفون مات و سپس قسمت های دلخواه مشتری یووی برجسته و براق می شود. سایز این نوع اتیکت ها نسبت به سایر اتیکت ها در سایز و ابعاد بزرگتری عرضه می شود. و شما می توانید قالب طراحی این نوع اتیکت را نیز از سایت دانلود بفرمایید.

Types of clothing labels 3

اتیکت آویز لمینت برجسته طلاکوب

قطعا زیباترین و لوکس ترین اتیکت آویز چاپ متین ، چاپ اتیکت آویز لمینت برجسته طلاکوب می باشد. اتیکت آویز لمینت برجسته طلاکوب نیز مشابه لمینت برجسته روی مقوای ایندربرد ۳۰۰ گرم چاپ می شود که شما می توانید به دلخواه هر قسمتی را طلاکوب بکنید.تگ لمینت برجسته طلاکوب به صورت افست چاپ می شود و کلیه رنگ روی این محصول بسیار شفاف و درخشنده خواهد بود. چاپ اتیکت لمینت برجسته و لمینت برجسته طلاکوب در سایز ۱۱۲ میل در ۵۵ میل بصورت لبه های گرد تولید و چاپ می شود.

امیدوار هستم مقاله انواع اتیکت لباس برای شما مفید بوده باشد و به این نتیجه رسیده باشید که بهترین اتکیت روی لباس کدام است. تنوع تگ لباس در بازار بسیار زیاد می باشد و ما در مجتمع چاپ متین سعی کردیم تنوع زیادی به تگ های لباس بدهیم تا انتخاب راحتی داشته باشید.